Voel me zo vies anders
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Washandjes vind ik echt het toppunt van smerigheid. Vooral het hergebruik ervan.
Echt, ik heb mensen gekend die zich daarmee wassen (gezicht, onder oksels, tussen de benen, de voeten, alles met dezelfde lap) die laten dat ding drogen en de volgende dag gaan ze er weer vrolijk mee verder.
Ik moet er toch niet aan denken!
Palmera schreef:Washandjes vind ik echt het toppunt van smerigheid. Vooral het hergebruik ervan.
Echt, ik heb mensen gekend die zich daarmee wassen (gezicht, onder oksels, tussen de benen, de voeten, alles met dezelfde lap) die laten dat ding drogen en de volgende dag gaan ze er weer vrolijk mee verder.
Ik moet er toch niet aan denken!
Selka schreef:Zijn er mensen die niet dagelijks douchenNooit gedacht!
Ik douche iedere dag en als het erg warm is of als ik gesport heb 2x. Niet dagelijks douchen was bij ons thuis een no go. Ik weet dan ook niet beter.
En washandjes....jakkes precies wat Mars zegt over Gerrit&Arie (). Dat is gewoon vuil/bacteriën verplaatsen.
miramii schreef:-1 bij het bovenste rijtje. Ook ik had moeite met lezen en heb de verkeerde ingevuld. Ik douche in principe iedere dag. Aan het einde van de dag gebruik ik wel een washandje, voor ná het reinigen van mijn gezicht (make-Up remover). Ik vind dat spul altijd zo vies voelen. In dit geval gebruik ik hem twee dagen, omdat ik deze reden niet zo spannend vind.
Beetje laat, maar iemand had het over goede droogshampoo, daar ben ik wel benieuwd naar!
Lau schreef:Selka schreef:Zijn er mensen die niet dagelijks douchenNooit gedacht!
Ik douche iedere dag en als het erg warm is of als ik gesport heb 2x. Niet dagelijks douchen was bij ons thuis een no go. Ik weet dan ook niet beter.
En washandjes....jakkes precies wat Mars zegt over Gerrit&Arie (). Dat is gewoon vuil/bacteriën verplaatsen.
Als je voor je gerrit en Arie wast even het washandje omspoelt bij de kraan niks aan de hand hoor. Het is je eigen lichaam het is jiet dat pietje van de buren eerst met de washand heeft gewassen.
Het is toch vrij makkelijk:
Gezicht
Omspoelen
Oksels
Omspoelen
Onder de dames
Omspoelen
Downunder
Omspoelen
Je bips
Omspoelen
Voeten
Omspoelen
Drogen en hop de wasmand in
Citaat:Hoe vaak douchen per week is gezond?
"Als je het je huid zou vragen, dan zou deze vermoedelijk antwoorden: "Hooguit eens per week!" En wat gebeurt er in werkelijkheid? De meeste mensen douchen minstens één keer per dag, en soms - bijvoorbeeld na het sporten - nog een keer. Daarbij worden ook nog eens uitdrogende 'rampproducten' gebruikt, die de huid ontvetten. Als je iedere dag wilt douchen, doe dit dan met overwegend water. Water heeft een neutrale pH-waarde en droogt de huid minder uit dan zeep. En als je dan toch douchegel wilt gebruiken, let er dan op dat die geur- en kleurloos is en zo min mogelijk schuimt."