Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nirvana_ schreef:Super bezig, iedereen die al begonnen is! Ik wacht echt af tot de eerste. Ook voor m'n voorraden
Fijn dat mensen de pb kunnen waarderen! Ik zal morgen de nieuwe aanmeldingen ook sturen.
@femmy91, als je nuttige tips in dat boek tegen komt, deel je ze dan met ons?
@Marjoow, iedereen doet het op een eigen manier. Ik weet niet wat je normale eet/drinkpatroon is, maar wellicht is dit al een giga stap voor je. Super dat je mee doet dus! Ik zou wel kijken of je die frisdrank kan vervangen, want 2 glazen per dag is best veel. Is Crystal Clear oid geen optie?
Marjoow schreef:Nirvana_ schreef:Super bezig, iedereen die al begonnen is! Ik wacht echt af tot de eerste. Ook voor m'n voorraden
Fijn dat mensen de pb kunnen waarderen! Ik zal morgen de nieuwe aanmeldingen ook sturen.
@femmy91, als je nuttige tips in dat boek tegen komt, deel je ze dan met ons?
@Marjoow, iedereen doet het op een eigen manier. Ik weet niet wat je normale eet/drinkpatroon is, maar wellicht is dit al een giga stap voor je. Super dat je mee doet dus! Ik zou wel kijken of je die frisdrank kan vervangen, want 2 glazen per dag is best veel. Is Crystal Clear oid geen optie?
Ja ik ben een zeurpiet qua drinken. Moet zeggen dat ik vandaag best gezond gedronken heb. Een slok ijsthee en verder gewoon thee en water. En Redbull.
Maar ja ik presteer het om op 1 dag 1,5 liter ijsthee op te drinken..
Crystal Clear is zeker een optie maar wel een stuk duurder. Dus ik ga er gewoon voor zorgen dat ik een fles water in de buurt heb staan![]()
En ik snoep veel. Té veel. Dagelijks, dus dat moet maar eens stoppen. Mooie challenge dus dit
Marjoow schreef:Precies. Ik heb 3 doppers dus dat gaat lukken. Sowieso gaat het doel zijn om eerst water te drinken en dan pas wat "lekkers".
Ik wil eigenlijk gewoon meer grip krijgen op wat ik naar binnen hark. En dan niet zozeer qua suiker alleen maar ook qua kcal. Maar babysteps. Dit is al een mooi begin![]()
Nu nog eens nadenken over een beloning voor mezelf als ik dit vol houd..
Oh dat van Spa vind ik echt viesWater met een smaakje... nee dan maar gewoon water
Maar ik ga eens bij de Lidl kijken dan, bedankt voor de tip!
Irkoontje schreef:Jaa je moer er inderdaad van houden. Vers fruit door water vind ik ook lekker, dus dat kan ook als afwisseling, maar daarvoor hetzelfde als hierboven.
Is er iets wat je graag wilt (hebben)? Dan kan je dat als je beloning gebruiken. Dat je het niet eerder mag dan dat je je doel gehaalt hebt. En dit is inderdaad een goede start!
Marjoow schreef:Irkoontje schreef:Jaa je moer er inderdaad van houden. Vers fruit door water vind ik ook lekker, dus dat kan ook als afwisseling, maar daarvoor hetzelfde als hierboven.
Is er iets wat je graag wilt (hebben)? Dan kan je dat als je beloning gebruiken. Dat je het niet eerder mag dan dat je je doel gehaalt hebt. En dit is inderdaad een goede start!
Nou ben net jarig geweest dus kan niets meer verzinnen eigenlijk..
Wat zijn jullie beloningen??
Mri schreef:Gember en citroen door je water is ook een aanrader!
Ik drink op werk heet water of heetwater met een stukje gember erin.
Mijn doel: gewichtsverlies door minderen met suiker.
Ik moet alleen nog even broodbeleg vinden + iets om mn ijzer op niveau te houden. Nu eet ik appelstroop op mm brood