Gaby schreef:Ben je nu al naar je decaan/studieadviseur geweest voor advies rondom hoe je het beste van studie kunt switchen?
Of heb je al een afspraak gemaakt met de vertrouwenspersoon/studentenpsycholoog om te praten over je perfectionisme, faalangst en prikkelverwerking?
Je gooit op deze manier een half jaar aan studiegeld dat je ouders voor niks betalen weg, omdat je je niet orienteert op alternatieven.
Heb je Resistance en Warboel al gePBt voor een meeloopdag?
Of naar de Herman Broodacademie gemaild voor meer informatie?
Je zegt te goed te zijn voor lessen, maar lessen vormen een ijkpunt; hoe goed zijn je prestaties nou en wat moet je doen om te verbeteren. Je kunt 3 uur per dag oefenen, maar als niemand je erop kan wijzen dat je die kick ball change slordig uitvoert of dat je isolaties niet goed zijn, draag je water in een lekke emmer naar de zee.
Leg geld opzij om de lessen te betalen. Je hebt al een computer; laat die iPad zitten.
En als je al optreed, vind je daar toch ook mensen met wie je kan netwerken voor opnameapparatuur, samenwerkingen, toelating tot een dansgroep of om als achtergrondzangeres of -danseres aan de slag te kunnen?
Waar treed je trouwens op? Voor hoeveel mensen? Wordt je ervoor betaald?
xyzutu2 geeft trouwens opbouwend commentaar van topkwaliteit. Hulde!
Die slordige kick ball change kan ik ook een heel stuk verbeteren door op YouTube te kijken hoe het moet, het zelf te doen, mezelf filmen en dan HEEL kritisch terug kijken. Dat is ook precies hoe ik aan mezelf werk. Ook met zingen.
Ik heb veel opgetreden met school. En met de musicalvereniging waar ik op zat. En met kamp waar ik elk jaar heen ga. Ik ben ook gevraagd op te treden met de jeugdharmonie. En ik treed zaterdag op voor oudere mensen. Daar krijg ik ook iets voor. En ik doe nu dus ook mee met een grote show in de regio. Zeg dat ik gemiddeld voor 300 man per keer optreed? Maar voor mij is het: Hoe meer, hoe beter. Omdat ik dan minder zenuwachtig ben. Echt waar