Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) en de hele verzameling blauwe plekken en kneuzingen deden wel pijn, maar was niets vergeleken bij de 2 bovengenoemde.
) dus ben echt super benieuwd als ik ooit moet bevallen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een bevalling nog meer pijn doet
Achteraf nog wekenlang een onbruikbare pols gehad.
wortel115 schreef:Absoluut mijn bevalling. Ruggenprik werkte niet voldoende. Vervolgens paste beeb niet door de uitgang en trok gyneacoloog zo hard dat mijn baarmoeder binnenstebuiten ook mee kwam. Dat was echt een hel.
Robin_S schreef:Bevalling gehad zonder verdoving maar dat vond ik minder erg dan die ene keer dat mijn vinger volledig geplet werd door een dichtklappende stoel
Voor die geplette vingers of het stoten van je kleine teen krijg je niks moois...
m.a.w. brak ie gewoon de breuk opnieuw om de stand beter te maken en de twee helften goed te zetten.
Ik vond deze pijn vele malen erger dan mijn 2 bevallingen.. ( incl. weeënstorm, been- en rugweeën en geen tijd voor verdoving)
Als je alleen al met een vinger wees richting mij flipte ik al volledig.
Gelukkig kon de huisarts mij aardig van mijn pijn verlossen door zware spierverslappers.
dit keer niet het uitscheuren, want meneer wilde er niet uit. na 2 1/2 uur zonder weeen met 10 cm te hebben gelegen zonder resultaat (na 33 uur ellende) hadden ze mij al 2 1/2 uur met volgepompt met weeen opwekkers wat dus niet werkte. Toen de gyn besloot dat ik een keizersnede moest krijgen knalden alle opwekkers van het opsparen er in één keer in. Ik ben met 1 mega perswee van 25 minuten achter elkaar de OK opgereden. Door mijn geschreeuw van de pijn (ja echt schreeuwen) konden ze de ruggenprik niet zetten waardoor dat 3 x niet goed ging (heb daardoor nu nog last van harde geluiden en soms hoofdpijn). Tjeez wat doet dat een pijn zeg.... keizersnede zelf was een eitje en daarvan genezen ook.