Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maylotje schreef:In de appgroep kwamen we op het idee om een Blauw Bokt4daagse shirt te maken. Zijn er hier mensen die daar aan mee willen doen?
Ik ga ze dan bestellen voor iedereen tegelijk en stuur ze op via postnl naar iedereen die wilt. Ik zou ze dan bij Drukwerkdeal gaan bestellen. Per T-shirt komen de kosten ongeveer op €19 als we voor en achterkant bedrukken en €15 alleen de rug bedrukken. Dan komen daar alleen nog verzendkosten bij.
Voor wie mee wil doen graag een lijstje maken met je naam en maat. Dan ga ik er mee aan de slag en stuur ik na de loting een pb rond over de betaling etc.
Bokt 4daagse t-shirt:
1. Maylotje-Danielle-XL
2. AfricanLady-Andrea-XXL?
3.
Ik zeg quoten maar!!! Het ontwerp zal gaan lijken op de button maar daar zal ik van de week kog eens naar kijken.
Een nieuwe button (of opnaai badge als dat ergens goedkoop kan) ga ik ook nog bestellen dus ook daarvoor mag een lijstje gequote worden.
Bokt 4daagse button:
1. Maylotje- Danielle- 1 button
2.
3.
Ga jullie gang!
maylotje schreef:In de appgroep kwamen we op het idee om een Blauw Bokt4daagse shirt te maken. Zijn er hier mensen die daar aan mee willen doen?
Ik ga ze dan bestellen voor iedereen tegelijk en stuur ze op via postnl naar iedereen die wilt. Ik zou ze dan bij Drukwerkdeal gaan bestellen. Per T-shirt komen de kosten ongeveer op €19 als we voor en achterkant bedrukken en €15 alleen de rug bedrukken. Dan komen daar alleen nog verzendkosten bij.
Voor wie mee wil doen graag een lijstje maken met je naam en maat. Dan ga ik er mee aan de slag en stuur ik na de loting een pb rond over de betaling etc.
Bokt 4daagse t-shirt:
1. Maylotje-Danielle-XL
3. Kobus17-Iona-M
Ik zeg quoten maar!!! Het ontwerp zal gaan lijken op de button maar daar zal ik van de week kog eens naar kijken.
Een nieuwe button (of opnaai badge als dat ergens goedkoop kan) ga ik ook nog bestellen dus ook daarvoor mag een lijstje gequote worden.
Bokt 4daagse button:
2.
3.
Ga jullie gang!
Kobus17 schreef:maylotje schreef:In de appgroep kwamen we op het idee om een Blauw Bokt4daagse shirt te maken. Zijn er hier mensen die daar aan mee willen doen?
Bokt 4daagse t-shirt:
1. Maylotje-Danielle-XL
3. Kobus17-Iona-M
4. Flyfly-Manon- XXL
Bokt 4daagse button:
2.
3.
Ga jullie gang!
Boktbutton heb ik nog
EmptyWords schreef:Ik doe pas mee als ik zeker weet dat ik ingeloot ben
mvdende schreef:Loting is 30 maart. M'n verjaardag. Dus hopelijk krijg ik een leuk verjaardag cadeautje van de 4 daagse organisatie