Nijmeegse 4 Daagse 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb je al eens deelgenomen ? En lijkt het je leuk?

Ja 0-5x
14 (13%)
Ja 5+
6 (5%)
Ja maar niet uitgelopen
1 (0%)
Nee nog nooit
29 (28%)
Ja lijkt mij leuk
25 (24%)
Nee ben je gek!
27 (26%)

Totaal aantal stemmen: 102

_Linn_

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:30

Ah oké ja dan begrijp ik wel dat je even tijd voor jezelf nodig hebt!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 13:41

In de appgroep kwamen we op het idee om een Blauw Bokt4daagse shirt te maken. Zijn er hier mensen die daar aan mee willen doen?
Ik ga ze dan bestellen voor iedereen tegelijk en stuur ze op via postnl naar iedereen die wilt. Ik zou ze dan bij Drukwerkdeal gaan bestellen. Per T-shirt komen de kosten ongeveer op €19 als we voor en achterkant bedrukken en €15 alleen de rug bedrukken. Dan komen daar alleen nog verzendkosten bij.

Voor wie mee wil doen graag een lijstje maken met je naam en maat. Dan ga ik er mee aan de slag en stuur ik na de loting een pb rond over de betaling etc.

Bokt 4daagse t-shirt:
1. Maylotje-Danielle-XL
2.
3.

Ik zeg quoten maar!!! Het ontwerp zal gaan lijken op de button maar daar zal ik van de week kog eens naar kijken.

Een nieuwe button (of opnaai badge als dat ergens goedkoop kan) ga ik ook nog bestellen dus ook daarvoor mag een lijstje gequote worden.

Bokt 4daagse button:
1. Maylotje- Danielle- 1 button
2.
3.

Ga jullie gang!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 15:31

Even een kleine tip: ik zou niet de rug bedrukken. Ik heb 2 weken geleden een vest laten bedrukken op de rug, maar met een rugzakje op, was het helemaal niet zichtbaar meer. Ik heb de hele dag met de rugzak schuin over één schouder gelopen, dat was op een beurs. Tijdens de 4 daagse is dat niet handig.

Ik doe trouwens niet mee. Ik ga eigen shirts laten bedrukken bij de Decathlon met m'n eigen bedrijfslogo.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-18 17:49

maylotje schreef:
In de appgroep kwamen we op het idee om een Blauw Bokt4daagse shirt te maken. Zijn er hier mensen die daar aan mee willen doen?
Ik ga ze dan bestellen voor iedereen tegelijk en stuur ze op via postnl naar iedereen die wilt. Ik zou ze dan bij Drukwerkdeal gaan bestellen. Per T-shirt komen de kosten ongeveer op €19 als we voor en achterkant bedrukken en €15 alleen de rug bedrukken. Dan komen daar alleen nog verzendkosten bij.

Voor wie mee wil doen graag een lijstje maken met je naam en maat. Dan ga ik er mee aan de slag en stuur ik na de loting een pb rond over de betaling etc.

Bokt 4daagse t-shirt:
1. Maylotje-Danielle-XL
2. AfricanLady-Andrea-XXL?
3.

Ik zeg quoten maar!!! Het ontwerp zal gaan lijken op de button maar daar zal ik van de week kog eens naar kijken.

Een nieuwe button (of opnaai badge als dat ergens goedkoop kan) ga ik ook nog bestellen dus ook daarvoor mag een lijstje gequote worden.

Bokt 4daagse button:
2.
3.

Ga jullie gang!

Ik heb een heuptas dus rugbedrukking en voor graag haha

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 18:16

maylotje schreef:

Bokt 4daagse t-shirt:
1. Maylotje-Danielle-XL
3. Kobus17-Iona-M

Bokt 4daagse button:
2.
3.

Ga jullie gang!

Boktbutton heb ik nog :P

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 18:41

Ik doe pas mee als ik zeker weet dat ik ingeloot ben

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 19:04

Kobus17 schreef:
maylotje schreef:

Bokt 4daagse t-shirt:
1. Maylotje-Danielle-XL
3. Kobus17-Iona-M
4. Flyfly-Manon- XXL

Bokt 4daagse button:
2.
3.

Ga jullie gang!

Boktbutton heb ik nog :P

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:53

EmptyWords schreef:
Ik doe pas mee als ik zeker weet dat ik ingeloot ben

Ik ga ook pas na de loting bestellen dus tegen die tijd kun je jezelf er altijd nog bij zetten.

Edit: @AfricanLady ik zal eens opzoeken of ze een maattabel hebben dat is handiger voor de maten. Ik heb meestal maar XL of 44 maar zal als ik een maattabel heb hem hier neerzetten dan kan dat eventueel nog aangepast als dat moet hahaha

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 23:04

Ik heb de maattabel gevonden! Ik ga voor de basic sportshirts want die is als enige in licht blauw te krijgen. We willen natuurlijk wel in de buurt van de bokt kleir komen.

Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-18 02:00

XL it is hihi

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 09:22

Weet nu nog niet of ik mee wil doen, ligt er beetje aan of ik T-shirts van de sponsor krijg en wat voor materiaal het shirt wordt. Wanneer zou je uiterlijk moeten beslissen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 10:30

Waarom is er geen vrouwen xxl. Ik moet ook eerst nog even afvallen zie ik

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:48

Ik kan in het bestel scherm wel kiezen voor XXL dus voor wie die dan zou willen kan ik hem ook bestellen.

Ik zie alleen dat ik een foutje heb gemaakt ik heb voor de budget tshirts gekozen want die zijn in blauw ipv de basic.

Het duurt ongeveer 5 dagen voor ik ze toegestuurd krijg en ik ga pas na de loting bestellen. weet iemand wanneer die is? Dus als je nig even er over na wilt denken dat kan nog! Ik ga sowieso ook een button bestellen want die ben ik zelf verloren vorig jaar dus als je toch iets van bokt mee wilt hebben kan je ook voor die gaan.

Als ik nog vragen over het hoofd heb gezien sorry daarvoor!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 12:33

Loting is 30 maart. M'n verjaardag. Dus hopelijk krijg ik een leuk verjaardag cadeautje van de 4 daagse organisatie

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:06

mvdende schreef:
Loting is 30 maart. M'n verjaardag. Dus hopelijk krijg ik een leuk verjaardag cadeautje van de 4 daagse organisatie

Ik hoop het met je mee! Ik zal dan rond half april gaan bestellen zodat iedereen nog even bedenk en reageer tijd heeft.

Edit: wel zou ik graag bet zoals vorig jaar met de buttons willen dat iedereen vooraf betaald. Anders moet ik zelf zo’n groot bedrag voorschieten. Maar dat kunnen we tzt wel regelen via pb enzo.
Laatst bijgewerkt door maylotje op 02-02-18 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-18 15:07

Xxl weet ik zeker dat hij mooi zit haha

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:15

Is helemaal goed! Als het richting eind maart loopt ga ik sowieso hier weer even vragen of iedereen nog steeds tevreden is met zijn maat. Na het weekend ga ik even verder kijken naar wat we op het shirt kunnen zetten(denk ingeveer het zelfde als de button) maar ik ben zelf nu een weekendje weg. Hahaha.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 06:04

Ik betaal iets meer dan 200 euro, maar heb daarvoor overnachting in sporthal, eten, vervoer, ehbo, verzorgingsposten met wc onderweg en veel gezelligheid.
Moet wel in shirt van de groep lopen, dus doe niet mee met het bokt-shirt.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-18 00:38

nog even en er kan worden ingeschreven zitten jullie er klaar voor XD
wat doen jullie gelijk inschrijven zodra het kan of gewoon waneer het jullie uitkomt ?
tijd zat maar sommige zitten gelijk op puntje op hun stoel zodra het kan haha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 00:47

Ik ga me denk dinsdag inschrijven, heb morgen niet echt tijd. Het maakt inderdaad niet uit of je het nu al doet of pas in maart maar dan heb ik het maar gelijk gehad haha.
Behalve natuurlijk als je er sowieso al bij zit, dan moet je meteen betalen dus ik neem aan dat je het dan doet wanneer dat je uitkomt en je die 80 euro kan missen.
Maarja ik moet eerst ingeloot worden.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:56

Ik ga vanavond of morgen inschrijven als de site weer een beetje begaanbaar is. Las ergens dat ie nu plat ligt XD

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 15:53

Het heeft geen haast, over een maand kan het ook nog.
Heb wel eens op de laatste dag van de 2e periode ingeschreven, terwijl ik in de eerste periode al mocht.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 16:11

Ja dat kan idd ook gewoon later nog maar had nu een flink salaris dus is dan fijner om nu te doen ik heb namelijk volgende maand minder. Maar voor degene die dat “probleem” niet hebben maakt het idd weinig uit wanneer je inschrijft.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 20:46

en ingeschreven *\o/* **\O/** *\o/* **\O/** !!!
t-shirt doe ik niet aan mee. doe graag de hemdjes aan die ik van de Decathlon heb....zitten prima
button ben ik nog over aan het denken....

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 20:49

Welke heb je van de decathlon?
Ben weer toe aan iets nieuws. ;)