Renske_W schreef:Wauw netjes supervixen!
Dat is hier idem wieldop, mijn vriend kan eten wat hij wil en komt niks aan. En hij eet ook nogal wat meer dan dat ik doe.
Dat is gewoon omdat mannen veel meer verbranden helaas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_W schreef:Wauw netjes supervixen!
Dat is hier idem wieldop, mijn vriend kan eten wat hij wil en komt niks aan. En hij eet ook nogal wat meer dan dat ik doe.
Wieldop schreef:@ irkoontje; Het lastige is dat ik koemelk allergie heb, dus met melkproducten moet uitkijken. Daardoor vind ik het vrij lastig om goed te eten. Je eet bijv eerder een boterham ipv yoghurt.
@ Saintelette; Ik zou volgens hun een bmr hebben van 1250 en dat vind ik erg weinig. Dus verhoog het iets maar niet te veel.
Kan het ook zijn dat het vetpercentage erfelijk belast is? Mijn vriend eet bijv veel ongezonder en meer, maar hij heeft wel een gezond vetpercentage.
Wieldop schreef:Gisteravond ben ik ook weer naar de sportschool geweest. Had afgelopen zondag een afspraak staan waarop ik twee keer naar de balie moest lopen omdat er niemand kwam. Tweede keer en 15 minuten later werd ik eindelijk geholpen.
Vanavond afspraak gemaakt met trainer. Kon misschien niet doorgaan ivm een les, maar er wordt gewoon niks gecommuniceerd en je zit maar te wachten. Ook komen ze later niet langs als je bezig bent. (Ze kunnen dmv pas zien wie er binnen is en dmv sleutel wie op welk apparaat bezig is.)
Het is dat ik m'n vriend bij me heb en die weet hoe je ongeveer de apparatuur moet instellen. In mijn eentje zou ik echt niet zo ver komen. En voor die begeleiding en gebruik Vd apparatuur betaal je dan 50 per 4 weken.
Maar goed, ik heb lekker getraind en daar ging het om. Dus nu gewoon zelfstandig aan de slag.
Afgelopen zondag hadden ze een programma gemaakt. Moest arm oefeningen doen a 10 kilo 3x15. Nou op 5 kilo hield ik het niet eens vol.
sharoontje schreef:Bedankt voor de tips !
De sportschool is goed bevallen en ik ga zondag beginnen. Morgen ga ik even kijken voor sport kleding. En zal uiteraard m'n outfit showen
Frummels schreef:Super goed zeg Jolien, dat je die foto's hebt gemaakt en plaatst! Je bent echt heel goed bezig, vind het heel knap hoe je jezelf steeds zo weet te motiveren![]()
![]()
sharoontje: Waar ik in sport verschilt enorm, maar meestal is het zo iets of een lange legging:
top van de Decathlon
legging van de primark
schoenen zijn nike airforce 1. Als ik cardio doe heb ik hardloopschoenen.
[ [url=m/ImmEQa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Frummels schreef:Super goed zeg Jolien, dat je die foto's hebt gemaakt en plaatst! Je bent echt heel goed bezig, vind het heel knap hoe je jezelf steeds zo weet te motiveren![]()
![]()
sharoontje: Waar ik in sport verschilt enorm, maar meestal is het zo iets of een lange legging:
top van de Decathlon
legging van de primark
schoenen zijn nike airforce 1. Als ik cardio doe heb ik hardloopschoenen.
[ [url=m/ImmEQa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zeg je dat lief! Vanavond de eerste tussenmeting en ik ben heel erg benieuwd of de weegschaal het een beetje met me eens is. Het zal niet veel zijn wat eraf is gegaan in deze 2 weken maar al is het maar een kleine getalletje omlaag, dan weet ik in ieder geval dat het wel de goede kant opgaat en niet meer dat er nog meer kilo's of vetjes bij zijn gekomen.
Ik heb me nog niet gemeten qua omvang dus dat moet ik ook maar even doen.
Op dit moment zegt mijn gewicht natuurlijk nog genoeg, 94.1 kg is gewoonweg veel te zwaar voor mijn lengte, maar op hoop op een punt te komen dat de cijfers op de weegschaal niet zoveel meer zeggen en dat ik meer moet uitgang van de centimeters.
Over een week gaan we op vakantie en dan neem ik mijn fitnesshoepel mee. Mijn beste vriendin gaat ook mee en die neemt de hare ook mee dus we gaan lekker synchroon hoepelen op de camping.