Ervaring met cbd olie ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:07

Niet alles gelezen...

ik gebruik wietolie die door een kennis wordt gemaakt. Hiervoor gebruikt hij de gehele plant. De olie bevat dus zowel cbd als thc. Ik ben het gaan gebruiken voor examenstress: op die dag zelf mijn hoogste verbruik, maar geen roze olifantjes gezien. Ook geen roze kevertjes. Wanneer ik 5 druppels in 1 dosis nam kreeg ik een vage hoofdpijn alsof ik heel vast had geslapen. Door druppels te verdelen over meerdere doseringen nergens last van. Ik kon ook na het examen de druppels zonder problemen laten staan, niks geen afbouwen of afkickproblemen.

Op dit moment heb ik mijn elleboog overbelast, en gebruik ik de olie daarvoor. Verminderd de pijn duidelijk. Ook een vriendin met reuma heeft veel baat bij de druppels. Minder pijn, slaapt beter, en ook minder stijf bij opstaan.

superpony

Re: Ervaring met cbd olie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 14:07

xzytuzu2, Ik heb helaas heel veel artsen gezien en ook in meerdere regio's en ziekenhuizen, vanwege verhuizingen.

Ja, ik noem het troep, want ik heb heel veel troep geslikt. Het gaat niet om de naam. Het gaat erom dat er niet serieus naar de gunstige werking wordt gekeken van CBD/THC, maar wel naar de nadelen. En bij de reguliere medicijnen nemen we veel nadelen voor lief.

Ik heb bijv bergen prednison mogen slikken meerdere keren. Maar morfine bijv ook. Als op dat moment cbd ook had kunnen werken met eventueel minder bijwerkingen, had ik gewoon die keus willen hebben.

Niet dat cbd/thc bij voorbaat wordt afgewezen vanwege de naam van wietolie. En wiet is slecht, want is drugs.................Dat is het allemaal.
Mensen moeten ook ophouden met voor alles maar paracetamol slikken, of nog erger; ibuprofen.

Mensen grijpen zoveel naar dingen. Hoeveel mensen gebruiken niet alcoholische drank om iets te verwerken?
En mensen slikken bergen zgn onschuldige vitamines, mineralen en kruiden.

Ik spoor niemand aan, dus voel me niet aangesproken verder. Er wordt naar ervaringen met cbd olie gevraagd en dat is net zo prima, als ervaringen met elk ander middel. Het gaat vooral om vooroordelen, terwijl men met gemak alles slikt wat de artsen voorschrijven.

Tegen mij is vaak gezegd ( door artsen ) niet de bijwerkingen te lezen, want dan krijg je ze juist. En dan heb ik het echt over artsen in streek en universitaire ziekenhuizen.

Wij hebben vroeger wel geblowd en toen ik een slaapmiddel kreeg wat zo heftig werkte, heb ik wat gekocht in overleg met mijn man. Dat werkte ook goed, maar het roken, stond me tegen na 20jr niet roken. Als er dan een alternatief is zodat je het niet hoeft te roken, is dat voor mij misschien prettig, omdat ik dat wil. Wat een ander daarvan vindt, zal me worst wezen. Die slaappil was erger. Na30+ roesjes en onderzoeken met dormicum erbij weet ik ook die werking, net als wat lange en korte narcoses doen. Die zijn soms nodig, maar het lichaam moet het wel verwerken. Een klein korreltje slaapmiddel waar je zo heftig op reageert, is in mijn ogen rotzooi. Net als cbd misschien, maar ik wil die keus hebben, wat ik prettiger vind werken.
En het zou fijn zijn als je dan bij alles goede voorlichting kan krijgen van artsen, de kwaliteit in de gaten gehouden wordt en je serieus wordt genomen als je ernaar vraagt.

Er zijn echt heel veel goede ervaringen te vinden. Ik kende al mensen met positieve ervaringen met wietolie, die er niet over durfde te praten. Nu durven ze er wel voor uit te komen en hoor ik ook steeds meer mensen die er echt mee geholpen zijn.
Als mensen het daar niet mee eens zijn, prima, maar laat ze maar met een goed alternatief komen dan. Iets waar je niet suf van wordt, mee kan functioneren en autorijden bijv, en natuurlijk pijnvrij bent.
O, en vergeet de schade op langere termijn niet.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 14:20

Juut schreef:
Niet alles gelezen...

ik gebruik wietolie die door een kennis wordt gemaakt. Hiervoor gebruikt hij de gehele plant. De olie bevat dus zowel cbd als thc. Ik ben het gaan gebruiken voor examenstress: op die dag zelf mijn hoogste verbruik, maar geen roze olifantjes gezien. Ook geen roze kevertjes. Wanneer ik 5 druppels in 1 dosis nam kreeg ik een vage hoofdpijn alsof ik heel vast had geslapen. Door druppels te verdelen over meerdere doseringen nergens last van. Ik kon ook na het examen de druppels zonder problemen laten staan, niks geen afbouwen of afkickproblemen.

Op dit moment heb ik mijn elleboog overbelast, en gebruik ik de olie daarvoor. Verminderd de pijn duidelijk. Ook een vriendin met reuma heeft veel baat bij de druppels. Minder pijn, slaapt beter, en ook minder stijf bij opstaan.

Het is een misvatting dat als olie van een hele plant is gemaakt er automatisch CBD en THC inzit.
Planten worden gekweekt voor CBD of THC of voor beiden.
Weet je de gehalten van de olie of is er geen testrapport van? Als het gehalte bijv maar 2% thc is moet je al meerdere pipetjes nemen om een high effect te voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 14:24

superpony schreef:
Ik spoor niemand aan, dus voel me niet aangesproken verder. Er wordt naar ervaringen met cbd olie gevraagd en dat is net zo prima, als ervaringen met elk ander middel. Het gaat vooral om vooroordelen, terwijl men met gemak alles slikt wat de artsen voorschrijven.

Ik zie hier in dit topic eigenlijk minder vooroordelen tegen CBD dan tegen reguliere medicatie (troep, onzin, gif).

Citaat:
Als mensen het daar niet mee eens zijn, prima, maar laat ze maar met een goed alternatief komen dan. Iets waar je niet suf van wordt, mee kan functioneren en autorijden bijv, en natuurlijk pijnvrij bent.
O, en vergeet de schade op langere termijn niet.

Goed punt, want die is van CBD nog niet afdoende onderzocht en dus is de mate van dodelijkheid en langetermijnschade nog niet bekend. :j

En over dat mensen wel tegen CBD mogen zijn, maar dan moeten ze jou wel een middel bezorgen dat jou net zo specifiek en net zo goed helpt? Is dat niet niet een beetje krom?
Ik ken mensen die vreselijk suf worden van oxazepam en ik ken mensen die het zelfs overdags prima kunnen slikken tegen psychische problemen zonder suf te worden of zich naar te voelen. Dat een middel bij jou niet werkt betekent toch niet dat het bij iedereen niet werkt? En dat een middel bij jou wel werkt betekent toch niet dat het bij iedereen net zo goed werkt?
Het zou mooi zijn als dit topic inderdaad blijft wat jij beschrijft; het delen van kennis en ervaringen, en niet het categorisch afzeiken van alle alternatieven met neerbuigende termen en wegwuiven van risico's en mindere ervaringen...

Ik vind het erg jammer om te lezen hoeveel jij geleden hebt onder regulieren medicijnen en hoe elk medicijn jou alleen maar slechter maakte en je nooit heeft geholpen - maar dat is jouw lichaam en jouw reactie daarop; dat betekent nog niet dat alle reguliere medicijnen troep zijn, dat iedereen hier alleen maar onder lijdt en dat CBD/THC de oplossing is voor alles.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 16:11

Janneke2 schreef:
_Rataplan schreef:
Met name bijwerkingen met bloeddruk en hart zijn bekend. Dus vandaar er vanaf blijven. Daarbij gaf zij aan dat het nauwelijks tot niets doet bij Fybromyalgie.

Even off topic: bij fybromyalgie heb je vaak meer baat bij goede darmflora opbouwen, baden (= half uur 'weken' in water van 37 graden) met 100 gram natriumbicarbonaat en supplementen die helpen met serotonine opbouw (L-Tryptofaan , vitamine B complex en evt de "kleinere" hulpstoffen, kan gewoon worden onderzocht).

Bedankt voor deze post. Heel interessant, positief en opbouwend. Mag ik je vragen, ev pb, welk middel jij zou adviseren ivm kleinere hulpstoffen en l-tryptofaan (in sla plus kalkoensneetjes zit het, maar ben vegetarisch...)

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 16:49

Kijk, dat voorzichtigheid geboden is, dat geldt voor alles wat je inneemt. Zo is ook ibuprofen vrij naar believen te krijgen en je wil niet weten wat voor bijwerkingen dit allemaal geeft. Hoeveel mensen worden er zombies van reguliere medicijnen, die niet alleen hun hersenen, maar ook organen aantasten.
Dit is het probleem met chronische aandoeningen, er IS niet echt een medicijn dat geneest, maar veelal gewoon 'verdooft' en 'verlicht' met tal van bijwerkingen. Die mensen zijn vaak hopeloos, kapot, uitgeput. Wernard zegt zelf: maak je olie zelf! Dan weet je dat er geen troep in zit! Ik val in feite schuin achterover dat medische wiet in het kruidvat te koop is. Vind ik persoonlijk NIET kunnen. Het is en blijft een medicijn die pas in uiterste nood (zoals bij mij het geval is) aangewend mag worden als je echt niet meer weet waarin of waaruit. Kruidvat kan er troep in draaien zoveel ze willen, daar zou ik persoonlijk echt huiverig over zijn!
Dat cbd iets doet met de hersenen lig ik niet wakker van, ik ben persoonlijk enorm suf, vergeetachtig en chaotisch geworden door extreme vermoeidheid en slaapproblemen wat resulteert in depressie, niet meer dan normaal is. Bewezen is dat ook hierdoor de hersenen kapot gaan en nog veel zwaarder doorwegen dan de mediwiet. Depressief word ik persoonlijk allerminst van cbd olie. Begrijp echt niet waar mensen dat uithalen....makkelijk om je eigen zwakte af te schuiven op een medicijn....maar het kan natuurlijk...iedereen reageert verschillend en het is voor jezelf uitzoeken wat je helpt. Daar hoeft geen kritiek op te komen.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 20:12

Cambiar schreef:
Ik val in feite schuin achterover dat medische wiet in het kruidvat te koop is. Vind ik persoonlijk NIET kunnen. Het is en blijft een medicijn die pas in uiterste nood (zoals bij mij het geval is) aangewend mag worden als je echt niet meer weet waarin of waaruit. Kruidvat kan er troep in draaien zoveel ze willen, daar zou ik persoonlijk echt huiverig over zijn!.

De CBD olie die bij de Tuinen en bij Kruidvat te koop is, is gewonnen uit afvalresten van industriële hennep. Daar zit een heel klein beetje CBD in. THC-olie mag niet verkocht worden. Dus als je een CBD olie wilt met THC dan moet je die zelf maken.

Over het gebruik en misbruik. Vergelijk het maar een beetje met rode wijn. Een klein glaasje per dag is gezond maar overdaad schaadt. En dat geld ook voor gezonde dingen als honing, rauwe chocolade, noten, en zelfs water. Als je dagelijks zo veel CBD-THC olie gebruikt dat je compleet wappie bent dan is er iets anders aan de hand. En als je CBD-THC olie vervangt voor noten en zaden en wappie wordt morbide obese dan begrijp iedereen wat ik bedoel. 2 liter water per dag is heel gezond, maar 8 liter water achter elkaar leidt tot de dood. Moeten we water dan maar gaan verbieden?

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 20:33

Abacab schreef:
Cambiar schreef:
Ik val in feite schuin achterover dat medische wiet in het kruidvat te koop is. Vind ik persoonlijk NIET kunnen. Het is en blijft een medicijn die pas in uiterste nood (zoals bij mij het geval is) aangewend mag worden als je echt niet meer weet waarin of waaruit. Kruidvat kan er troep in draaien zoveel ze willen, daar zou ik persoonlijk echt huiverig over zijn!.

De CBD olie die bij de Tuinen en bij Kruidvat te koop is, is gewonnen uit afvalresten van industriële hennep. Daar zit een heel klein beetje CBD in. THC-olie mag niet verkocht worden. Dus als je een CBD olie wilt met THC dan moet je die zelf maken.

Over het gebruik en misbruik. Vergelijk het maar een beetje met rode wijn. Een klein glaasje per dag is gezond maar overdaad schaadt. En dat geld ook voor gezonde dingen als honing, rauwe chocolade, noten, en zelfs water. Als je dagelijks zo veel CBD-THC olie gebruikt dat je compleet wappie bent dan is er iets anders aan de hand. En als je CBD-THC olie vervangt voor noten en zaden en wappie wordt morbide obese dan begrijp iedereen wat ik bedoel. 2 liter water per dag is heel gezond, maar 8 liter water achter elkaar leidt tot de dood. Moeten we water dan maar gaan verbieden?

+:)+

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 20:44

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 21:15

Indestal schreef:
voor de topicers die steeds maar over high, wiet, gevaren etc hebben..

Dit is CBD

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cannabidiol

De stof heeft bijna geen bijwerkingen noch psychoactieve werking, noch is er risico op verslaving.[1]
Zij die beweren dat het gevaarlijk en verslavend is, hebben het wellicht van 'hoorn zeggn'....

In België hadden we hiervoor een schitterende serie die de draak steekt met zulke mentaliteit _O-
https://youtu.be/ucwpNLDAin8

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 21:49

xytuzu2, Als mensen tegen cbd zijn en mij wel een goed middel moeten aanbieden?

Het is allemaal heel krom met medicijnen als je er echt goed over gaat lezen. Ik heb bijv medicijnen gebruikt om mijn kind in leven te houden tussen de 20 en 28 weken. Maar die mocht je absoluut niet gebruiken tijdens je zwangerschap. Toch is onze zoon levend en gezond geboren. Kan goed leren, is sportief etc. Na een nare ervaring hadden wij alles ervoor over en vertrouw je je arts, wat in dit geval prima is uitgepakt.

Het is niet alleen mijn eigen ervaringen. Toen ik erg ziek was en medicijnen niet afdoende hielpen, kreeg ik weer prednison wat ik al eerder had gebruikt. Ik was opgelucht, kon weer functioneren, had energie etc. Ik at als een bootwerker, maar dat boeide me niks. Ik voelde me zo goed. In 2006 laatste zware, lange kuur gehad en nu nog last van de schade door prednison. Althans, ze gaan ervan uit dat prednison de boosdoener is.
Toen ik bij mijn arts zat ooit, kreeg hij een oproep dat iemand een psychose kreeg van prednison. Zo verschillend kan het zijn inderdaad.

Een tijd ben ik lid geweest van een patientengroep en de ervaringen zijn altijd enorm wisselend, dus dat is logisch. Ergens heb ik al gezegd, je gaat uit van de basis. Is een lichaam gezond, man, vrouw, gewicht etc.

We discussieren hier inderdaad over cbd en thc. Mensen zijn niet voor niks op zoek naar een dergelijk middel en willen ervaringen horen en uitwisselen.
Soms zijn andere middelen niet goed bevallen of hebben ze daar last van. Dat mag je dan best zooi noemen. Veel medicijnen hebben ook hulpstoffen en of vulmiddelen waar niet iedereen tegen kan, maar daar wordt te weinig naar gekeken.

Als er zoveel goede ervaringen van mensen komen die cbd en of thc gebruiken, worden mensen nieuwsgierig. Dat ze dan niks bij een arts vinden, maar wel op internet is jammer, maar je moet of wil toch iets........

Bij heel veel mensen heeft wietolie een hele slechte naam. Alleen daarom, komen mensen met argumenten van; kijk eens naar het pilletje dat je klakkeloos slikt als de arts dat voorschrijft. Kijk eens naar de paracetamol en ibuprofen dat gewoon eng vaak klakkeloos wordt genomen.

Je moet mensen niet adviseren op Bokt over gezondheid, maar je mag wel je eigen ervaringen vertellen.

Overigens doen we het bij dieren ook eng vaak zo klakkeloos. Ik las in het maagzweren topic en daar raden mensen elkaar gewoon aan meds in het buitenland te bestellen, zonder dat ze zeker weten of een paard ook daadwerkelijk zweren heeft. Ach, het zijn maar paarden en die kunnen wel wat omeprazol slikken, toch?

Onnodig zooi slikken is erg. Heel veel medicijnen en supplementen zijn niet nodig. Maar als je iets nodig hebt, moet je dat kunnen nemen wat je past en helpt. Ongeacht welke naam erop staat.

En qua voeding mogen we elkaar toch ook vertellen wat goed is? Of welke kruiden waartegen helpen etc......

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 22:21

Ik heb 9 maanden in totaal aan 400mg antibiotica per dag gezeten, doxycycline. Uiteindelijk mee gestopt, want het hielp niet meer.

Dankzij de cbd voel ik me nu niet meer chronisch ziek, ondanks een nieuwe diagnose, en moet ik bovendien ook zelden nog pijnstillers nemen.

En ook de cbd neem ik niet meer dagelijks.

Voor mij een flesje dat me mijn leven terug heeft gegeven.

tarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 21:40

Nu we het er toch over hebben.....
Ik heb met spoed wietolie nodig voor mijn stiefvader, die heeft al jaren zenuwpijnen in zijn voeten en heeft heel Nederland ongeveer al gezien aan artsen. Nu op dit moment gaat het helemaal mis doordat die maf teveel heeft gedaan. (Voor een ander natuurlijk) . Is er iemand die omgeving Wezep /Zwolle of Harderwijk zit?
Dan kom ik het graag halen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 21:58

Wat heb je dan nodig? Wietolie zegt namelijk niet zoveel; bedoel je CBD of THC of CBD/THC?
Goede biologische CBD+ olie is gewoon in de winkel te krijgen of via Bol te bestellen. Voor THC zou je deze site kunnen mailen: https://www.cbdolie.nl/rick-simpson-oli ... elf-maken/
Heeft je stiefvader dit al eens eerder geprobeerd?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:55

Thc olie hier vragen mag ook niet by the way, omdat het niet verkocht mag worden.
Lichtelijk krom dat olie niet mag voor de wet, en wiet wel maar niks aan te doen.
Maar online is duidelijk te vinden hoe je het maakt.
Voor het onderdeel geen idee hoe ik aan zoveel wiet kom, en ik heb geen plant..
Dat heeft iedereen, die problemen heeft volgens mij echt bijna iedereen.
Hopen dat je via via misschien wat hoort, en er recent door iemand of via iemand in je kringetje mensen geoogst is.
En dat kan ook volledig legaal zijn als dat van iemand is die 3 planten thuis had bijvoorbeeld.
Maar ik maak al jaren olie van wiet wat ik voor de volle mep in een coffeeshop koop, dus geen magische budget oplossingen.
Het is nou eenmaal duur, erg duur.
Zeker thc pasta, dat is schrikbarend.

tarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 07:45

Onder wietolie versta in met thc, onder cbd olie precies alleen cbd ;-)

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:35

tarek schreef:
Onder wietolie versta in met thc, onder cbd olie precies alleen cbd ;-)

Je mag mij een pb sturen als je wilt

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:50

Wiet mag ook niet verkocht worden, er mag helemaal niks meer...en er wordt tegen ook op opgetreden, alleen nog geen jacht op gemaakt...nu nog op de grotere kwekerijen en niet de hobby kweker met 5 planten en dat is jammer, omdat zij verkopen aan koffieshops en daar kunnen hele goede pure planten tussen zitten...
De snelle achteraf kwekerijen door criminelen en niet de kleine commerciële teler wordt minder makkelijk gepakt en die gaan alleen voor de opbrengst en niet de kwaliteit.

Zo is Suver Nuver ook mede afhankelijk van donaties, ook al kweken ze zelf ook en worden ze soms weer geruimd...heel dubbel...dat politie en overheid wetende dat iemand patienten helpt uit een overtuiging in de gate gaan houden om lekker te scoren...

Mooie pure planten kwijt raakt en op de zwarte markt moet gaan inkopen om toch aan de behoefte te kunnen voldoen.

Je iegen plantjes kun je nu nl ook kwijt raken, het gedoogbeleid is er nl van af..

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:10

Iemand enig idee hoe snel ik effect zou kunnen merken? Ik gebruik het tegen constante pijn in spieren en aanhechtingen van pezen en spieren en heb nu 2x4 druppels van 5% CBD olie van www.decbdsite.nl

Gebruik het nu sinds afgelopen donderdag, donderdag ochtend 1 druppel gepakt in de avond 2 en gisteren 2x3 maar merk vooralsnog helaas niks.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:18

MissBambi schreef:
Iemand enig idee hoe snel ik effect zou kunnen merken? Ik gebruik het tegen constante pijn in spieren en aanhechtingen van pezen en spieren en heb nu 2x4 druppels van 5% CBD olie van http://www.decbdsite.nl

Gebruik het nu sinds afgelopen donderdag, donderdag ochtend 1 druppel gepakt in de avond 2 en gisteren 2x3 maar merk vooralsnog helaas niks.

Ik merkte na een week of 2 pas iets, minder dan 3 druppels deed niet genoeg ook. Ik heb ook de 5.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:57

@superpony - ..." Voor terminale kanker patienten is er nu wel een manier, maar dat is nog niet genoeg. "

vertel ?

alhoewel ik hier(wietolie ) altijd "tegen "ben geweest, orienteer ik me toch even.
welke moet je hebben ? met of zonder ?
waar haal je dat ?
wat zijn de bijwerkingen ?
ik ben bang om van de wereld (high) te raken zeg maar..

ik ben zo iemand, die alle bijsluiters ontleed, dus ik ben me bewust van de rotzooi, die medicijnen heet.
ik heb ook vaak last van de bijwerkingen.
helaas ben ik ernstig ziek, dus ik ontkom er niet aan.
nu ook al slaapproblemen.
ja ik heb een pilletje daarvoor, maar die wil ik echt liever niet slikken.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 14:06

spicegirl, misschien hier lezen? https://www.stichtingmediwiet.nl/

Ik mag het niet meer zeggen geloof ik. Maar als je het ene slikt wat de arts voorschrijft, kun je je inderdaad ook orienteren op wiet, want het is niet slechter of beter ( je moet zooooo op je woorden letten ) dan de medicijnen die artsen doorgaans voorschrijven.

Ik heb al zoveel geslikt met veel bijwerkingen, ook schade op de lange termijn, en dat wordt algemeen geaccepteerd. Zodra het woord wiet erin voorkomt, schrikken mensen.

Ik wil ook niet de hele dag high zijn, maar misselijk, doodmoe, pijn etc kun je ook niet door functioneren.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 14:38

MissBambi schreef:
Iemand enig idee hoe snel ik effect zou kunnen merken? Ik gebruik het tegen constante pijn in spieren en aanhechtingen van pezen en spieren en heb nu 2x4 druppels van 5% CBD olie van http://www.decbdsite.nl

Bij mijn paard werkte het dezelfde dag bij de juiste aantal druppels.
Natuurlijk is het eerst voorzichtig (!) zoeken naar het aantal druppels.
Zelfs toen ik even gestopt was en daarna weer begon met de juiste dosis zag ik gelijk weer verschil. Dus toen had ik het niet meer opgebouwd en ging gelijk goed.
Oh ja en buut gaf bij mijn paard geen verschil.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-17 14:49

MissBambi schreef:

Hé, ik (TS) heb net dezelfde ervaring. Ik gebruik het voor chronische rug- en bekkenpijn -waardoor ik slecht slaap- maar heb door hypermobiliteit ook veel last van aanhechtingen en gespannen spieren. Ben ook donderdag begonnen, en ook met 5%. Doe wel 4x daags, maar telkens 2 druppels dus qua hoeveelheid komt dat op hetzelfde neer als wat jij neemt. Ik voel ook nog geen effect -O- .

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:28

Ik merkte het na 2-3 weken.