Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Gister ben ik weer op de pijnbank geweest. Een andere angel dan vorige keer. Ondanks dat ik heb aangegeven een zeer gevoelige huid te hebben trok ze het niet zo goed strak als de vorige. Ook smeerde ze 2 x dezelfde plek in... resultaat nu dus wéér een zeer geïrriteerde huid met folliculitisbaal enorm. Denk dat het voor mij de laatste keer was.
Iris82 schreef:En hier ook weer een vraag maar nu over 't waxen. Ik ben nu een aantal keer geweest en het bevalt prima. Maar nu ik een vriend heb merk ik dat ik dus niet meer ga wachten tot alles weer lang genoeg gegroeid is. Echt. Dat kan echt niet.
Nu maar de zijkanten weer geschoren dus. En dan hopelijk de rest wel laten groeien tot 't weer gewaxt kan worden.
Hoe doen jullie dat? Ik vind 't na een week of twee a drie alweer niet meer lekker glad.
Jennyj01 schreef:Wordt je met laser of Ipl behandeld?
Iris82 schreef:En hier ook weer een vraag maar nu over 't waxen. Ik ben nu een aantal keer geweest en het bevalt prima. Maar nu ik een vriend heb merk ik dat ik dus niet meer ga wachten tot alles weer lang genoeg gegroeid is. Echt. Dat kan echt niet.
Nu maar de zijkanten weer geschoren dus. En dan hopelijk de rest wel laten groeien tot 't weer gewaxt kan worden.
Hoe doen jullie dat? Ik vind 't na een week of twee a drie alweer niet meer lekker glad.
Damelza schreef:Zijn er mensen hier die hun hele lichaam waxen? Als mijn benen mooi glad zijn ga ik me toch weer bv irriteren aan haar op mijn armen.... terwijl ze gewoon blond zijn