Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:16

Je hebt verschil van lippen opblazen en lippen opblazen.
Bij velvetblack vind ik het erg mooi, mooier dan de eerste foto.
Maar je hebt ook van die mensen als ze de hoek omkomen dat je eerst 10 minuten lippen ziet en dan pas de persoon. En dat vind ik niks.
Ts als je toestemming hebt en je wilt het graag, doen dan.

Lautje138

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:45

Zelf ben ik gezegend met goede gevulde lippen met mooie verhoudingen. Er zijn wat dingen waardoor ik niet helemaal tevrede ben over mijn lichaam maar het is persoonlijk voor mijzelf een stap te ver om daar cosmetisch iets aan te doen. Persoonlijk heb ik ook de menig dat cosmetische ingrepen alleen maar met doel lichaamsverfraaing ( medische indicatie of cosmetische chirurgie ten gevolge van een medische indicatie zoals bijv. Reconstructie na borst amputatie) onnodig zijn. En dan voornamelijk vanuit het oogpunt dat een operatie risico's met zich mee brengt, zoals bijvoorbeeld de anesthesie. Nu wil ik hier geen discussie over op starten, want dit draagt niet bij aan het onderwerp van de lip fillers. Puur stukje achtergrond info vanwaar uit ik mijn mening vorm.
Nu zijn lip fillers ingrepen die inderdaad weinig risico met zich mee dragen. Vooral ook omdat het lichaamseigen stoffen zijn en het niet blijvend is.
Als TS dit wilt doen, is dit haar eigen keuze natuurlijk! En zo te lezen verdiept ze zich er goed in, wat alleen maar meer aangeeft dat ze hier goed over nagedacht heeft. Het enige waar ik mijn vraagteken bij heb in deze situatie is haar leeftijd. En dan niet vanwege het psychische plaatje, maar meer vanuit het medisch oogpunt. Een 16 jarig lichaam is nog in ontwikkeling en ik vraag me oprecht af of fillers op langere termijn schade kunnen opleveren op een niet voltooid lichaam. Nu las ik dat het pas vanaf 18 jaar mag. Dan vraag ik mij toch af waarom iemand die hier in de toppic poste het met 16 jaar ook gekregen heeft.
Mocht je een goede kliniek gevonden hebben die het wel legaal doet voor je 18e, laat je dan wel goed informeren of je leeftijd met de daarbijbehorende fase van ontwikkeling van je lichaam, extra risico's met zich mee brengt en weeg het dan met elkaar af. Als het verstandiger is om een jaartje te wachten, probeer dat dan te doen. Waarschijnlijk heb je er dan ook meer plezier van.

@Velvetblack, je gaf aan dat je van de injecties zelf niets gevoelt hebt. Nu heb ik je foto's bekeken en is er een behoorlijk verschil te zien. Nu vroeg ik mij eigenlijk af wat je voelt als de verdoving is uitgewerkt. Je lippen zijn zichbaar dikker geworden, voelt dat dan niet alsof ze helemaal strak staan en opgerekt zijn? Het lijkt me toch dat de huid dit even moet "verwerken"?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:37

Lautje138 schreef:
@Velvetblack, je gaf aan dat je van de injecties zelf niets gevoelt hebt. Nu heb ik je foto's bekeken en is er een behoorlijk verschil te zien. Nu vroeg ik mij eigenlijk af wat je voelt als de verdoving is uitgewerkt. Je lippen zijn zichbaar dikker geworden, voelt dat dan niet alsof ze helemaal strak staan en opgerekt zijn? Het lijkt me toch dat de huid dit even moet "verwerken"?

Je voelt dat je lippen voller zijn, de 1e 3 dagen vervellen mijne ook altijd. Je voelt geen pijn en kan gewoon nog kussen en eten, alles nog. Alleen is door de zwelling je lippen dubbel doen, lastig (als je bv lipbalsem opdoet en je met je lippen over elkaar gaat). Zodra de zwelling weg is ben je alweer gewend en wat meer volume en voelt het gewoon weer normaal. Het is nu 1,5 week geleden bij mij en ik merk er niks meer van.

En dankjulliewel :j

TS, mij maakt het niet uit wat mannen / vrouwen er van vinden. Ik moet in de spiegel kijken, niet zij.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 22:17

Ze hebben bij mij jaren geleden geprobeerd vetweefsel uit mijn lies in mijn bovenlip te spuiten om meer volume te creëren maar helaas heeft dat niet gepakt. :\ Ik ben namelijk geboren met schisis (hazelip) en daardoor had ik geen normale bovenlip. Ik baal er nog steeds van maar ik denk dat fillers in mijn geval geen verschil zouden maken want mijn lippenrood is gewoon heel weinig...en die wordt niet opeens vergroot bij die injecties. :+ Denk dat dat er dan heel raar uit zou zien. Maar ik zou toch wel graag een vollere bovenlip willen hebben...en nog veel meer aanpassingen aan mijn lijf. :')

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:02

Liesje1611 schreef:
Al wilt TS elfenoren en groene schubben, wat maakt het ons nou uit? :+
Dat ze "pas" 16 is vind ik een nonargument. Er worden bij kinderen van 11 beugels gezet, iedereen verft zn haar omdat blond/bruin toch "mooier" is, draagt oorbellen, navelpiercings of God mag weten wat.. En dat kan dan wel?
Wat is het verschil? :')

En "iedereen (mannen) vind opgespoten lippen lelijk" gaat ook nergens over. De lippen waar je dan aan denkt zijn slecht of overdadig gedaan. Bij 9 van de 10 mensen zie je het niet eens als de lippen ietswat zijn gevuld, kijk maar naar de foto's in het begin van dit topic!

Helemaal mee eens! Vind 16 wel jong, maar snap je hoor! Tegenwoordig kan je de natuur een handje helpen ;) , en idd dat het lelijk is en onnatuurlijk dat zijn de gevallen die te veel wilden of bij een slechte kliniek.

Laat je idd goed informeren en hyularonzuur is niet eng , het zit standaard al ons lichaam, en breekt weer af.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 22:52

Vinden jullie het 'interessant' oid als ik hier blijf posten wat ik aan het doen ben mbt de lipfillers?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 23:10

enamorada schreef:
Vinden jullie het 'interessant' oid als ik hier blijf posten wat ik aan het doen ben mbt de lipfillers?

Ik zeker wel! Dus als je niet in topic wil doen dan vind ik ook leuk via pb :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 23:16

Bellatrix schreef:
Ik baal er nog steeds van maar ik denk dat fillers in mijn geval geen verschil zouden maken want mijn lippenrood is gewoon heel weinig...

Zal PMU voor jou geen oplossing zijn dan?

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 23:42

Ik ken een jongen die het doet. Hij vlogde er ook over haha.
Opzich is het bij hem wel subtiel

Ik ken daarintegen ook een meisje, neptieten etc
Echt een (sorry) lelijk meisje dat zichzelf juist helemaal uit proportie trekt. Nu haar lippen opgespoten maar op elke foto heeft ze wel een glas of iets anders voor haar mond en elke foto waarin haar hoofd en dus lippen duidelijk te zien zijn en waar ze in getagged is is ook binnen 3 tellen verwijderd.
Denk dat ze wel spijt heeft van haar ingreep want het is echt heeeel lelijk geworden.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 00:09

enamorada schreef:

Ja, ik zeker ook. :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 00:10

Zou me er idd wel goed over inlezen bij welke kliniek je het laat doen en kijk goed naar recensies van anderen die het hebben laten doen.

Zie vaak genoeg op tv bijkomen dat juist fillers hard worden en dus alles uit proportie trekken. Zou dan eerder kiezen voor een lichaamsnelle eigen stof dat ze uit je lichaam halen en in je lippen spuiten. Lijkt mij veel natuurlijker en veiliger dan fillers

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 13:21

Ik ga het dinsdag ook weer bij laten spuiten zodat ik er weer even tegenaan kan. Ik zal hier de update plaatsen mocht men dat leuk vinden

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 15:34

Ja leuk velvetblack! :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-17 15:42

Oke, dan blijf ik hier een beetje posten wat ik doe :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 15:57

Stipje! Ik volg! Ben dus ook wel benieuwd naar de vorderingen enamorada! Normaal ben ik ook wel een beetje van 'schoonheid zit van binnen'. Maar ik kan me met mijn lippen (al zijn ze niet eens heel dun) voorstellen dat iemand het zou willen. Misschien ik zelf ook wel, alleen zou ik het denk ik niet durven..

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 16:40

Ik vind het zelf vaak wel heel mooi zou het ook wel willen maar durf niet echt!
Verder zou ik dan naar Diana Gabriels gaan ik vind het heel mooi hoe hun het doen. De iets bekendere nederlanders gaan er ook naar toe ( zimra geurts, barbie ) en ik vind ze niet heel duur

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 17:49

Jamiejoyce schreef:
Ik vind het zelf vaak wel heel mooi zou het ook wel willen maar durf niet echt!
Verder zou ik dan naar Diana Gabriels gaan ik vind het heel mooi hoe hun het doen. De iets bekendere nederlanders gaan er ook naar toe ( zimra geurts, barbie ) en ik vind ze niet heel duur

Zimra geurts heeft haar lippen nog nooit laten doen. Alleen haar billen :) ik maak haar wel eens op!

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 17:58

Klopt maar wel bij die zelfde kliniek wil er alleen maar mee zeggen dat het vast een goede kliniek is :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:50

Nou als je er als Barbie uit gaat zien zou ik er dus niet naar toe gaan.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:52

Jennyj01 schreef:
Nou als je er als Barbie uit gaat zien zou ik er dus niet naar toe gaan.

Daar kiest ze toch zelf voor en niet dat bedrijf? :')

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:22

Het bedrijf kan ook zeggen, we doen het niet want we staan er niet achter.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:27

Ze leveren toch gewoon waar zij voor betaalt :') Al wil ze lippen groter dan d'r kont. Als zij dat er netjes ingespoten krijgt hebben ze gewoon goed werk afgeleverd. Dat jouw persoonlijke smaak anders is heeft daar niet zoveel mee te maken.

Vuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:27

Als je ouders erachter staan, en als het wettelijk mag (geen idee of dat zo is) is het toch goed. Net zoals bij monica geuze is het nu beetje iets teveel uitgepakt maar de keer daarvoor dat ze liet opvullen vond ik het erg mooi. Als jij je der beter bij voelt, lekker doen! Ik vind het zelf erg mooi kunnen staan. Het kan echt wel to much natuurlijk, dat vind ik dan weer niet zo. Maar een beetje dat op gevulde effect vind ik niet verkeerd.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:54

Nies_ schreef:
Ze leveren toch gewoon waar zij voor betaalt :') Al wil ze lippen groter dan d'r kont. Als zij dat er netjes ingespoten krijgt hebben ze gewoon goed werk afgeleverd. Dat jouw persoonlijke smaak anders is heeft daar niet zoveel mee te maken.

Ja helemaal gelijk. Alleen vind ik dat een dergelijk bedrijf ook een ethische verantwoording heeft. Zij zijn namelijk de professional. Zelf zou ik dus nooit naar zo'n bedrijf gaan.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:05

Over lippen en billen gesproken, ik zapte zaterdag langs MTV waar Teen Mom marathon was.
Die Farrah!!! :wow: Mijn god wat is die veranderd zeg!! Dikke lippen, grote tetten en grote billen! Vond dat voorheen zo een knappe meid ( wel een poedersuiker karakter maar dat terzijde)
vind dat dus echt heel zonde.