Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lautje138 schreef:@Velvetblack, je gaf aan dat je van de injecties zelf niets gevoelt hebt. Nu heb ik je foto's bekeken en is er een behoorlijk verschil te zien. Nu vroeg ik mij eigenlijk af wat je voelt als de verdoving is uitgewerkt. Je lippen zijn zichbaar dikker geworden, voelt dat dan niet alsof ze helemaal strak staan en opgerekt zijn? Het lijkt me toch dat de huid dit even moet "verwerken"?
Liesje1611 schreef:Al wilt TS elfenoren en groene schubben, wat maakt het ons nou uit?
Dat ze "pas" 16 is vind ik een nonargument. Er worden bij kinderen van 11 beugels gezet, iedereen verft zn haar omdat blond/bruin toch "mooier" is, draagt oorbellen, navelpiercings of God mag weten wat.. En dat kan dan wel?
Wat is het verschil?
En "iedereen (mannen) vind opgespoten lippen lelijk" gaat ook nergens over. De lippen waar je dan aan denkt zijn slecht of overdadig gedaan. Bij 9 van de 10 mensen zie je het niet eens als de lippen ietswat zijn gevuld, kijk maar naar de foto's in het begin van dit topic!
Jamiejoyce schreef:Ik vind het zelf vaak wel heel mooi zou het ook wel willen maar durf niet echt!
Verder zou ik dan naar Diana Gabriels gaan ik vind het heel mooi hoe hun het doen. De iets bekendere nederlanders gaan er ook naar toe ( zimra geurts, barbie ) en ik vind ze niet heel duur
Nies_ schreef:Ze leveren toch gewoon waar zij voor betaaltAl wil ze lippen groter dan d'r kont. Als zij dat er netjes ingespoten krijgt hebben ze gewoon goed werk afgeleverd. Dat jouw persoonlijke smaak anders is heeft daar niet zoveel mee te maken.