Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A3a1 schreef:Wordt een beetje bizarre discussie zo...
Wat is er mis met iets leuks doen voor je partner?
Wat is er mis met je prettig voelen dat je iets leuks voor je partner doet?
( en dan hebben we het natuurlijk niet over de relatie, waar een alles doet voor de ander en de ander aan zijn kont krabt en het wel gemakkelijk vind )
Nee, laten we ons K voelen bij onze partner en hem/haar het leven zuur maken
anjali schreef:Er zijn ook mensen die een dikke partner aantrekkelijk vinden.Van overdreven lijnen wordt iemand niet altijd knapper en vaak ook niet gezelliger.
Urielle schreef:Mijn vraag wat jullie dan doen om geestelijk stimulerend te blijven wordt steeds overgeslagen.
Citaat:@Askja; wat bedoel je met 'niet goed geld terug?'
A3a1 schreef:Is dat zo anders?
Urielle schreef:Mijn vraag wat jullie dan doen om geestelijk stimulerend te blijven wordt steeds overgeslagen. Volgens mij gaan er veel meer relaties kapot aan elkaar niks meer te melden hebben (uit elkaar gegroeid, langs elkaar heen gaan leven) dan 10 of 20 kilo erbij.
(Persoonlijk is dat ook mijn turn on, ik val wel op de iets steviger mannen, maar het is vooral zijn interessante visie op het leven die maakt dat mijn knieën gaan knikken. Wat mij betreft gaat hij dus eerder naar een museum, een lezing, een cursus, een boekpresentatie of een tentoonstelling dan naar de sportschool.)
Huertecilla schreef:. Daarbij moet wel de kanttekening geplaatst worden dat niet zelden met kinderen baren ook de intelligentie uitgepoept lijkt te worden.
Mars schreef:Huertecilla schreef:. Daarbij moet wel de kanttekening geplaatst worden dat niet zelden met kinderen baren ook de intelligentie uitgepoept lijkt te worden.
Eindelijk, daar wordt een waar woord geschreven![]()
Overigens denk ik dat dat niet per se komt door het baren maar eerder door de waterstof in de haarverf
xLes schreef:Urielle schreef:Mijn vraag wat jullie dan doen om geestelijk stimulerend te blijven wordt steeds overgeslagen. Volgens mij gaan er veel meer relaties kapot aan elkaar niks meer te melden hebben (uit elkaar gegroeid, langs elkaar heen gaan leven) dan 10 of 20 kilo erbij.
(Persoonlijk is dat ook mijn turn on, ik val wel op de iets steviger mannen, maar het is vooral zijn interessante visie op het leven die maakt dat mijn knieën gaan knikken. Wat mij betreft gaat hij dus eerder naar een museum, een lezing, een cursus, een boekpresentatie of een tentoonstelling dan naar de sportschool.)
Wij praten heel veel. Als hij thuiskomt van werk, verwelkom ik hem hartelijk. Vind ie zo leuk, thuiskomen in de wetenschap dat er iemand op hem wacht.
Daarna gaan we aan het babbelen, hoe de dag is geweest, komt hij met vele werkverhalen. Erg leuk, hij werkt in scheepsbouw, is voor mij een heel andere wereld waar ik nu bijna dagelijks over bijleer. Ik toon interesse in zijn verhalen, en knuffel hem ondertussen. Laat hem voelen dat ik van hem hou.
Regelmatig gaan we wandelen en fietsen, hij komt ook elk weekend mee naar mijn paard. Hij heeft vroeger gereden en is nu de paardenhobby met mijn merrie weer aan het oppakken, waarbij ik hem dingen leer (hij had bvb wel gereden maar nog nooit gelongeerd dus krijgt nu longeerles). Vind hij ook heel leuk.
En hij vind het zoo heerlijk als ik hem zachtjes streel. Daar kan hij úren van genieten!
Felle discussies hebben we tot nog toe zelden, maar we komen sowieso qua visie absurd goed overeen...
Askja schreef:HC: een relatie beschouwen en behandelen als een puur zakelijke, contractuele deal met bijbehorende voorwaarden.
Annikoe schreef:Bij mijn vorige relatie had ik een vriend die alles kon eten zonder ook maar iets aan te komen. Dus hij had ook niet bepaald gezond en ik deed dan vaak mee.
Maar aangezien ik wél snel aankom ben ik in die relatie wel wat aangekomen ja (+/- 6 kg denk ik). Dus toen het uit ging besloot ik ook om weer af te gaan vallen, maar dan voornamelijk zodat ik mezelf beter voelde.
En nu met mijn huidige vriend ben ik ook bezig met afvallen, grotendeels voor mezelf, maar ook deels voor hem. Gewoon omdat ik er graag goed uit wil zien en dan lekkerder in mijn vel zit. Maar mijn vriend heeft nooit gezegd dat hij het nodig vindt o.i.d., het is gewoon puur vanuit eigen initiatief.
Huertecilla schreef:Een stel vrienden van me is uit elkaar gegaan.
Beiden zijn nu aan het afvallen.
'Om er wat strakker uit te zien voor dates.'
Ik viel van mijn stoel:
1. Voor degene waar je van houdt laat je je gaan![]()
2. Iemand aantrekken met een tijdelijk strak lijf en dan laten gaan is imo misleiding.
3. Wanneer jij je laat gaan, blijf je imo in gebreke in jouw kant van de randvoorwaardes, dus de deal waarmee je de realtie bent aangegaan.
Ik zie het inderdaad veel om me heen; 'vaste' relatie en hoppa.
Vast bewust tussen aanhalingstekens want dat is een delusie en bepaald niet vaster door de betreffende instelling.
Imo doe je JUIST je best voor degene waar je van houdt, voor de relatie en dus jezelf.
Maar goed, ik zie wel meer op een niet modale manier.
Hoe zien jullie dit?
A3a1 schreef:Natuurlijk ben je niet iedere dag op je best, maar niet meer de sprankeling hebben die je in het eerste begin vertoonde, is inderdaad wel een vorm van bedrog.
Huertecilla schreef:Een stel vrienden van me is uit elkaar gegaan.
Beiden zijn nu aan het afvallen.
'Om er wat strakker uit te zien voor dates.'
Ik viel van mijn stoel:
1. Voor degene waar je van houdt laat je je gaan![]()
2. Iemand aantrekken met een tijdelijk strak lijf en dan laten gaan is imo misleiding.
3. Wanneer jij je laat gaan, blijf je imo in gebreke in jouw kant van de randvoorwaardes, dus de deal waarmee je de realtie bent aangegaan.
Ik zie het inderdaad veel om me heen; 'vaste' relatie en hoppa.
Vast bewust tussen aanhalingstekens want dat is een delusie en bepaald niet vaster door de betreffende instelling.
Imo doe je JUIST je best voor degene waar je van houdt, voor de relatie en dus jezelf.
Maar goed, ik zie wel meer op een niet modale manier.
Hoe zien jullie dit?