Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wel fijn dat het voor je werkt! velvetblack schreef:Welkom nieuwelingen! Gezellig
Flinke transformatie inderdaad. Persoonlijk vind ik het iets teveel. Je wenkbrauwen vind ik op de 'voor' foto beter bij je passen dan de insta-brows
Ik heb er op youtube al verschillende hun sponsje zien spuiten met fix+. Dat is niet iets nieuws geloof ikwel fijn dat het voor je werkt!

wenkbrauwen ben ik eens met de rest
post weer wat vaker looks!
ik wil jouw skills!
altijd lastig met kunstlicht, we gingen gisteren uit eten

Mooie meid ben je!

Avelienvd schreef:net nog ff een badkamerlicht foto van lumiere 2 gemaakt. Wel beetje scheef zie ik nu
[ [url=m/Iuj0Ld.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blijft bij jou wat roziger, vind ik heel mooi. Vaak wordt hij heel paars.

Ik zou persoonlijk je ooglook wel wat "ronder" maken aan de bovenkant maar dat is wat ik zelf mooier vind.
Je natuurlijke wenkbrauw vind ik trouwens een prachtige vorm hebben!
Wat staan die wimpers mooi, heel subtiel zo.Jeika schreef:hoi! ik kom even binnenvallen
vanaf welke leeftijd vinden jullie make-up normaal? ik draag zelf geen make-up en ben bijna 13. ik zie veel kinderen van 10/11 met foundation en mascara op, wat ik niet vind kunnen.
Wat ik ervan vind doet er niet toe, want ik heb er geen last van dat zij dat doen. Dat het jong is, ja, dat klopt, maar make up kan altijd een carrière worden voor sommigen, en voetballen of paardrijden mogen ze allemaal wel op die leeftijd met zicht op mogelijke carrière dus waarom dit niet. 
Colourpop Koosh en Telepathy en een zwart uit de Naked Basics. Op de lippen een mix van Colourpop Mars, Bad Habit en More Better. En m'n pony naar de andere kant, vond ik eigenlijk wel leuk!

" maar ik vond het leuk.
En dik applaus voor m'n settingspray want na 3 uur slapen zat alles nog exact op dezelfde plek. 

Zo blij dat 'ie weer binnen was!!

borstnoot schreef:Shizzel, die eerste make up look![]()
![]()
Echt ontzettend knap gedaan!!
Vraagje: hoe doen jullie het met jullie kwasten? Wassen jullie ze ook echt vaak, of hebben jullie er gewoon meerdere liggen?
Ik merk dat, omdat ik bepaalde "normale" oude kleuren op mijn kwasten heb zitten ik niet snel uit wijk naar iets anders, totdat ik mijn kwasten weer gewassen heb. De kleuren die ik dan kies blijf ik weer bij tot de volgende wasbeurt. Ik moet zeggen: ik was mijn kwasten een keer of 3 per jaar, wat dan wel weer eeg weinig is.