Eef_Bam schreef:Cowboy55 schreef:
2e bericht van TS in dit topic: Hij verdient er een centje mee wat ook mooi meegenomen is.
Zoals ik het lees doet de vriend van TS dit niet voor het geld, maar omdat hij een passie voor motoren heeft, dat noem ik geen werk. Prima, maar het moet niet voor alles gaan, werk ook niet trouwens.
Zolang ik geen idee heb hoeveel hij daarmee verdient neem ik even niks aan. Niet dat ik wil weten hoeveel je vriend daarmee verdient TS.....
.

ik wil vanavond graag met hem even aan tafel zitten. Ik moet toegeven dat ik me blijkbaar meer stoor aan schoonmoeders dan ik dacht. Als het zinnetje "mijn moeder was daarstraks hier, ik moest van haar zeggen dat..." Mijn nekhaar overeind komt. Zelfs al is het "..dat ze het wel proper vond." Dan denk ik als eerste "ja uiteraard is het proper, wat dacht je dan?" Gevolgd door "ik heb de goedkeuring van jouw moeder niet nodig, wat denkt ze wel!" Maar zo kreeg ik ook het nieuws dat ik een ander merk van Bouillon blokje moest gebruiken, haar variant op mijn recept beter was, ik niet mag strijken in de living omdat stoom uit het strijkijzer het houtwerk aan het plafond kan beschadigen, enzovoorts.. 
en ik kon me daar zo aan storen, maar bleef wel net zo hard lopen.
. Toch te zot voor woorden dat je hele dagen aan het poetsen bent om aan haar standaard te voldoen
. Je kunt wel water beters doen met je tijd. Sjongejonge, en gewoon zeggen dat je eigen recepten goed zijn en dat je zelf wel bepaalt of je in woonkamer strijkt of niet. Het is niet ineens mijn schoonmoeder, maar van zulke opmerkingen krijg ik alleen al jeuk als ik het lees
.