Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rumay schreef:Waar ik maandag nog schreef dat ik niet lekker was en mijn schoonvader van 88 ook niet.
Mijn schoonvader is maandagavond overleden aan de gevolgen van een longontsteking die dus ineens maandagmiddag er was en 's avonds was het zo heftig dat hij het niet gered heeft.
Hierdoor voel ik mij nog beroerder en wil niet huilen want dan knalt mijn hoofd uit elkaar.
Pff laat het maar weer over zijn allemaal.
Beterschap allemaal
chanicha schreef:Rumay gecondoleerd.
Je hoort het vaak bij de oudere mensen dat een griep fataal kan zijn, erg hoor.
Ik loop nog na te sudderen van de voorhoofdsholteontsteking en nu met mijn piessie naar de dokter geweest en ja hoor, blaasontsteking![]()
Heb maar gelijk Echaniforce gehaald en ga zo ook maar Yakult halen want twee kuurtjes achter elkaar is nou ook niet je van het. Ben verder niet vooruit te branden!
Selina schreef:Ik dacht dat ik beter was, weer 2 dagen naar werk geweest maar gisteravond helemaal klappertanden en pijnlijk lichaam en ik zit zo te hoesten. Wilde weer naar werk gaan maar m'n ouders hebben het uit m'n hoofd gepraat want zit als een zielig hoopje op de bank.
Snel oprotten dit ziekzijn, heb wel wat beters te doen
lenaa_tje schreef:Gecondoleerd Rumay.
Hier sloeg de kuur aan tot vannacht en heb nu (telkens als ik een nieuwe pil moet) wel weer koorts(39 graden), extra hoesten, benauwd en pijnlijke longen. Ik had toch gehoopt dat ik Meer zou zijn opgeknapt (heb amoxciline van dinsdag tot nog dinsdag) Weet niet of ik de dokter weer moet bellen.
Joolien schreef:lenaa_tje schreef:Gecondoleerd Rumay.
Hier sloeg de kuur aan tot vannacht en heb nu (telkens als ik een nieuwe pil moet) wel weer koorts(39 graden), extra hoesten, benauwd en pijnlijke longen. Ik had toch gehoopt dat ik Meer zou zijn opgeknapt (heb amoxciline van dinsdag tot nog dinsdag) Weet niet of ik de dokter weer moet bellen.
Die zal waarschijnlijk zggen dat je de kuur eerst af moet maken