Herfstgriep, ziek zwak misselijk, wie allemaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:58

Waar ik maandag nog schreef dat ik niet lekker was en mijn schoonvader van 88 ook niet.
Mijn schoonvader is maandagavond overleden aan de gevolgen van een longontsteking die dus ineens maandagmiddag er was en 's avonds was het zo heftig dat hij het niet gered heeft.
Hierdoor voel ik mij nog beroerder en wil niet huilen want dan knalt mijn hoofd uit elkaar.
Pff laat het maar weer over zijn allemaal.

Beterschap allemaal

Roosch

Re: Herfstgriep, ziek zwak misselijk, wie allemaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:01

Ach jeetje wat verschrikkelijk! :(:) heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:11

rumay schreef:
Waar ik maandag nog schreef dat ik niet lekker was en mijn schoonvader van 88 ook niet.
Mijn schoonvader is maandagavond overleden aan de gevolgen van een longontsteking die dus ineens maandagmiddag er was en 's avonds was het zo heftig dat hij het niet gered heeft.
Hierdoor voel ik mij nog beroerder en wil niet huilen want dan knalt mijn hoofd uit elkaar.
Pff laat het maar weer over zijn allemaal.

Beterschap allemaal

Och jeetje Rumay, wat verschrikkelijk. ;( Heel veel sterkte met het verlies.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:17

Rumay gecondoleerd.
Je hoort het vaak bij de oudere mensen dat een griep fataal kan zijn, erg hoor.

Ik loop nog na te sudderen van de voorhoofdsholteontsteking en nu met mijn piessie naar de dokter geweest en ja hoor, blaasontsteking :(:)
Heb maar gelijk Echaniforce gehaald en ga zo ook maar Yakult halen want twee kuurtjes achter elkaar is nou ook niet je van het. Ben verder niet vooruit te branden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:31

chanicha schreef:
Rumay gecondoleerd.
Je hoort het vaak bij de oudere mensen dat een griep fataal kan zijn, erg hoor.

Ik loop nog na te sudderen van de voorhoofdsholteontsteking en nu met mijn piessie naar de dokter geweest en ja hoor, blaasontsteking :(:)
Heb maar gelijk Echaniforce gehaald en ga zo ook maar Yakult halen want twee kuurtjes achter elkaar is nou ook niet je van het. Ben verder niet vooruit te branden!

Sterkte met de ab, ik kan daar ook altijd zo slecht tegen he.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:36

Vooralsnog red ik het met hoestdrank en paracetamol maar mennnn.. Leuk is anders..

Koorts, met bijbehorende dromen, blaffen,lopende neus, 2/3e van de dag slapen.. Tegen vrijdag moet ik toch echt wel opgeknapt zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:28

Dank je Joolien! Ik krijg een zakje AB die ik vanavond, voor het naar bed gaan, in moet nemen en dat is eenmalig :o?
Echt nog nooit van gehoord.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:26

Rumay: He bah, gecondoleerd en heel veel sterkte. Mijn opa is anderhalf jaar geleden ook plotseling overleden aan een longontsteking. Dikke knuffel :(:)

Hier gaat het ook nog steeds niet lekker. Lijk ook niet verder op te knappen, voel me nl al dagen hetzelfde :\ Wel wisselt mijn temperatuur steeds tussen normaal, verhoging en lichte koorts.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:59

Gecondoleerd Rumay :(:)

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:30

Dank jullie wel voor deze woorden

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:59

Gecondoleerd, heftig zeg..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:12

Een voordeel. Rouge heb je niet nodig in tijden van virus. #koortsblosjes

Heb echt van die oplevingen. Daarnet half uurtje gebeld met een vriendin en nu weer heel flink koorts. Bah.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:23

Rumay, gecondoleerd!

En voor alle zieken Beterschap!

Ik kan mij ook aansluiten, hoofd zit vol snot, luchtwegen inmiddels ook, hoest en ik klink als een hese heks. Heb alleen geen tijd om ziek te zijn met de 2 ondernemende mannetjes hier en het feit dat het herfstvakantie is .

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:51

:(:) Gecondoleerd!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 07:02

Ik dacht dat ik beter was, weer 2 dagen naar werk geweest maar gisteravond helemaal klappertanden en pijnlijk lichaam en ik zit zo te hoesten. Wilde weer naar werk gaan maar m'n ouders hebben het uit m'n hoofd gepraat want zit als een zielig hoopje op de bank.

Snel oprotten dit ziekzijn, heb wel wat beters te doen :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 09:13

Nou het is inderdaad niet 1 2 3 weg hoor! Ik loop nu met de voorbereiding al zo'n drie weken en ben nog verrot moe.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 11:37

Gecondoleerd :(:)

Bij mij knapt het nu aardig op. Ik ben nog wel wat bleek, maar mijn ogen staan in ieder geval niet meer op half 7. En als ik iets gedaan heb, ben ik bekaf. :') Heb het goed te pakken gehad.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:10

Selina schreef:
Ik dacht dat ik beter was, weer 2 dagen naar werk geweest maar gisteravond helemaal klappertanden en pijnlijk lichaam en ik zit zo te hoesten. Wilde weer naar werk gaan maar m'n ouders hebben het uit m'n hoofd gepraat want zit als een zielig hoopje op de bank.

Snel oprotten dit ziekzijn, heb wel wat beters te doen :+

Hier ook! Was 1a 2 dagen dat ik me stukke beter voelde(was nog niet beter, maar wel al veeeeeel beter als eerst) en nu voelt het zelfs 3x zo erg!
Net alsof ik het wen tweede keer te pakken heb :=

Smee__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:13

Jeetje gecondoleerd rumay :(:)

chanicha schreef:
Dank je Joolien! Ik krijg een zakje AB die ik vanavond, voor het naar bed gaan, in moet nemen en dat is eenmalig :o?
Echt nog nooit van gehoord.

Toen ik AB kreeg was het ook maar 1 pil en daarna klaar :j

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:31

Gecondoleerd

Ik heb gisterenavond hoofdpijn gekregen vanochtend zag ik dubbel van de hoofdpijn en voelde me vandaag niet top fit met opstaan 2 paracetamol erin gedaan wat de hoofdpijn heeft laten zakken was vrij vandaag dus snel huis gepoetst en verder met me katten op de bank gehangen

Hoop dat ik morgen wakker wordt en alles weg is kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ziek ben geweest wel soms dagje niet lekker dus ga daar nu ook wel beetje vanuit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 20:10

Apart Chanicha en Smee, dat zou een hoop schelen ipv een kuur van een week.

Ik heb vandaag 11 uur gewerkt, ben echt helemaal op, maar dat komt omdat ik nog steeds niet helemaal fit ben. Lijkt wel of ik na het werk naar huis ben gelopen, zo moe :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:17

Gecondoleerd Rumay.

Hier sloeg de kuur aan tot vannacht en heb nu (telkens als ik een nieuwe pil moet) wel weer koorts(39 graden), extra hoesten, benauwd en pijnlijke longen. Ik had toch gehoopt dat ik Meer zou zijn opgeknapt (heb amoxciline van dinsdag tot nog dinsdag) Weet niet of ik de dokter weer moet bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:19

lenaa_tje schreef:
Gecondoleerd Rumay.

Hier sloeg de kuur aan tot vannacht en heb nu (telkens als ik een nieuwe pil moet) wel weer koorts(39 graden), extra hoesten, benauwd en pijnlijke longen. Ik had toch gehoopt dat ik Meer zou zijn opgeknapt (heb amoxciline van dinsdag tot nog dinsdag) Weet niet of ik de dokter weer moet bellen.

Die zal waarschijnlijk zggen dat je de kuur eerst af moet maken :P

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:25

Joolien schreef:
lenaa_tje schreef:
Gecondoleerd Rumay.

Die zal waarschijnlijk zggen dat je de kuur eerst af moet maken :P

Als ik zieker werd na 3 dagen moest ik weer bellen. Alleen dat weet ik niet volgens mij hoort koorts wel te verdwijnen bij longontsteking en niet weer terug te komen.. maar zieker dan dinsdag nee ongeveer gelijk aan het einde van zo n pil cyclus.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 06:47

Vraag me af wie er nog meer "doof" is door deze griep? Ik hoor al de hele week niets door mijn linkeroor....
En bijna 2 weken verder en nog niet veel verbetering.. Maandag toch maar gaan werken..