alleen nu onhandig omdat het echt aangevuld moet worden. Dat is weer puzzelen dan tot ik het juiste heb gevonden. En dan duimen dat de samenstelling niet verandert.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vera schreef:Monnie_ schreef:Orangefit bevat meer Stevia (en daardoor 'lekkerder') en veel minder amino's dan Sunwarrior. Dus het is maar net wat je belangrijk vindt.
Orangefit bevat meer eiwitten per serving en minder vet. Daarnaast is het ook wat voordeliger
Dus als je je eiwit inname wilt verhogen dan ben je met Orangefit beter af.
Daarnaast bevat Sunwarrior meer suikers.
Had even niet gezien dat het peulvruchtenvrij moest zijn. In daggeval valt Orangefit inderdaad af.

de amandel komt nog en ook die rijstspul is besteld. Daarmee eens een maand uitproberen. Dan moet ik weer laten testen. Wat betreft mijn normale eten daarin zit ik aan het maximum dat ik kan wegkrijgen. Ziekenhuis dieet juf is geen voorstander van aanvullen tenzij het niet anders kan. Monnie_ schreef:Vera schreef:
Ik lees namelijk op hun sites wat anders, vandaar dat ik het vroeg.

Maar goed, het is natuurlijk altijd fijner als het een beetje ok smaakt!
wie zei hier dat de sunwarrior lekker was? Heeft die ook de naturel variant gehad? Verpakking is binnen. Ik ga deze netjes opmaken want wegggoien is zonde maar de zonnebloem versie smaakt naar weeige kots, deze smaakt en ziet eruit als zurige kots. Niet echt een succes. Is de zonnebloem nog weg te gieten zonder misselijk te worden bij deze is dat bijna onmogelijk. Of de gefermenteerdheid valt me niet goed. En dit was een halve portie. Brrr wat smerig.
zowel lactose waar ik heel heftig op reageer als koemelkeiwit waar ik wat op reageer. Voor de lactose mis ik een stof om de boel om te zetten. Dus intolerantie. De eiwitten en veel anderen zijn een allergie.