Bodybuilders op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:32

Valt mee hoor. Kwestie van heel puur eten en weg blijven van gekke nieuwige toevoegingen. :+ alleen nu onhandig omdat het echt aangevuld moet worden. Dat is weer puzzelen dan tot ik het juiste heb gevonden. En dan duimen dat de samenstelling niet verandert. :')

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:43

Vera schreef:
Monnie_ schreef:
Orangefit bevat meer Stevia (en daardoor 'lekkerder') en veel minder amino's dan Sunwarrior. Dus het is maar net wat je belangrijk vindt.

Orangefit bevat meer eiwitten per serving en minder vet. Daarnaast is het ook wat voordeliger ;)
Dus als je je eiwit inname wilt verhogen dan ben je met Orangefit beter af.
Daarnaast bevat Sunwarrior meer suikers.

Had even niet gezien dat het peulvruchtenvrij moest zijn. In daggeval valt Orangefit inderdaad af.

Hoe kom je daarbij?
Daarnaast is Sunwarrior ook 100% biologisch en orangefit niet.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:47

Hoe minder zooi hoe beter. Kleinere kans op allergie. Ik heb 500 grams pak besteld van die sunwarrior naturel. Heb ik drie waarmee ik kan wisselen. Is beter. Heb vandaag nagerekend en voor mijn doen veel vlees en ei op ook. En nu bezig met heel af en toe bakje choco soya vla. Maar kom domweg niet verder dan hooguit 40 gram eiwit.
Laatst bijgewerkt door karuna op 26-10-16 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Monnie_

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:08

Dat is inderdaad te weinig! Lastig zeg!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:49

Ik zou eerst eens tot die 0.8 per kg lichaamsgewicht gaan opbouwen. Elke verbetering is er namelijk één en het heeft geen zin om allerlei vage viezigheid in je muiltje te proppen want dat ga je toch niet volhouden. En de kunst zit 'm er juist in dat je patroon verandert :)

Ook ik zeg Sunwarrior. Enorm mooi product.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:14

Ben op zich goed in vieze dingen wegwerken. Die vloeibare voeding is ook niet te drinken zo vies. Kwestie van weggieten. Maar ik begin met die 2 glazen met zonnebloem of amandel smurrie per dag. Ook om te kijken hoe lijf er op reageert. Daarmee zou ik iets boven de 60 gram per dag uitkomen in totaal. Dat is alvast iets. :j de amandel komt nog en ook die rijstspul is besteld. Daarmee eens een maand uitproberen. Dan moet ik weer laten testen. Wat betreft mijn normale eten daarin zit ik aan het maximum dat ik kan wegkrijgen. Ziekenhuis dieet juf is geen voorstander van aanvullen tenzij het niet anders kan.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:57

Waar bestellen jullie sunwarrior? Ik wil t gaan proberen. Aanrader wat smaakjes betreft?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 08:50

Monnie_ schreef:
Hoe kom je daarbij?

Haha je hoeft alleen maar de twee verpakkingen naast elkaar te leggen om daar antwoord op te krijgen. :)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:05

Vera schreef:
Monnie_ schreef:
Hoe kom je daarbij?

Haha je hoeft alleen maar de twee verpakkingen naast elkaar te leggen om daar antwoord op te krijgen. :)

Ik lees namelijk op hun sites wat anders, vandaar dat ik het vroeg.

Levita30

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:18

Ik ben nu wel benieuwd welke beter uit de strijd komt! Orangefit of Sunwarrior en waarom? Ben ook op zoek naar een goede eiwit aanvulling. Gebruik nu Fusion Pro van Dedicated maar twijfel of dit wel een goede optie is....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:29

Monnie_ schreef:
Vera schreef:

Ik lees namelijk op hun sites wat anders, vandaar dat ik het vroeg.

Ik heb toevallig de twee verpakkingen in de kast staan. Was wel nieuwsgierig hoe het nu precies zit.
Zo zie je, ze hebben allebei hun voor- en nadelen. :D

Ik vond de gewone Sunwarrior wel oké smaken maar die nieuwe smaakt echt naar kots :')

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:43

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:49

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:04

Ik zou voor sunwarrior gaan omdat
A) minder kcal - en ik gebruik het als proteïne aanvulling, niet als kcal aanvulling
B) meer leucine

Maar als je het niet te vreten vindt heb je er niets aan, want het belangrijkste is uberhaupt genoeg eiwit binnenkrijgen. Ik denk dat orangefit/sunwarrior vrij vergelijkbaar zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:25

Monnie die link die je geeft valt af. Er zit stevia in, zoals in heel veel producten. Of ze stoppen er zoetstoffen in.

Jezzi valt tegen de makkelijk beschikbaar zijn. De naturel van sunwarrior is bijna overal niet op voorraad of niet bestelbaar. Heb bij een een halve kiloverpakking gevonden.

Ik kan kwa gehaltes en alles niks zinnigs over zeggen. Kwa mineralen vitamines ed heb ik geen aanvulling nodig. Puur eiwit en dat zit overal wel in. Voor een allergisch persoon is het het beste dat er zo min mogelijk aan extras in zit. Hoe puurder hoe beter en dan zo veel mogelijk afwisselen ook.

En kwa viesheid kwestie van weggieten en daarna glas water drinken. Ben daar niet zo moeilijk in. :')

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:52

karuna schreef:
En kwa viesheid kwestie van weggieten en daarna glas water drinken. Ben daar niet zo moeilijk in. :')

Haha, nou ik ben ook niet moeilijk maar zodra ik iets moet drinken wat naar kots smaakt, haak ik toch echt af _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:53

Dan heb je dáár in ieder geval geluk mee :D Maar goed, het is natuurlijk altijd fijner als het een beetje ok smaakt!

Waarom mag je trouwens geen stevia?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 13:45

Allergie helaas net als zoetstof binnen een half uur zwel ik op en word erg misselijk

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:03

Ok -O- wie zei hier dat de sunwarrior lekker was? Heeft die ook de naturel variant gehad? Verpakking is binnen. Ik ga deze netjes opmaken want wegggoien is zonde maar de zonnebloem versie smaakt naar weeige kots, deze smaakt en ziet eruit als zurige kots. Niet echt een succes. Is de zonnebloem nog weg te gieten zonder misselijk te worden bij deze is dat bijna onmogelijk. Of de gefermenteerdheid valt me niet goed. En dit was een halve portie. Brrr wat smerig.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:07

Balen zeg! Ik pak altijd de vanille.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:11

Die kan ik beter niet nemen. Extra kans op verkeerd reageren. Gelukkig maar 500 gram. Krijg het wel weg tenzij ik er misselijk van blijf worden, dan gaat ie door naar een goede vriend.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:12

Kun je het niet ergens doorheen gooien?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:37

Lastig hoor Karuna. Moet het whey vrij zijn omdat je niet tegen koemelkeiwitten of lactose kan? Als het om de lactose gaat dan zou je nog whey isolaat kunnen proberen. Maar het zal wel om KM eiwitten gaan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:40

Het gaat heel handig om beiden. -O- zowel lactose waar ik heel heftig op reageer als koemelkeiwit waar ik wat op reageer. Voor de lactose mis ik een stof om de boel om te zetten. Dus intolerantie. De eiwitten en veel anderen zijn een allergie.

Ik doe de poeder nu door ranja en giet het weg. Kan wel door mijn zelfgemaakte smoothie gaan gooien. Maar daar verheug ik me altijd op omdat het erg lekker is. Zit dan niet te wachten om dat lekkere te verprutsen met een viezige smaak. Dan maar ranja weg gieten in een keer. Niet lekker maar te doen als ik er wat water na drink. :j

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:49

Kun je de shake niet mengen met iets met een smaakje? Beetje fruit? Aroma uit een flesje?

De smaakjesversies maken ze natuurlijk om het lekker te maken, heel vervelend dat je gebonden bent aan gore supplementen nu :(:)