Vermoeden kindermishandeling, wat moet ik doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 01:44

De kinderen zullen waarschijnlijk/mogelijk op de school tegenover zitten? Is het een idee om het daar aan te kaarten?
(Het is maar een idee)

ElineS

Re: Vermoeden kindermishandeling, wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 01:52

Ja, dat is al eerder genoemd, maar het zijn drie scholen in één groot gebouw, ik zou niet weten welke school ze zitten of welke klas en omdat allemaal uit te zoeken, dat vind ik nogal een grens overgaan lijkt me?

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 02:36

Als ik de link openklik krijg ik deze informatie:

Citaat:
Waar kun je huiselijk geweld (anoniem) melden?
Volg de onderstande links

De Kindertelefoon. Bel 0800-0432 (gratis) of praat via de chat met een hulpverlener.
De politie. Bel 0900-8844.
Meld Misdaad Anoniem. Anoniem een melding maken van huiselijk geweld? Bel 0800-7000 of meld misdaad anoniem via internet .
vooreenveiligthuis.nl. Bel 0800-2000.

Maar goed, kennelijk is al veel op touw gezet.
Mooi zo, dan zou ik me beperken tot het bellen van 112 of 0900-8844, zonodig, die geven de meldingen weer door aan wijkagent en komt het bij de instanties.

Wat je eventueel nog kunt doen is contact opnemen met woningbouw vereniging, die willen vast graag jouw tijdsregistraties hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 03:09

Phoe wat een rotsituatie. Vooral dat je niet gehoord wordt!
Ik zou echter nu wel wat meer aan mezelf gaan denken. Zodra je gebler hoort idd de muziek lekker hard, zodra het stopt meteen weer zachter. Misschien wordt het ze dan duidelijk.
En anders, muziek is altijd nog beter aan te horen dan dat gebler. Ik snap dat kleine kinderen niet 100% stil kunnen zijn, maar uren achter elkaar huilen, meerdere keren op een dag lijkt me niet normaal.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 07:40

Goedemorgen :D onze persoonlijke wekker is aam het afgaan :')

A3a1: Ik stuur elke week een geupdate lijst door et alle tijden van overlast. Ik zit er de laatste tijd echt bovenop.

Twijfel of ik nu de muziek gewoon keihard moet aanzetten of niet. W zelf geen overlast zijn voor onze andere buren, zo vroeg.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 07:58

Maar dit heeft dus meer met irritaties rond overlast te maken en niet met kindermishandeling? :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 08:09

Het is elke ochtend zo dat de kinderen vroeger wakker zijn dan de ouders. De kinderen beginnen dus te huilen, vaak om mama. Misschien is de deur op slot? Dan is er geroep vanuit de slaapkamer van de volwassenen dat ze hun bek moeten houden etc. Vaak gaan de kinderen op de muren bonzen en kloppen. Rond 7 uur/half 8 komt er dan iemand uit bed en gaat naar de kinderen toe en begint het tandenpoetsen, aankleden etc, denk ik. Het schreeuwen en gehuil neemt dan nog meer toe. Je hoort meer gebonk en veel geschreeuw van de ouders die boos zijn en kinderen die helemaal overstuur zijn en gillen/huilen van niet doen, stop, ik wil niet etc.

Is nu ook zo. 1 van de ouders is in de slaapkamer en oudste kind gilt nu alsof zijn leven ervan afhangt. Jongste is nu op de muren aan het slaan.

Dan gebeurd er toch echt wel iets wat niet klopt.

Maar er is zeker irritatie van onze kant. Ik heb altijd de high road genomen, maar ik geef toe dat ik de laatste paar weken zo iets heb van, vergeet de high road, we gaan vuur met vuur bestrijden. Het is heel verleidelijk om zelf ook stampij te gaan maken en voor overlast te zorgen. Niet juist, maar je word op den duur zo geïrriteerd.

Heb het weer opgenomen, maar misschien dat ik een beter opname ding moet kopen hiervoor. Door veel ruis op de telefoon hoor je alleen het hele extreme harde en de rest haast niet.

@Sanna: Nog even terugkomend op naar de schoon toe stappen. Oudste zat trouwens bij een voormalige vriendin/kennis haar kind in de klas (zij is verhuisd), bedenk ik me net, dus in principe weet ik nu wel welke school ze zitten. Maar daar naartoe stappen vind ik toch te raar.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 11-02-17 08:37, in het totaal 3 keer bewerkt

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 08:28

Gillen van 'niet doen, stop, ik wil niet ' gebeurde bij ons ook regelmatig en zegt helemaal niks. Ik weigerde tanden te poetsen en gilde dan alsof ik vermoord werd, aankleden hetzelfde. En wij moesten ook tot een bepaalde tijd in bed blijven en ik ging dan ook via op de muren kloppen met m'n broertje 'praten'. Ik snap aan de ene kant heel goed dat je je zorgen maakt en aan de andere kant denk ik dat jouw perceptie van de situatie heel erg gekleurd wordt door je eigen ervaring. Ik vind vier keer per dag eem gillend kind niet abnormaal. Mijn zusje (autistisch, niet mishandeld en alle hulp die we konden krijgen, verder heel gelukkig meisje) gilde altijd als m'n moeder ook L nog maar durfde te gaan plassen. Ze ging dan aan haar benen hangen en riep ook dingen als 'neeeeee, mama, neeeeee, dat mag je niet doen '. Als jouw buren ook zo'n kind hebben en niet het geduld en de vaardigheden om daarbij kalm te blijven... Tjah.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het prima dat je er bovenop zit, maar je bent er wel heel erg van overtuigd dat ze mishandeld worden, terwijl er zo veel instanties boven op zitten...

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 08:37

Ik heb het verhaal niet helemaal gelezen, maar heb toch de grote lijnen mee denk ik.

Ik ga mee met de mening van Tink89: als de kinderen een psychische stoornis hebben zoals je aangeeft, gaan ze mss gillen bijna zonder reden. Als moeder en stiefvader dan ook nog niet bijster intelligent zijn, kunnen ze zo'n kinderen helemaal niet aan, en als ze zelf dan horendol worden van dat gegil, tja, mss kan er dan één losse handjes krijgen, al is dat volgens het verhaal hier nog niet duidelijk, toch?

Ik denk dat het voor iedereen beter zou zijn als die kinderen bijvoorbeeld door de week op internaat kunnen in een aangepaste school. Ik weet niet hoe de opties hiervoor zijn in Nederland. Want die kinderen mogen nu wel overkomen als het slachtoffer, maar als ze nu al dingen meepikken, dan gaat het met hen later gegarandeerd de verkeerde kant op.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 08:58

hwn schreef:
Ik heb het verhaal niet helemaal gelezen, maar heb toch de grote lijnen mee denk ik.

Ik ga mee met de mening van Tink89: als de kinderen een psychische stoornis hebben zoals je aangeeft, gaan ze mss gillen bijna zonder reden. Als moeder en stiefvader dan ook nog niet bijster intelligent zijn, kunnen ze zo'n kinderen helemaal niet aan, en als ze zelf dan horendol worden van dat gegil, tja, mss kan er dan één losse handjes krijgen, al is dat volgens het verhaal hier nog niet duidelijk, toch?

Ik denk dat het voor iedereen beter zou zijn als die kinderen bijvoorbeeld door de week op internaat kunnen in een aangepaste school. Ik weet niet hoe de opties hiervoor zijn in Nederland. Want die kinderen mogen nu wel overkomen als het slachtoffer, maar als ze nu al dingen meepikken, dan gaat het met hen later gegarandeerd de verkeerde kant op.

Dit gedeelte vind ik wel een hele vreemde conclusie.
Je weet niet eens of die kinderen uberhoud wat mankeren, je weet niet of ze wel wat mankeren. Je weet niet hoe oud ze zijn of wat er nou eigenlijk daadwerkelijk speelt.
Misschien heeft ts ook wel gelijk en worden ze wel mishandeld, dat is ook echt wel mogelijk dat zeg ik niet.

Alleen ik ben altijd wel voorzichtig met die dingen.
Nu ik zelf een peuter heb die een aardige dwarse kop heeft ben ik al helemaal voorzichtig.
Want mijn buren kunne ook wel denken dat ik die van mij mishandel zo raar kan het af en toe gaan.
Mijn peuter begint dus ook te krijssen, vanochtend vroeg al omdat ik hem melk gaf ivp limonade. Of dat ik de verkeerde trui pak want hij wou eigenlijk die andere aan bij wijze van spreken. Mijn peuter als die boos word, en dat gebeurd dus mindere keren per dag, dan kan hij met dingen gaan smijten of op de grond gaan liggen en met vuisten op de vloer slaan. Het echte driftige peuter gedrag. En soms word er het mij ook wel even teveel dan begin ik ook te mopperen, terwijl ik diep van binnen weet dat negeren beter is. Mishandel ik hem, nee echt niet, het meeste lawaai komt van hem zelf. Ik weet ook dat dit gedrag gewoon grenzen verkennen is, en dat bijna elke peuter zo fase heeft. De een meer als de andere. Soms kort soms jaren. Het zal wel weer over gaan.

Ik weet niet hoe oude die kinderen van de buren van ts zijn, maar misschien kan dat het ook wel zijn. Ik weet ook niet of ts al eens geprobeerd heeft een gesprek aan te knopen met de ouders.
En zoals ik al eerder zei misschien heeft ts wel gelijk en gebeurd daar wel wat.

Maar ik zal wel uitkijken met zomaar conclusies trekken want ook kinderen kunnen ook met opzet dingen schreeuwen. Heb ik zelf als kleuter ook wel eens gedaan ( nee mama niet doen), ze deed helemaal niks. Of mijn zusje die roept nee niet duwen, ik zat ondertussen gewoon op mijn kamer te spelen.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 09:12

Kan best zijn hoor, dat ze moord en brand gillen zonder veel aanleiding vanwege psychische problemen en dat de ouders daar gewoon niet mee om kunnen gaan. Dat ze verder niet worden aangeraakt. Dat de ouders zelf met hun handen in het haar zitten. Misschien schat ik het verkeerd in.

Maar ondanks dat, dan moet er toch nog steeds hulp komen, want de ouders kunnen alnog niet met de uitbarstingen omgaan, wat voor redenen de uitbarstingen ook hebben. Want de manier waarop de ouders naar de kinderen uitvallen maakt het gegil, gehuil en geschreeuw vaak 10x erger en langer. Ze gaan namelijk terug schreeuwen, schelden en dreigen waardoor de kids nog meer overstuur raken. De woorden die ze gebruiken zijn echt niet oké om naar kinderen te gebruiken.

Het probleem is ook, we weten niets. We weten alleen wat we horen door de muren heen. Met deze vriend is dialoog niet mogelijk.

Misschien dat als de bemiddeling van de grond komt, er weer een open lijn van communicatie tussen ons komt en we weer gewoon met elkaar kunnen praten over de overlast. Dan kan ik van hun horen wat de oorzaak is van het vele huilen.

Stel dat het iets is wat echt buiten hun macht ligt en geen oorzaak heeft in mishandeling of verwaarlozing, maar gewoon omdat de kinderen iets hebben, dan is dat gewoon pech voor ons inderdaad. Dan zullen we luidruchtige buurt kinderen houden. Daar kunnen de buren immers weinig aan doen dan, behalve het in zo goed mogelijke banen te leiden. Alleen gebeurd dat laatste nu ook niet.

Ik zal allang blij zijn als paps en mams beter leren omgaan met de uitbarstingen en zelf niet terug schreeuwen. Dat zal de overlast al veel doen verminderen. Maar ik denk niet dat ze dat zonder hulp kunnen doen.

Misschien worden de kids niet mishandeld, zoals ik vermoed. Misschien wel. Maar of het nu wel of niet is, dat is giswerk. Ik kan alleen afgaan op wat ik heb gezien en gehoord en dat melden. En met wat ik hoor, heb ik toch sterk het vermoeden dat... Maar... Jullie hebben gelijk, misschien zie ik het verkeerd. Ik wil liever ook geen gelijk hebben. Ik zou het graag verkeerd willen zien in dit geval.

Maar gezien ik niets zeker weet, blijf ik melden. Voor onszelf, maar ook voor de kids, voor het geval dat.

Ik moet mijn best doen redelijk te blijven en inderdaad zo weinig mogelijk conclusies te trekken. Maar het is heel moeilijk om niet gekleurd of zonder emotie naar de situatie te kijken. Zeker na zolang.

Dus op zich alleen maar goed als de woningbouw man hier komt luisteren. Die kan ongekleurd een mening geven.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 09:48

Ik denk niet je het verkeerd inschat,het lijkt mij dat je hier te maken hebt met asos...of ze echt de kinderen mishandelen weet ik niet.De dertienjarige dochter van mijn vriendin zet het ook op een schreeuwen als haar broek nietgewassen is bijvoorbeeld.Maar in jouw geval zal er wel iets meer aan de hand zijn.Het is alleen zo jammer dat jeugdzorg en al die andere instanties pas wat doen als het te laat is....weet niet waarom,misschien moeyen de wetten eens verandert worden?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 09:54

Tink89 schreef:
Gillen van 'niet doen, stop, ik wil niet ' gebeurde bij ons ook regelmatig en zegt helemaal niks. Ik weigerde tanden te poetsen en gilde dan alsof ik vermoord werd, aankleden hetzelfde. En wij moesten ook tot een bepaalde tijd in bed blijven en ik ging dan ook via op de muren kloppen met m'n broertje 'praten'. Ik snap aan de ene kant heel goed dat je je zorgen maakt en aan de andere kant denk ik dat jouw perceptie van de situatie heel erg gekleurd wordt door je eigen ervaring. Ik vind vier keer per dag eem gillend kind niet abnormaal. Mijn zusje (autistisch, niet mishandeld en alle hulp die we konden krijgen, verder heel gelukkig meisje) gilde altijd als m'n moeder ook L nog maar durfde te gaan plassen. Ze ging dan aan haar benen hangen en riep ook dingen als 'neeeeee, mama, neeeeee, dat mag je niet doen '. Als jouw buren ook zo'n kind hebben en niet het geduld en de vaardigheden om daarbij kalm te blijven... Tjah.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het prima dat je er bovenop zit, maar je bent er wel heel erg van overtuigd dat ze mishandeld worden, terwijl er zo veel instanties boven op zitten...

Precies, zo had ik er ook een. Mijn dochter schreeuwde of haar leven ervan af hing als ze naar bed moest en ook op andere tijden. In de supermarkt, op kotsen af, als ze dr zin niet kreeg. Ging helemaal over de top en was daarin niet bereikbaar. Het enige wat ik kon doen is haar op haar kamer uit laten razen. Daarbij heeft ze zelf een keer een gat in haar slaapkamerdeur geschopt. Toen was ze een jaar of 6.
Zo erg, dat ook de politie een keer voor mijn deur stond.
Kon ik ze mooi mee naar boven nemen, haar slaapkamertje in en laten zien dat ze toch echt niks mankeerde. Mijn dochter, heel erg onder de indruk van de pliesie, is daarna 1 week zoet naar bed gegaan. Wat natuurlijk niet zo bleef... Als je er zo een hebt, is dat echt niet makkelijk opvoeden kan ik je zeggen. Later bleek mijn dochter adhd te hebben. Gelukkig is het helemaal goed gekomen en is het een fijne meid geworden. Met een stevig willetje.

Ik kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt; gescheld en gedreig is ook zeker niet goed en zal ook zo zijn gevolgen hebben. Maar uit huis plaatsing is ook heel traumatisch voor kinderen en dat gebeurt toch niet zo snel. Ik zou je wel willen aanraden het te blijven melden. Zodat men niet gaat denken dat het "beter" gaat.
En als je "on speaking terms" zou kunnen komen met je buren zou dat mooi zijn. Misschien kun je toch aangeven dat jouw melding uit zorgen voor de kinderen is gedaan. Maar dat je er ook begrip voor hebt dat opvoeden niet altijd makkelijk gaat.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:18

wemkelover schreef:
bruintje123 schreef:
Net als wemkelover vraag ik me ook af weet je zeker dat het mishandeling is.
Als wij vroeger luidruchtig waren werden we toegesproken met stttt we hebben ook nog buren.
Maar ouders die daar lak aan hebben. Het prima vind dat een kind bij het minste of geringste zijn sirenes aanzet. Dan lijkt het vanuit je eigen stille huis nogal snel ernstig.

ehmm ik weet niet of ik het nu mij persoonlijk moet aantrekken.
Maar ik heb er geen lak aan hoor, mijn kind is alleen nog maar 2,5 en kan nog niet praten. Dus dan
gaat het ff anders.

Sorry. Ik begrijp dat je het verkeerd kan lezen.
Nee ik bedoelde jou niet want ik merk aan jou antwoord dat jij het wel rot vind.
Ik borduurde er eigenlijk op voort op wat jij zei omdat ik ergens in ts haar antwoorden wel had gelezen dat deze familie een beetje tokkie is.

Nogmaals sorry

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 12:10

Hoe meer posts ik van je lees, hoe meer ik het idee krijg dat mensen als bv Geertje gelijk hebben; dat het eerder om aso's gaat dan om mishandeling...of zo'n gezin die niet zouden hebben misstaan in een programma als Supernanny; daar zie je namelijk precies dezelfde dingen die jij beschrijft over je buren.

Ik hoop oprecht voor je dat iemand komen luisteren s'ochtends je wat gaat opleveren, want zo wordt je toch ook gewoon helemaal knettergek.
En uiteraard dat als er toch wel sprake blijkt van mishandeling, dat daar dan ook gelijk eens serieus op gesprongen wordt door de instanties.

edit: deze aflevering bv; gelijk bij het intro al; zou je hier de buren van zijn, zou je waarschijnlijk ook denken dat de buren hun kind mishandelen
https://www.youtube.com/watch?v=63s427W_Vdc

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 12:37

Ik schrik een beetje van wat ik hier lees. Wie schreeuwt er nou "Als je je bek niet houdt sla ik je dood" naar een kind? Die kinderen kunnen vanalles mankeren maar het lijkt me alsnog op geen enkele manier te rechtvaardigen om zo tegen je kinderen te praten

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 12:43

Magrathea schreef:
Ik schrik een beetje van wat ik hier lees. Wie schreeuwt er nou "Als je je bek niet houdt sla ik je dood" naar een kind? Die kinderen kunnen vanalles mankeren maar het lijkt me alsnog op geen enkele manier te rechtvaardigen om zo tegen je kinderen te praten

Nee dat kan ook niet.
Maar kijk eens die nanny programma's.
Daar speelt een 3 jarige vlot de baas over vader en moeder. En willen die dan een keer doorpakken dan gaat de kleine tekeer alsof hij geslacht wordt.
Ouders weten niet meer wat te doen en schreeuwen uit onmacht ook zulke dingen.
Ze raken ze met geen vinger aan.
En natuurlijk is dat een vorm van kindermishandeling. Maar niet op de manier dat Eline bedoelt.

En dat bonken. Wij hadden eerst een huis, totaal niet gehorig en toch kregen wij daar het idee dat die mensen elke dag de hele huisraad door de kamer sleepte. Daar bonte ook de hele dag van alles. Wat is ons nu nog altijd een raadsel.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 12:55

xxCYNNxx schreef:
Hoe meer posts ik van je lees, hoe meer ik het idee krijg dat mensen als bv Geertje gelijk hebben; dat het eerder om aso's gaat dan om mishandeling...of zo'n gezin die niet zouden hebben misstaan in een programma als Supernanny; daar zie je namelijk precies dezelfde dingen die jij beschrijft over je buren.

Maar de gezinnen in Supernanny zijn bijna altijd een combinatie van ernstige emotionele verwaarlozing, en ook wel daadwerkelijke mishandeling. (Dat wordt meestal niet in beeld gebracht, maar tussen de regels door spreekt het er wel degelijk uit, bijvoorbeeld als mensen vertellen dat ze de harde aanpak proberen en dat niet werkt, of als 1 ouder steeds bezig is met sussen om de ander niet boos te maken, of als blijkt dat een van de ouders veel moeite heeft met het onder controle houden van zijn emoties - ga er dan vanuit dat daar daadwerkelijk ook mishandeld is geweest.)

Kinderen kunnen soms zeker onnodig drama maken. Maar als het dagelijks krijsen is, dan zit er gewoon echt wel wat mis. (Soms is dat niet iets waar de ouders veel aan kunnen doen, zoals bij autisme, maar ... laten we het niet te makkelijk als normaal accepteren want dat is het niet.)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 18:15

klopt Shadow, ben ik ook zeker met je eens.

En ik wil er ook zeker niet mee zeggen dat het normaal is wat in dat gezin gebeurt, verre van zelfs; dat daar wat moet veranderen is meer dan duidelijk uit de posts van ts.
Ik snap dan ook niet dat er eens echt wordt ingegrepen bij dat gezin; ts is al 4 jaar bezig de instanties in beweging te brengen.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 20:43

Cayenne schreef:
Maar dit heeft dus meer met irritaties rond overlast te maken en niet met kindermishandeling? :)

Dat ligt er aan wat je onder kindermishandeling verstaat, verwaarlozing, lichamelijk of emotioneel, is ook mishandeling. Chronisch moeten gillen om aandacht, is een vorm van verwaarlozing.

Ik denk dat dingen niet te snel persoonlijk gemaakt moeten worden, natuurlijk wordt er in ieder gezin wel eens gegild, maar als de buren het vermoeden hebben dat het niet pluis is, en er zitten al zoveel hulpverleners achter, is er echt wel wat aan de hand.
Misschien is het ook eens goed je af te vragen, wellicht, waarom er jou thuis zoveel geschreeuwd moet worden.
En probeer dan niet de oorzaak bij je kind maar bij jezelf te zoeken, stel jezelf eens de vraag wat je kind werkelijk nodig heeft, als hij kan communiceren, vraag het dan eens aan hem.
Geen enkele ouder is fout, maar iedereen kan leren een betere ouder te zijn.

Ik ben alleen maar blij dat er steeds eerder wordt gewaarschuwd, dat maakt dat er eerder hulp kan worden geboden. En hebben we straks wat minder echt verknipte kinderen/pubers en vervolgens volwassen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 21:05

Het feit alleen al dat de mensen onder toezicht staan bij jeugdzorg is natuurlijk al niet pluis.
Maar voor dat soort instellingen is het constant de afweging of een uithuisplaatsing wel de beste oplossing zou zijn. Want ook dat is heel traumatisch voor kinderen. Kinderen zijn vreselijk loyaal aan ouders, ook al krijgen ze soms klappen. Het is zo moeilijk om ouders die de "opvoedkundige tik" hebben meegekregen van hun ouders te laten beseffen dat iedere klap er 1 teveel is. Het wil niet zeggen dat ze niet van hun kinderen houden. Vaak zie je dat soort patronen zich herhalen in families. Heel moeilijk om een dergelijk probleem te doorbreken. Soms zijn kinderen beter af in een pleeggezin, soms niet.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 21:11

Ik kom net dit topic tegen en wil even reageren.
Ik woon in een aardig gehorige flat, en mijn onderburen zijn al een paar jaar zo 'aardig' tegen hun kinderen, dat de linkjes in dit topic vreselijk handig beginnen te worden.

Het klinkt misschien vreselijk onaardig, maar jouw 6.30u zou voor mij heaven zijn.
Ik slaap al sinds een paar maanden verschrikkelijk slecht omdat bij mijn onderburen de 'krijssirene' om half 3 's ochtends begint.

Het zijn twee moppies van kinderen, ik zie ze vaak lopen als ze uit school komen. Ze zien er goed uit, schone kleren etc, maar als ik hoor hoe er tegen hun gepraat/geschreeuwd wordt draait mijn maag om.

Ik heb wel al meerdere keren de dierenbescherming gebeld, daar werd gelukkig wel gelijk werk van gemaakt. Onze buren naast ons hadden zoveel last van de onderburen dat ze zijn verhuist. Dit is voor mij gewoon geen optie.

Helaas is het wel zo dat met deze mensen niet te praten valt. Je hebt eerder een steen door je voorruit dan een goed gesprek.

Voor nu sla ik de linkjes op en lees ik verder mee. Ik wilde alleen even mijn verhaal kwijt. :o

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 21:23

dierenbescherming?? >;) >;)

:P

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 21:24

De dierenbescherming?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:29

Tink89 schreef:
De dierenbescherming?

ik geloof dat je inderdaad soms beter een hond kunt zijn,dan word er wel ingegrepen