Zwelling na verwijdering verstandskiezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Zwelling na verwijdering verstandskiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 20:55

Klopt. Ja wat je zegt over die zenuwen, daar zit wel waarheid in. Allicht had ik op die manier nu ook geen half doof gezicht nog gehad, maar in totaal allicht wel langer afgezien, want dan was het één om de drie maand, dus met vier tanden ben je dan een jaar bezig...

Heb vooral gekozen voor narcose om alles ineens weg te hebben èn omdat ik heel moeilijk breekgeluiden en zo verdraag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:29

Bij mij had dat dove gevoel dus blijvend kunnen zijn als het onder narcose gebeurd was, dan had ze niet door gehad dat ze aan de zenuwen zat en de kies er dus wel helemaal uit gehaald, doordat ik kon aangeven dat ik nog gevoel had wist ze dat dit niet kon. Mijn onderste kiezen lagen beiden helemaal plat, groeiden dus opzij ipv omhoog, dat maakte het ook zo lastig. Ik weet niet of ze het dan wel onder narcose zouden doen, dat is wel riskant natuurlijk. De 2e konden ze er wel helemaal uithalen, die lag wel vrij.

Het scheelt inderdaad een hoop dat je er straks gewoon helemaal af bent en niet steeds opnieuw moet. Wat de geluiden betreft snap ik je ook helemaal, ik kan er ook niet zo goed tegen, ik krijg ook al de rillingen van de geluiden van de apparaatjes die ze gebruiken.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 22:05

Mijn onderste twee lagen ook volledig plat, waarvan eentje met de wortels rond de zenuw gegrepen. Daar hebben ze een extra (en extradure) 3D foto van moeten maken. Maar al bij al is dat goed gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 22:07

Ok dat doen ze dus wel onder narcose, ik had verwacht van niet. Zat dat dove gevoel wel bij die kies in de buurt dan? Of was dat algemeen?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 22:11

Het is idd aan die kant. De arts op het werk zei ook dat het allicht ook daarmee te maken heeft, maar dat het gevoel normaal van voorbijgaande aard is. Als het blijft duren en de zenuw allicht zwaarder beschadigd is, wordt het een ander verhaal. Maar het hoeft dus niet zo te zijn ook al heb ik nu dat gevoel. Het komt vaker voor. Dus ik ben er wel gerust in, want het is al minder dan een week geleden, toen zat het dove gevoel tot aan mijn achterhoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:00

Gelukkig dat het afneemt, wat een ellende alles bij elkaar.. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent.