Tieneke schreef:Soms is het beter met alles even te stoppen, er is veel te veel tegelijk aan het lopen en dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg.
Hopelijk kan het zo eindelijk gevonden worden. Ik blijf er bij dat ik het op de foto's van enkele weken geleden al erg zorgwekkend vond uitzien, met alle mogelijke risico's op nieuwe infecties vandien. Met de antibiotica ligt je immuunsysteem zoal onder vuur en dit onbehandeld laten is de poort open zetten. En dat kan je echt niet gebruiken.
Verder is ook wel zoveel mogelijk stopgezet en proberen we zo min mogelijk aan mijn gezicht te rommelen. Maar de anticioticazalf is wel echt nodig om het niet uit de hand te laten lopen... De Lyme arts zei ook, de Lymearts zei ook, we stoppen alles. Dit en dit krijg je nu van mij. Pak je koffers en ga even lekker op vakantie. Met de dermatoloog afgesproken dat ik de antibioticazalf iets langer mag gebruiken zodat ik die ook meekan op mijn reis. Deze week nog wel een afspraak bij de gyno. Goed nieuws is wel dat mijn haar al niet meer vet is