Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dustinlover schreef:Mooie kleur rood!
Ik ben benieuwd naar hoe de mensen hier steeds van de ene naar de andere kleur gaan. Ik heb nu blauw en het grootste gedeelte is nu wel licht, maar nog steeds erg donkere plukken. Als ik dit blondeer dan zie je dat bijna niet.. terwijl ik dan eigenlijk wel een andere kleur eroverheen wil. Hoe doen jullie dat?
Als het goed is ga ik vandaag van blauw naar paars als het lukt.
Maanoogje schreef:Hallo allemaal!
Ik kom even binnenvallen met een vraagje. Ik wil mijn haar graag zilverkleurig (+roze als het kan) verven, maar nu zit ik na mn bleekbeurtje met mijn natuurlijke haar goed licht maar het deels uitgekleurde bruin geverfde stuk is lichtjes oranje. Zou zilver hier gewoon doorheen kunnen prikken of moet het echt zo licht mogelijk om goed te werken?
Maanoogje schreef:Hallo allemaal!
Ik kom even binnenvallen met een vraagje. Ik wil mijn haar graag zilverkleurig (+roze als het kan) verven, maar nu zit ik na mn bleekbeurtje met mijn natuurlijke haar goed licht maar het deels uitgekleurde bruin geverfde stuk is lichtjes oranje. Zou zilver hier gewoon doorheen kunnen prikken of moet het echt zo licht mogelijk om goed te werken?
Fennadev schreef:Ik volg even, ga 22 december een lok een kleur geven, ik weet dat het niet roze gaat worden, maar wat dan wel. Ik wil wel een felle kleur en ik ben helemaal gek op blauw, alleen dan is het zo ordinair om gewoon mijn favoriete kleur te doen.
Maanoogje schreef:Oh sorry! Toch bedankt voor het reageren dan maar.Ik ga sowieso een stukje haar met de verf testen, en misschien nog even heel kort blonderen om de evt schade aan mijn haar te beperken.
Fennadev schreef:Ja klopt, ik wil zelf niet een standaard kleur, zat er al aan te denken om ijsblauw als kleur te doen als dat mogelijk is en dan doel ik op dit: http://static.tumblr.com/tj1mahf/2wcm66rg7/top.png , maar ik weet niet of zo iets in NL mogelijk is, ik ga sowieso wel naar de kapper.