Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sandorra schreef:Het wachten is idd het verschrikkelijkste......
@Hannanas
Yvette en ik zijn beide bloeddonor..... Zij mocht afgelopen keren elke keer niet geven vanwege laag Hb.....Daardoor zijn nu de andere onderzoeken gedaan om te kijken hoe dat komt. In de familie komt ziekte van cron voor daar dachten ze in eerste instantie aan.
We hebben dus extreem geluk dat we bloeddonor zijn hopen nu dat we er op tijd bij zijn.... Maar dat is dus nog effe afwachten.
Yvette is niet ziek en voelt zich ook niet ziek....
Als we dus geen bloeddonor waren geweest waren we er dus pas veel later achter gekomen als het misschien dus echt goed fout was geweest.
(Yvette als je liever zelf wil reageren op vragen dan hoor ik het wel....)
Updates plaats je zelf wel.....
Caren (tweelingzus)
fenja schreef:Bedankt allemaal het is even door bijten maar ja daar is helaas niets aan te doen. Vandaag even bij shetlanderkeuring kijken in Tolbert. Morgen op familiepark nienoord meehelpen met een wat wil ik later worden dag. We zien wel hoe het gaat lopen. Dit weekend in ieder geval genoeg te doen. En dan hopelijk maandag een telefoontje van de arts.
Annem84 schreef:Nog een tip voor je chemo periode.. Blijf sporten, ook al is dit zwaar! Dit helpt je echt en je bouwt je conditie na de chemo's echt weer sneller op!
Ik heb op 4 oktober 2014 mijn laatste chemo gehad en ik kon eind december weer 5 km hardlopen. Dus sport begeleiding tijdens en na chemo is zwaar maar helpt je wel.
Kijk maar eens op http://www.tegenkracht.nl je krijgt hier zelf een deel voor vergoed qua sporttesten en fysio.