xHaithi schreef:Zien diegenen die het goed volhouden trouwens ook lichamelijk resultaat? Hier wel namelijk. Meer spier en minder kwabjes
Mijn bovenbenen zijn ietsjes smaller geworden en ik ben inmiddels 3kg kwijt
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik merk dat ik er echt naar uit kijk en ik vind het soms jammer dat er een dag tussen moet zitten. 

Ik ben nu dus ook van plan mijn tempo echt te gaan verhogen maar de afstand dezelfde te houden tot ik die 3 kilometer zonder veel problemen aan mijn natuurlijk tempo kan aanhouden.Maanlicht schreef:Merken jullie ook verschil in jullie billen?
                                                         Kirja schreef:Waar is het programma nog te downloaden? Aangezien de links uit de openingspost het niet meer doen.
Of moet ik gewoon de app downloaden, is dat hetzelfde?
. Ik weet dat je heel bewust en goed op je ademhaling moet letten en dat doe ik! Het is dus ook niet zo dat als ik opgeef tegen het einde van een les ik "overdreven" loop te hijgen maar toch kan mijn lichaam voor mijn gevoel echt niet verder. Het wordt vooral een probleem als de loopstukjes te kort worden om te herstellen voor de langere ren stukjes.

Les 18 is echt al heel goed hoor!!! Maar als je nu al een tijdje niet gelopen hebt, zou ik nu eerst teruggaan naar bijvoorbeeld les 9 of 10 oid en kijken of je daar weer op kunt pakken.                                                         
  maar ze zitten/lopen wel heel fijn en waren flink afgeprijsd.