Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cynthia5 schreef:Om een kolfapparaat te huren bij de thuiszorg, moet je dan ergens lid voor wezen? Of gaat dit gewoon op betaling?
En wat nou als het kindje snachts word geboren? Ik denk dat de thuiszorg winkel dan niet open is?
Heeft het ziekenhuis dan huurapparaten staan?
cynthia5 schreef:Om een kolfapparaat te huren bij de thuiszorg, moet je dan ergens lid voor wezen? Of gaat dit gewoon op betaling?
En wat nou als het kindje snachts word geboren? Ik denk dat de thuiszorg winkel dan niet open is?
Heeft het ziekenhuis dan huurapparaten staan?
Esplendido schreef:Het is normaal dat een baby de eerste dagen wat afvalt, vanaf dag 3/4 moet een kindje wel echt gaan groeien. Voeden op verzoek heeft de voorkeur, maar zeker totdat een kindje goed gaat groeien is hey belangrijk dat je als moeder de ondergrens van de voedingen bepaald. Minimaal iedere twee a drie uur. Een baby die honger heeft gaat meestal niet beter drinken, maar verzwakt juist. Ook gaat zo'n baby niet huilen, huilen kost veel energie en die heeft zo'n baby niet. Die baby's zijn juist heel rustig en slapen heel veel, dat heet stille ondervoeding.
Keet schreef:Mintgroen schreef:Ik weet wel dat ik niet iemand wil die betuttelend of te zachtaardig is. Natuurlijk niet hardhandig met de baby, maar wel gewoon iemand die van aanpakken weetals er iets is,gewoon zeggen waar het voor staat in plaats van ergens omheen draaien. Bij de verloskundigepraktijk waar ik zit, had ik laatst een verloskundige die zooooo lieflijk deed, daar krijg ik echt kriebels van
Ik kreeg aan mijn kraambed een VK die toch een partij zakelijk washeb haar bijna mijn huis uitgeslagen :X
Hij MOEST nu gaan drinken we MOESTEN er maar flessen van 90ml KV in PROPPEN want dit en dat en zus en zo....
Ze was ingehuurd ivm de vakantieperiode. Heb bij het eind gesprek ook aangegeven dat die bij de volgende niet meer hoeft te komen.
Sta best open voor goede argumenten e.d. maar dit was belachelijk