Laibadji schreef:Dat is 1 van mijn beste vriendinnen![]()
Haar vriend en mijn vriend zijn ook goede maten.
Ik hoor ook vaak dat zij zich anders voordoet naar mij toe.
Bv ze heeft het moeilijk omdat ze volgende week na zwangerschapsverlof terug moet gaan werken. Ik vraag haar er naar omdat ik weet dat het voor haar moeilijk is maar zelf doet ze alsof er niets aan de hand is. Ze zijn het perfecte gezinnetje zonder problemen en moeilijke momenten. Nochtans vertelt haar vriend het tegenovergestelde. Ik echter lucht mijn hart wel bij haar. Daar zijn toch vrienden voor?
En meningen mogen toch verschillen als je vrienden bent respecteer je elkaar en elkaars gevoelens en steun je elkaar door dik en dun.
Ik weet niet wat ik hier moet van denken. Doordat zij zich zo perfect voordoet leg ik mijn lat ook heel hoog omdat ik zoals ik reeds vertelde dan het gevoel heb van niet goed genoeg te zijn als vrouw en mama. (en zeker als ze dan nog eens zeggen dat je zeker geen slechte moeder bent...)
Ik sta altijd open voor een gesprek, ik heb al heel vaak gezegd dat ik wil steunen maar blijkbaar wil zij dat niet...
Ben ik dan voor haar ook een goede vriendin of niet?
Bah ik weet het niet meer.... Nogmaals het kwetst en het helpt niet om mij beter te voelen.
Je bent zeker wel een goede vriendin!
Het feit dat je blijft proberen, en aangeeft dat je wilt helpen is al genoeg. Het is aan haar of ze er wat mee doet... Kan je helaas niet veranderen