Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Weer bedankt iedereen.
Ik ben geweest en aansluitend is er bloed afgenomen bij mijn dochter.
Allergie tegen melkproducten werd gezegd dat dit wel kon maar dat het wel een beetje een hype was. Slechts 1 procent van de mensen kan er echt niet tegen. Een tijdje minderen/stoppen om te kijken mag altijd natuurlijk zei hij.
Verder heeft ze voor nu even een hoestdempend drankje gekregen, sirupus promethazini. Dat dempt alleen maar neemt de oorzaak niet weg dus daar gaan we nu naar zoeken.
Later is er dus bloed afgenomen in het ziekenhuis en ze wordt op allergieën en op kinkhoest getest. Hij denkt in 1 van deze toch de oorzaak te vinden maar zo niet, gaan we weer verder zoeken.
Donderdag kan ik bellen voor de uitslag zodat we voor de vakantie nog het juiste medicijn voor haar kunnen halen als dit van toepassing is.
Ik hou jullie op de hoogte. Ook of het drankje helpt. Het werkt ook wat versuffend dus ik hoop zo hard dat we aankomende nacht een rustige nacht hebben. Ik ben zo moe en loop zo op mijn tandvlees dat ik ieder moment van de dag in tranen uit kan barsten.
janderegelaa schreef:Mijn dochter heeft ook maanden gehoest toen ze 3 was. Een virus zeiden ze. Uiteindelijk heb ik erop gestaan dat ze een breed spectrum antibiotica kreeg en binnen een week was het over. Ik heb niet alles gelezen dus misschien heeft ze dat al gehad maar ik zou eerst antibiotica geven en dan pas achter alle allergie theoriën aangaan. Vaak ligt de oplossing dichterbij dan je denkt. Succes!
janderegelaa schreef:Mijn dochter heeft ook maanden gehoest toen ze 3 was. Een virus zeiden ze. Uiteindelijk heb ik erop gestaan dat ze een breed spectrum antibiotica kreeg en binnen een week was het over. Ik heb niet alles gelezen dus misschien heeft ze dat al gehad maar ik zou eerst antibiotica geven en dan pas achter alle allergie theoriën aangaan. Vaak ligt de oplossing dichterbij dan je denkt. Succes!
NatasjavE schreef:janderegelaa schreef:Mijn dochter heeft ook maanden gehoest toen ze 3 was. Een virus zeiden ze. Uiteindelijk heb ik erop gestaan dat ze een breed spectrum antibiotica kreeg en binnen een week was het over. Ik heb niet alles gelezen dus misschien heeft ze dat al gehad maar ik zou eerst antibiotica geven en dan pas achter alle allergie theoriën aangaan. Vaak ligt de oplossing dichterbij dan je denkt. Succes!
Dan zou ik toch eerst onderzoek willen naar welke bacterie er in het spel is.
NatasjavE schreef:janderegelaa schreef:Mijn dochter heeft ook maanden gehoest toen ze 3 was. Een virus zeiden ze. Uiteindelijk heb ik erop gestaan dat ze een breed spectrum antibiotica kreeg en binnen een week was het over. Ik heb niet alles gelezen dus misschien heeft ze dat al gehad maar ik zou eerst antibiotica geven en dan pas achter alle allergie theoriën aangaan. Vaak ligt de oplossing dichterbij dan je denkt. Succes!
Dan zou ik toch eerst onderzoek willen naar welke bacterie er in het spel is.
Barb schreef:Ik zou stoppen met melkproducten en banaan.
Ik weet niet wat ze nu heeft. Mijn zoontje heeft astma en is erg geholpen met de Qvar (ontstekingsremmer) naast de Ventolin/Salbutamol.
Barb schreef:Oh getver Bloembloem! Mijn kleine man is al een tijdje gestopt met Qvar (maand of 3) maar begint nu toch weer te hoesten. Ik denk dat ik hem ook weer aan de Qvar zit, dit werkt niet meteen maar het kan nu even geen kwaad. Hij is al vaker verneveld en we hebben ook al een paar keer een nachtje moeten blijven.