Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Ik snap niet zo goed waarom je niet naar de spoedeisende hulp gaat. Als je die belt en verteld dat er een paard op je teen gestaan heeft en dat hij ontvelt is en denkt dat hij gebroken is mag je gewoon komen. Daar heb je geen HAP voor nodig. Een vergissing die veel mensen maken.
janderegelaa schreef:Ik snap niet zo goed waarom je niet naar de spoedeisende hulp gaat. Als je die belt en verteld dat er een paard op je teen gestaan heeft en dat hij ontvelt is en denkt dat hij gebroken is mag je gewoon komen. Daar heb je geen HAP voor nodig. Een vergissing die veel mensen maken.
bruintje123 schreef:janderegelaa schreef:Ik snap niet zo goed waarom je niet naar de spoedeisende hulp gaat. Als je die belt en verteld dat er een paard op je teen gestaan heeft en dat hij ontvelt is en denkt dat hij gebroken is mag je gewoon komen. Daar heb je geen HAP voor nodig. Een vergissing die veel mensen maken.
Kost je alleen wel €257,00
Ook als hun je naar huis sturen zonder foto maken.
BiBiQ schreef:In de avonduren heb je geen verwijzing nodig voor een hap of eerste hulp zover ik weet.
verootjoo schreef:janderegelaa schreef:Ik snap niet zo goed waarom je niet naar de spoedeisende hulp gaat. Als je die belt en verteld dat er een paard op je teen gestaan heeft en dat hij ontvelt is en denkt dat hij gebroken is mag je gewoon komen. Daar heb je geen HAP voor nodig. Een vergissing die veel mensen maken.
Ja, dat dacht ik ook met mijn open beenbreuk. Moest mooi eerst naar de HA
bruintje123 schreef:Hap is geen eigen risico .
Maar bijvoorbeeld laboratorium onderzoek wel. Net als bij de gewone ha.
Delphi schreef:Nicje87 schreef:Misschien alsnog naar het ziekenhuis als je het echt niet vertrouwd?
Dat wordt je echt niet in dank afgenomen als je zonder doorverwijzing naar het ziekenhuis gaat. In dit geval kan het heel goed dat ze gewoon weggestuurd wordt en eerst via de HA of HAP een doorverwijzing moet regelen.