http://www.lekkerinmnvel.nl/klysma
Hier kan je wel wat over lezen en ze ook bestellen, maar vast ook wel ergens anders. Deze kwam ik zo snel tegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline1510 schreef:Iemand tips hoe het beste moviprep te drinken? Doe nu telkens een slok appelsap en gelijk erna paar slokken moviprep. Maar het is zo verschrikkelijk ranzig
Quir schreef:Eline1510 schreef:Iemand tips hoe het beste moviprep te drinken? Doe nu telkens een slok appelsap en gelijk erna paar slokken moviprep. Maar het is zo verschrikkelijk ranzig
Neus dicht en drinken haha. Is inderdaad echt smerig. Ik vraag altijd om picoprep, omdat je dat in één glas (of twee eigenlijk, maar met tijd tussen) kunt doen en daarna veel gewoon (helder als 't voor onderzoek is) drinken kunt drinken.
Ik zou trouwens vooral na paar slokken ook iets anders drinken om de smaak weg te spoelen.
Hannanas schreef:En dan? Met een ssri wel gewoon eten?
Hebben jullie allemaal al een immupro test laten doen? En de ontlasting test waren geheel goed? Streng dieet daaropvolgend volgen, plus supplementen zoals bijv D-mannose, vivomix, pro en pre Biotica, l-glutamine, Hcl voor de maag, spijsverteringsenzymen, geen histamine rijke voeding meer etc enzovoort?
Denk dat daar veel meer winst te behalen is.
chazzie schreef:Helaas meld ik mij ook hier.
Vorige week vreselijke pijn gehad icm diarree.
Nu heb ik sinds gisteren van de huisarts Tempocol (pepermuntolie capsules) voorgeschreven gekregen.
Is iemand hiermee bekend?
chazzie schreef:Ik heb ze wel voorgeschreven gekregen, werden alleen helaas niet vergoed.
En om misstanden te voorkomen, ik loop hier al jaren mee rond, mijn PDS is vastgesteld door een MDL arts, heb ook al vezelgranulaat.
Qleke schreef:Het feit was dat ik geen enkele klacht meer had vanaf dag 1. Geen enkele meer! Wetende dat het op angst werkt zoals mijn ha mij vertelde, heeft mij wakker geschud. Waarom heb ik angst?? Waar komt die vandaan en hoe krijg ik die weg? DAT is belangrijk!
Ik zeg dus zeker niet dat medicatie niet helpt! Ik zeg gewoon dat ik eerder een gezond lichaam met gezonde geest verkies boven medicatie! Beiden helpen, enkel medicatie neemt de oorzaak niet weg.
Dat was ook mijn boodschap naar dit topic toe: wie niet waagt, niet wintTherapie is niet goedkoop maar medicatie ook niet.. Therapie kan je na enkele maanden stoppen, medicatie waarschijnlijk niet... En wat is nu een pilletje per dag? Als de therapie voor jou een oplossing is (zoals voor mij) dan is dat een pilletje teveel!