Maar na die pillen krijg ik er nog weinig van mee, hoor! Volgens manlief ben ik nog steeds aan het hyperventileren, maar ik kan het zelf niet meer herinneren

Succes!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vumana89 schreef:Vanochtend heb ik mijn tanden gestookt met een houtje..
Plastic ragers passen niet...
Ik begon, like always, rechts boven achterin...
**KRAK** stoker gebroken.. okee.. haal ik eruit... muurvast![]()
Misschien helpt poetsen... nope...
Oke... floss? oliebol, net op... dan garen? Brak allemaal af...
Naar mn werk want ik ben deze week begonnen met een nieuwe baan. Laat komen staat niet netjes...
Eenmaal op mn werk aangekomen vriendelijk verzocht of ik naar de albert heijn kon voor draad. Tuurlijk, geen probleem.
Yes! Snel gehaald.. no way dat dat stukje eruit kwam... nog een keer met een stoker geprobeerd... auw... nu doet ie zeer... had hem er verder in geduwd.
Tandarts gebeld.. niet bereikbaar. Alleen voor spoed...
10 minuten in beraad met mezelf... ja het weekend staat voor de deur. Dan maar spoed.
'Kom direct maar want 09.50 is de enige plek die we nog hebben'.
Racen van den haag naar gouda. Op tijd en werd al opgewacht.
De tandarts is 10 minuten aan het kloten geweest, flossdraad haakje pincet... alles..
Uiteindelijk heeft hij het eruit gekregen. Ik schrok enorm want het was 1/3 stokje, zo groot... helemaal vol met bloed... good thing i went. Dat vond hij ook.
Heb er nog last van, ik had hem met het andere stokje in mijn vlees geduwd...
germie schreef:Nooit wat gehad of klachten of gaatjes, maar de laatste keer heeft die tandarts met het verwijderen van tandsteen het tandbot blootgelegd. Dat heeft wel 3 dagen pijn gedaan. Ik ben sindsdien nog niet weer geweest, ga ook maar 1 keer per 1.5 jaar (dit kan volgens mijn tandarts) en die tijd is nog niet voorbij. Ik denk dat ik dus tandsteen verwijderen ga weigeren. Ik kan die pijn niet weer gebruiken, het middel is dan erger dan de kwaal. Dan maar wat tandsteen denk ik dan. Dat is kennelijk toch natuurlijk, want iedereen heeft het en je kunt het niet voorkomen.
xSCWx schreef:germie schreef:Nooit wat gehad of klachten of gaatjes, maar de laatste keer heeft die tandarts met het verwijderen van tandsteen het tandbot blootgelegd. Dat heeft wel 3 dagen pijn gedaan. Ik ben sindsdien nog niet weer geweest, ga ook maar 1 keer per 1.5 jaar (dit kan volgens mijn tandarts) en die tijd is nog niet voorbij. Ik denk dat ik dus tandsteen verwijderen ga weigeren. Ik kan die pijn niet weer gebruiken, het middel is dan erger dan de kwaal. Dan maar wat tandsteen denk ik dan. Dat is kennelijk toch natuurlijk, want iedereen heeft het en je kunt het niet voorkomen.
Hoe kan je tandarts met verwijderen van tandsteen je bot bloot leggen? Dat gebeurd echt niet zomaar.
Kan wel zijn dat het tandvlees geïrriteerd is door het gepruts, of dat er wat tandsteen onder je tandvlees is geduwd.
Dat laatste was bij mij het geval omdat de TA niet van het tandvlees af krabte, maar naar het tandvlees toe (hoe slecht...)
Dus sindsdien hou ik het zelf bij met een krabbertje als het nodig is en ga 2x per jaar voor controle.
Mijn tanden hebben nog nooit zo weinig tandsteen gehad
Zelf krabben is natuurlijk ook niet perfect, maar door die actie van TA is mijn tandvlees een heel eind terug getrokken en dat groeit ook niet meer aan. Wil dat dus echt voorkomen