De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:24

ArankaM schreef:
Vannacht gedroomd dat er enorme vissen en orka's bij ons in de Ijssel zwommen en onze hond steeds aan de kant ging staan. En ik doodsbang was dat ze gepakt werd door een orka. En toen ging mijn hond in het water en veranderde in een orka.


Ik zou waarschijnlijk huilend walker worden :(:)
Dromen over mijn huisdieren gepaard met enge gebeurtenissen maken me heel emotioneel :')

Zo droomde ik laatst dat ik een M-E-G-A Ranzijn achtig dierenwinkel was maar ik was al mijn huisdieren kwijt. Alle dieren in de winkel zelf waren ingevroren en omstebeurt vond ik mijn dieren terug in de koelschappen. Ik ben huilend wakker geworden en heb gelijk gekeken of alle dieren nog aanwezig waren :o

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:35

Ben ook een keer jankend wakker geworden. Ik droomde dat er een DIKKE spin in mn bed was gevallen. Kreeg het heel erg benauwd en ben daar wss van wakker geschrokken en heb mn hele bed overhoop gehaald op zoek naar die spin. Toen bedacht ik me gelukkig vrij snel dat het *gelukkig* een droom was...

puppy1128

Berichten: 5022
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:39

Nou ik droomde laatst dat ik en mijn vriendin naar een spookhuis gingen.. Maar achteraf waren daar dus echte geesten.. Man man man dat was écht eng.
Durfde mijn ogen niet open te doen zo eng. :oo
Ik ga met haar dus nooit naar een spookhuis..

Enige 'leuke' was dat er een leuke jongen was die ons naar huis wilde brengen.. Maar het naar huis brengen was minder leuk.. Kreeg een ruk van de riem door die geest.. En toen stond er buiten een zwart gedaante.. Brrrr. Écht geen leuke droom was dat.. :n

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:07

Zoefken schreef:
Deze is al van een paar maanden geleden.
Ik moest naar een dresuurwedstrijd bij ons op het dorp, maar ik kwam erachter dat ik me verslapen had. Over een kwartier moest ik namelijk al de ring in en ik lag nog in m'n bed.
Vervolgens werd er een heel stuk geskipt en was ik opeens op het wedstrijdterrein. Ik was aan het kijken naar degene die voor mij startte. Toen kwam ik erachter dat je een boek moest meenemen en na je proefje een boekpresentatie moest houden voor de jury met je paard. Ik dus helemaal stressen omdat ik én te laat was én geen boek had gelezen. Ik wilde last minute nog aan een boek komen, maar ik wist niet welke. Ik weet wel dat ik de hele tijd tegen mijn moeder zei: Ja, maar dan doe ik toch gewoon Harry Potter of zal ik dat niet doen?
En toen was het klaar. :+

Het rare is nog dat ik de dag erna me daadwerkelijk moest haasten voor het clubkampioenschap. :')

En een droom die ik ook niet vergeet is dat ik met mensen van school in een amerikaanse schoolbus zat en van een grote klif in het water reden en dat we vervolgens zinkten. Toen werd ik gelukkig wakker!


Ik heb dat ook al heel vaak gedroomd!! Ben ik plots op wedstrijd, maar proef is al voorbij of we wisten dat we ons moesten haasten maar toch deden we dat niet! Echt heeeel irritant gevoel!! Uiteindelijk nooit gestart. Terwijl ik op wedstrijd eigenlijk altijd heel overdreven op tijd ben...

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:12

puppy1128 schreef:
Ik droom heel af en toe dingen die echt gebeuren.. En dan als het in het echt gebeurd: dit heb ik toch al meegemaakt? :?

Maar in de tussentijd wel gewend. :')

Dit had ik vroeger heel vaak! Nu nog af en toe, hoe het kan geen idee!

Ann99

Berichten: 439
Geregistreerd: 03-11-14
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 00:09

puppy1128 schreef:
Ik droom heel af en toe dingen die echt gebeuren.. En dan als het in het echt gebeurd: dit heb ik toch al meegemaakt? :?

Maar in de tussentijd wel gewend. :')


Ohja dat heb ik ook wel eens! Echt heel raar...niet fijn

germie

Berichten: 26101
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 08:11

Ik heb eens gedroomd dat ik naar Florida op wintersport ging. Er lag alleen geen sneeuw toen ik aankwam. LOL.

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:21

puppy1128 schreef:
Ik droom heel af en toe dingen die echt gebeuren.. En dan als het in het echt gebeurd: dit heb ik toch al meegemaakt? :?

Maar in de tussentijd wel gewend. :')


dat heb ik ook heel vaak! vind het wel grappig :+ }:0 :')

AnnickT

Berichten: 1474
Geregistreerd: 14-07-15

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 10:12

Ik droomde een keer dat ik in Duits zat op school, gewoon met de hele klas, hele normale les. Ineens klopt er iemand op de deur en ik moet open doen. Staat daar een vriend van mij (die had ik dus schijnbaar niet gemist in de klas) in zijn zwembroek en met een handdoek over zijn schouder en hij vroeg of er iemand shampoo bij zich had want hij wilde gaan douchen (op school dus :') ) maar hij had geen shampoo bij zich :? :') .
Toen ik wakker werd heb ik die droom aanelkaar gepuzzeld en toen ik erachter kwam dat het zo ging heb ik heel hard gelachen.

Toperoit
Berichten: 200
Geregistreerd: 21-12-15
Woonplaats: Rotterdam

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 10:17

Ik droomde toen ik deze week op vakantie was, dat mijn lease paard dood in wei lag. :(
Ik vond het echt geen leuke droom, was ook raar want ik ging wel gewoon op een ander paard van stal rijden alsof dat mijn paard was.
Toen ik wakker werd gelijk even eigenaar gecontact om te vragen of alles goed ging.

poetser

Berichten: 4323
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 10:24

hannelover schreef:
puppy1128 schreef:
Ik droom heel af en toe dingen die echt gebeuren.. En dan als het in het echt gebeurd: dit heb ik toch al meegemaakt? :?

Maar in de tussentijd wel gewend. :')


dat heb ik ook heel vaak! vind het wel grappig :+ }:0 :')


Dat heb ik ook ja.

Vannacht gedroomd dat ik de kleine van school ging halen, maar hij liep niet mee met het rijtje. De juf kwam naar mij toe en vertelde dat hij dood in de klas lag en dat dat soort dingen nu eenmaal gebeuren. Het ergste vond ik nog wel dat ik ondanks het wakker worden (8x in totaal) steeds weer terug naar mijn nachtmerrie ging.

luna1604

Berichten: 589
Geregistreerd: 31-07-14
Woonplaats: belgie!

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 20:47

had vandaag ook een rare droom..
ik droomde dat we allemaal weerwolven waren zoals in Teen Wolf en dat er een slechte wolf was en we waren aan het vluchten op de trap, en toen kwam ik buiten en was er een vriendin van een vriendin die er ook was, er stondn paarden n de wei en wij sprongen op die paarden en gingen weg, de slechte weerwolf ging dood en toen ging ik met mijn oma ergens eten. toen we zaten, zat Ties voor ons met zijn vader, ik zei hey tegen hem en hij zei hey terug, toen vroeg ik voor een foto aangeizen mij gsm nog maar 6% had, maar de vader zei dat hij niet meer op de foto ging omdat Ties dat al zo vaak moest doen, ik zei dan 'oke dan hè' en toen werd ik wakker... :+

poetser, wat naar... :(

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:33

Poetser, dat zijn geen fijne dromen..

Ik heb vannacht ook heel vreemd gedroomd.. Pony die ik ooit reed waarvan k weet dat ie dood is al jaren terug.. Die werd verkocht ofzo en ik hielp daar bij dat bedrijf en had m gelongeerd ofzo en toen zeiden die mensen dat ze hem wouden. En dat het niks uit maakte dat ie nog maar 1 nier had want die andere nier zouden ze er ook uit laten halen en andere organen dan leek ze dunner ofzo en als er dan mee gefokt werd paste het veulen er beter in.. :') Dat was wel even raar wakker worden..

Ann99

Berichten: 439
Geregistreerd: 03-11-14
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:21

kaatje89 schreef:
Poetser, dat zijn geen fijne dromen..

Ik heb vannacht ook heel vreemd gedroomd.. Pony die ik ooit reed waarvan k weet dat ie dood is al jaren terug.. Die werd verkocht ofzo en ik hielp daar bij dat bedrijf en had m gelongeerd ofzo en toen zeiden die mensen dat ze hem wouden. En dat het niks uit maakte dat ie nog maar 1 nier had want die andere nier zouden ze er ook uit laten halen en andere organen dan leek ze dunner ofzo en als er dan mee gefokt werd paste het veulen er beter in.. :') Dat was wel even raar wakker worden..


Oh jakkes, dan kun je beter meteen weer gaan slapen dat je die nachtmerrie misschien vergeet

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:26

Ann99 schreef:
kaatje89 schreef:
Poetser, dat zijn geen fijne dromen..

Ik heb vannacht ook heel vreemd gedroomd.. Pony die ik ooit reed waarvan k weet dat ie dood is al jaren terug.. Die werd verkocht ofzo en ik hielp daar bij dat bedrijf en had m gelongeerd ofzo en toen zeiden die mensen dat ze hem wouden. En dat het niks uit maakte dat ie nog maar 1 nier had want die andere nier zouden ze er ook uit laten halen en andere organen dan leek ze dunner ofzo en als er dan mee gefokt werd paste het veulen er beter in.. :') Dat was wel even raar wakker worden..


Oh jakkes, dan kun je beter meteen weer gaan slapen dat je die nachtmerrie misschien vergeet


Ik heb er wel even een poosje van wakker gelegen omdat het gewoon zo raar was allemaal. En heb vaak met van die rare dromen dat als ik meteen verder ga slapen ik gewoon weer verder droom daarover..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:52

Dat zijn geen leuke dromen zeg, die nu allemaal voorbijkomen..




Ik droomde vannacht dat ik achter de kassa werkte. We werden overvallen door twee jongens met wapens waarvan 1 van de jongens wat mollig was met blond haar. Er was door de overvallers met een pistool geschoten waarbij één van de kogels vlak langs mij vloog..
Een collega werd door die kogel geraakt ;(
Ik ben doodsbang achter de kassa gekropen om mezelf te verschuilen/beschermen. Even later kwamen er nog wat jongens bij de overvallers die ervoor zorgden dat de boel nog meer excaleerde. Ik was bang dat ze zouden gaan vechten met ons.
Ik zat dus bang achter de kassa te kijken, via het weerspiegelen van de straat in het raam, of de politie er al aankwam. Wat was ik blij toen ik de rood/witte striping van de politieauto zag!

Lang geleden dat ik bij een droom echt schrok.. Brr! Gelukkig vandaag even mijn 'neergeschoten collega' in real life gezien.

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:42

Jemig, en ik maar denken dat ik dark was :')
Komen echt rotdromen voorbij hier!

Zelf heb ik, alweer, over zombies gedroomd, deze keer in combinatie met 'collega's' van mijn vader (Ze waren niet echt, ik heb ze blijkbaar bedacht omdat ik zijn echte collega's niets aan wil doen XD) en prinsessenjurken. Het was vreemd, grappig, en ik werd wakker met een wtf? gevoel :D

Silverheart
Berichten: 281
Geregistreerd: 11-12-15
Woonplaats: Neverland

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 21:18

Gisteren gedroomd, ik waarschuw je, het is raar...

Ik was dus met mijn oma op de manege, en ik bedacht een goed plan! Ik ging met mijn oma paardrijden :') Ik had haar dus helemaal overgehaald enzo, gaat ze op Droppie zitten, een Shetlander die in de droom, Oksel heette :') Dus ik doe het halster om, leg het dekje erop en til haar erop :') Zegt ze, ben je niks vergeten? Nee nee nee oma, doe maar niet alsof je veel van paarden weet. Ik zette haar in de bak, en haalde het halster eraf. Wil ik 'Oksel :') ' aaien, begint ie opeens te galopperen. Mijn oma helemaal zovan AAAHHH HAAL ME ER AF!!! Stapt ze er vervolgens af, beland op haar haar voeten maar zakt door haar benen... Ik dus iedereen roepen, en ze ging naar het ziekenhuis. Waarna ik de uitslag kreeg... Ze is hoefbevangen... :') Ik gelijk helemaal huilen enzo, van het is mijn schuld. Komt 'Oksel' opeens binnen galopperen en heeft ie opeens voeten en handen! Kijk ik naar mijn oma, die opeens hoeven heeft...
Zegt ze, Sorry, ik ga naar mijn echte huis! Ik ben een wild paard! Waarna ze samen met Oksel (Guys, ik weet niet hoe ik er aan kom) weggalopeerd. Toen werd ik wakker... Waarna ik weer in slaap viel, en droomde, dat ik gekoppeld werd aan een Mexicaan...
Volgensmij had ik iets verkeerds op...

Zoe_97

Berichten: 9466
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 21:30

Hahahaha wat een oma :p

Ik heb vandaag gedroomd dat mijn huisgenoot (die ik reteirritant vind) plots mijn kamer binnenkwam in zijn onderbroek. En kwam vragen hoe het examen ging. Stonden we een babbeltje te slaan terwijl ie enkel zijn onderbroek droeg :')

(Ik praat dus absoluut nooit met deze persoon. Enkel een hoi en doei)

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 21:59

Ik heb de laatste tijd echt heel regelmatig dat ik per nacht wel 3/4 bizarre dromen heb.
Zo had ik laatst in één nacht 1) een mini stinkdiertje gekregen voor m'n verjaardag maar die ontsnapte in de kamer en werd toen opgegeten door m'n chihuahua (die ik niet heb :') ). 2) ik duwde iemand voor de trein (hier werd ik echt heel naar wakker van, wat een verschrikkelijke droom was dit |( ) en 3) wilde ik op reis dus moest ik een goed plekje zoeken voor m'n nijlpaard ( _O- ). Had ik een reservaat gevonden maar dan moest ik natuurlijk wel checken of dit goed was voor mijn nijlpaard. Dus ik rende door het reservaat, een heuvel op. En daar zat een giraf in lotushouding en werd ik aangevallen door een dodo-achtige vogel. Dus toen rende ik de heuvel weer af naar beneden en verdween m'n nijlpaard en het hele reservaat ineens. Volgende moment stond ik in de deuropening van een vliegtuig, klaar om parachute te springen.

Dit gebeurde dus allemaal in één nacht. Ik was bekaf toen ik wakker werd :=

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:07

Smee_ slaap je dan niet te warm? Dat je daardoor veel bizare dromen hebt in 1 nacht?

Heb er zelf ook last van zodra ik te warm ben zijn de dromen 10 keer zo erg.

Droom sowieso elke ochtend, ben dan half wakker onwijs vervelend en duurt rustig een uur tot 1,5 wordt je idd moe van!

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:10

Ik slaap met m'n raam open en onder een fleecedeken :P

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:20

Niet echt een rare (okee, misschien een beetje), maar vooral een hele nare droom..

De afgelopen nachten blijft hetzelfde riedeltje zich herhalen: Vriendlief gaat vreem met iedereen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en ik betrap hem ook continu, waarop hij als ik binnen kom lopen en hij met een of ander vrouwke in bed ligt, nog wel zo vriendelijk is om even te zwaaien en goedemorgen te zeggen.. :+

Nou heb ik het braafste van het braafste vriendje ooit en zou hij nooit iets doen om me pijn te doen, maar ik kan het niet van me af schudden en ben de afgelopen nachten in dikke paniek met flink veel tranen wakker geworden, met (gelukkig) vriendlief lekker dicht tegen me aan en hij is er heel duidelijk in dat 'ie superdol op me is en dat "ik mocht willen dat ik zo makkelijk van hem af zou zijn.." <3

xxxmh

Berichten: 3537
Geregistreerd: 21-06-11

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:24

Vorig jaar was mijn lievelingspaard van de manege kreupel. Ik had toen gedroomd dat hij werd ingeslapen en toen ik de volgende dag op de manege kwam kreeg ik het bericht dat hij echt werd ingeslapen..

Heel apart was dit :(

Eva

Berichten: 881
Geregistreerd: 30-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:39

Ik trok vannacht een ladekast open waar 2 ontzettend dikke kuikens in zaten.
Vervolgens gingen die kuikens met een konijn spelen die door het huis liep, end of the dream.

Wat moet je daar nou mee.. :')

Ik heb trouwens ook best vaak dat ik dezelfde droom heb als een tijd geleden, heel vreemd.
Hebben meer mensen dat? :+