Valentijn5 schreef:Dat is het probleem ik wil graag werken na al wat jaren een wao te hebben maar ik wordt niet meer gauw aan het werk geholpen.
Weet niet of je van dieren houd? Maar misschien een asiel ? Gewoon als vrijwilligers werk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bobje26 schreef:Valentijn5 schreef:Zou wel een dier voor mezelf willen maar niet als vrijwilligerswerk. Maar kan door mijn beperkingen niet gauw ergens werken dus heb het van de proffesionele contacten.
Maar vrijwilligerswerk kan dan juist toch wel?
callum schreef:De pijn die je beschrijft kan heel goed het gevolg zijn van de gastroscopie. Dat duurt even voordat dat allemaal weer oplost.
Ik hoop dat je hier verder goede begeleiding bij krijgt vooral psychisch. Vraag desnoods of er een begeleider mee kan naar de huisarts zodat die kan helpen met de communicatie tussen huisarts en jou.
callum schreef:Ai ik denk dat het in het vervolg handig is om dat te regelen. Vooral voor jezelf. Dan voel je je misschien minder alleen en kunnen deze mensen het je nog een keer uitleggen en jou helpen om het de arts duidelijk te maken. En dan met zijn allen ervoor zorgen dat jij je minder zorgen maakt
Goof schreef:Je hoeft toch de klachten toch niet te begrijpen om mee te gaan?
Juist daarom zou je vader mee moeten gaan, hij staat er anders in dan jij en 2 mensen horen meer (en misschien wel andere dingen) dan 1.
Ik vind het niet verstandig om alleen te gaan.
Valentijn5 schreef:Goof schreef:Je hoeft toch de klachten toch niet te begrijpen om mee te gaan?
Juist daarom zou je vader mee moeten gaan, hij staat er anders in dan jij en 2 mensen horen meer (en misschien wel andere dingen) dan 1.
Ik vind het niet verstandig om alleen te gaan.
De afspraak staat nu al en ik wil zonder pijn het weekend doorkunnen. Voordat ik weer naar de huisartsenpost moet bellen of zo.