Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:En wat Lennox zegt, het valt of staat met je partner mede.
Caesar schreef:Het is natuurlijk wel een beetje dubbel. Ze zullen vanuit hun ervaring ook anders zien.
Neem bijvoorbeeld de wens voor levensbeeindiging. Er zijn genoeg mensen die bij wijze van zelf het pilletje of drankje zouden slikken op een bepaald moment en doordat dat niet kon, ze nu nog leven én zelfs weer gelukkig zijn.
Zo zullen er ook mensen zijn die deze ingreep hebben gedaan en spijt hebben. En het niet meer terug kunnen draaien.
En wat Lennox zegt, het valt of staat met je partner mede.
ilayda schreef:Vind sowieso dat je vriend het beter kan doen, ingreep is een stuk kleiner. En hij ziet dat jij het graag wil bij jezelf en dat mag dus nu niet. Dan kan hij toch wel even die moeite doen.
Sizzle schreef:Aangezien hier blijkbaar nog steeds veel dames zijn die denken dat je daarna niet meer ongesteld wordt is gedegen voorlichting wel heel belangrijk. Anders doen ze dat misschien ook om de verkeerde reden die daarna dus niet weg is (migraine bijv).
Ayasha schreef:Magrathea schreef:Ik zou er echt op staan dat mijn vriend de ingreep laat doen, gewoon omdat ik al genoeg in m'n doos heb laten rommelen in mijn leven / hormonen naar binnen heb gestouwd
Je vindt dat jij bepaalt wat je vriend aan zijn lijf laat doen?
Sizzle schreef:ik vraag me dan wel weer stiekum af hoeveel mannen de operatie nog steeds eng vinden als de vrouw met de vruchtbare periode rekenaar gaat werken ipv met hormonen en ze dus bepaalde dagen niet kunnen sexen of gedwongen worden een condoon te gebruiken (want veel mannen gruwelen daarvan)
Ayasha schreef:Hij kan ook een condoom gebruiken he.