Dott schreef:Paris_ schreef:Ik lees mee. Heb iets andere symptomen dan jij, maar komt wel op het zelfde neer: zichtverlies in relatief korte tijd.
Mijn klachten gingen gepaard met heftige migraine aanvallen, incl uitvalsverschijnselen, slechte spraak, scheve mond etc.
Volgens de HA is het geen tia geweest maar ik heb geen idee.
Klachten zijn nu al een tijdje weg, maar heb echt een maand lang 2 à 3 aanvallen per week gehad.
Alleen dat zichtverlies.. Daar zit ik wel mee. En dat is er nog steeds.
Sterkte met de onderzoeken die nog gaan komen!
Oef, dat is ook eng. Hoeveel zichtverlies heb je? Ben je wel doorgestuurd voor verdere onderzoeken?
De precieze waarde weet ik niet, het is nog minimaal maar wel in 2/3 mnd tijd gebeurt.
Ben vaak op controle geweest bij mijn HA, één keer met spoed naar het ZH geweest, en die kunnen het eigenlijk ook niet echt verklaren.
Ik heb nu migraine medicijnen meegekregen, ze willen kijken of het daar vandaan komt. Dat geloof ik allemaal best, maar ik krijg mijn zichtverlies er niet mee terug.

't Zijn echt paardenmiddelen dus ik moet er zuinig op zijn, mag ze echt pas gebruiken als ik een migraine aanval herken. Maar da's lastig te herkennen soms..
Als deze medicijnen niet helpen wordt ik idd doorgestuurd voor verder onderzoek.