Miskraam afwachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:48

Hoe moeilijk het ook is, en het klinkt een beetje raar maar fijn dat je nu duidelijkheid hebt en weet waar je aan toe bent.

Maar nogmaals: veel sterkte!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:53

Fijn dat je niet meer zo in onzekerheid zit, helaas is de hoop nu wel vervlogen.
Wel vreemd dat ze eerst dachten dat het met 8 weken overleden was en het nu langer geleden blijkt.
Toen ik het hoorde namen mijn kwalen ook heel snel af, mijn verloskundige zei ook dat je je eigen als te waren voor de gek houd en zodra je het weet sneller afbreekt.
Ik hoop dat het nog los gaat komen voordat je naar de gynaecoloog moet, al zit het er nu toch al een tijdje in dan wordt de kans geloof ik wel kleiner.
Wordt je anders gecuretteerd dinsdag?

Nogmaals heel veel sterkte! :(:)

smurfje

Re: Miskraam afwachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:59

Heel veel sterkte komende tijd.

Goed dat je het verteld heb aan je omgeving, want dan kunnen ze je nu als je daar behoefte aan hebt ook gewoon steunen. Dit soort dingen hoef je niet binnenshuis te verwerken als je dat niet wilt.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:35

Zo was het bij mij ook, vruchtje heeft nooit geleefd maar de rest bleef wel groeien helaas. Mijn lichaam leek het na 12 weken nog niet te snappen...

Mocht je een curettage ondergaan, onderschat dat ook niet. Vaak hebben vrouwen er geen last van maar mocht je willen weten hoe het bij mij afliep wil ik je dat best vertellen. Maar die keuze laat ik aan jou over!

Voor nu in elk geval heel veel sterkte gewenst! En hopelijk lukt het bij de volgende wel en blijft alles goed gaan, mijn duimen draaien ervoor

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:14

Lieve TS heel veel sterkte met wachten en het verwerken van dit nieuws....thinking of you

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:17

Veel sterkte.

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:32

Oh meis wat rot...maar fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Ik ga heel hard duimen dat je lichaam het allemaal zelf op gaat lossen!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:51

Wat fijn dat je duidelijkheid hebt, onzekerheid is killing. Ik ga ook voor je duimen dat je lichaam het zelf oplost. Het lijkt allemaal zo logisch en sommigen denken er ook heel makkelijk over. We nemen dan en dan een kindje, maar helaas het zijn wondertjes en je moet je handen dichtknijpen als je een gezond kindje in je armen mag sluiten. Er zijn zoveel obstakels waar het mis kan gaan. Van twee hele kleine dingen wordt een compleet mens gemaakt dat is iets unieks elke keer weer. Heel veel sterkte met de verwerking en ik hoop dat jullie in de toekomst een mooi gezin in het verschiet ligt.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 11:32

Ik denk dat we de verloskundige de eerste keer niet goed begrepen hebben. Ze heeft waarschijnlijk gezegd dat het vruchtzakje de grote heeft van 8 weken.

Zoals ik er nu in sta laat ik het het liefst opwekken. Ik vind het op de een of andere manier een mooi gebaar naar dit kindje, wat niet bij ons mag zijn. Daarnaast denk ik dat ik het op die manier zelf beter kan verwerken. Plus het risico wat bij een curettage komt kijken.

Voor nu voel ik me ontzettend leeg. Ik heb echt helemaal nergens zin in. Maar heb ook geen zin in niks doen. Kortom ik zit mezelf heerlijk in de weg. Ik ga me zo maar eens naar mijn paard slepen, misschien dat ik me dan wat beter ga voelen.

Sinds gistermiddag hen ik wel wat buikpijn. Beetje zeurderige pijn in mijn onderbuik. Hopelijk is dat het eerste teken dat het allemaal op gang komt. Maar misschien praat ik het mezelf ook wel aan. (Iets met je lichaam niet met vertrouwen)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:35

Ik hoop ook voor je dat je lichaam het zelf op lost. Wat rot dat je je zo voelt meis :(:) Doe gewoon waar je je goed bij voelt, als dat in je bed liggen is, moet je dat ook gewoon even accepteren.

Heel veel sterkte!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:41

Heel veel sterkte meis.

Ik ben 2 weken geleden bevallen van ons dochtertje met 23 weken. Wij hebben de zwangerschap af moeten breken vanwege allerlei aangeboren afwijkingen.
Hoe vreselijk de situatie ook was en is, ik kijk echt met positieve gevoelens hierop terug. De begeleiding in het erasmus en het hele proces was echt heel "prettig".
Hoewel het heel heftig is allemaal.

Heel veel strekte met het afwachten en alles erna.

Via mijn berichten kun je evt mijn topic op MW vinden (over kindje met hoge kans op down)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:45

Veel sterkte nog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-23 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:00

Heel veel sterkte TS, goed dat jullie al wat meer duidelijkheid hebben Y;(

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:10

Hoe gaat het nu met je ts? En met je partner?

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 14:45

Het gaat redelijk. Ik heb al paar dagen buikpijn, wat wel wat erger lijkt te worden, maar nog geen bloedverlies. Het zet dus nog niet door. Vervelend want voel me al 2 dagen hierdoor echt niet lekker (buikpijn, misselijk, hoofdpijn, duizelig). Er is duidelijk wel iets gaande in mijn lichaam. Ik voel me (gelukkig) niet meer zwanger.

Emotioneel gezien gaat het ook redelijk. Ik lijk er aardig vrede mee te hebben. Al heb ik nog wel zo mijn momenten.

Gelukkig kan ik er goed met mijn vriend over praten. Hij wil net als ik dat dit achter de rug is.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:47

sterkte voor jullie beiden

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:13

Heel veel sterkte TS! Hopen dat het snel doorzet...

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:01

Veel sterkte ts. Ik hoop voor je dat alles s nel achter de rug is.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 00:21

Vanmiddag bij gynaecoloog geweest. Hebben cyotec tabletjes mee gekregen. Morgenvroeg gaan we starten.

Het is fijn dat je nu weet dat er wat gaat gebeuren, al is het moeilijk voor te stellen wat dat precies zal zijn. Ik hoop dat het allemaal mee valt. We laten het maar over ons heen komen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:32

Heel veel sterkte en kracht toegewenst TS! Hoop inderdaad dat je er vrede mee vind :(:) en lekker jezelf naar je paard blijven slepen, weet niet of het bij jou ook zo is maar ik kan dan altijd zo heerlijk alles even achter me laten

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:34

Zorg dat je niet alleen bent.

Veel sterkte en een rustig verloop.

Y;(

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:37

Regallie schreef:
Vanmiddag bij gynaecoloog geweest. Hebben cyotec tabletjes mee gekregen. Morgenvroeg gaan we starten.

Het is fijn dat je nu weet dat er wat gaat gebeuren, al is het moeilijk voor te stellen wat dat precies zal zijn. Ik hoop dat het allemaal mee valt. We laten het maar over ons heen komen.

Ik had ook Cytotec, heel veel sterkte morgen, laat het idd maar over je heen komen. Er wordt aan je gedacht...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:43

Heel veel sterkte voor morgen!!! :(:)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 02:27

heel veel sterkte jullie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:18

Sterkte vandaag!