pfff, wat een bomen in dit bos Helaas 'moeten' wij overstappen, kunnen niet meer met het huidige collectief mee doen, dus druk aan het zoeken naar alternatieve collectieven / verzekeringen.
Hoofdzakelijk belangrijk dat onze dochter een dure beugel behandeling (orthodontist) nodig heeft en ons aangeraden werd voor 100% (nergens meer te vinden) of 2500 euro te verzekeren....
Zilveren Kruis en ONVZ blijken toch nog het best voor Orthodontie?
Als je bij een verzekeraar alleen een aancullende verzekering neemt, krijg je wel vaak een toeslag op de premier van die aanvullende dekking, omdat je geen basisdekking van die partij afneemt.
Achterom
Geplaatst: 21-11-15 09:29
FriesWytske schreef:
Iemand ervaring met Ander zorg. Die komt er bij mij het goedkoopste uit.
Ja, staat in dit topic. Niet alleen van mij, maar ook een aantal anderen. Gewoon even opzoeken.
dorientjuh
Geplaatst: 21-11-15 14:53
Mocht er overigens iemand willen overstappen naar Anderzorg: stuur me dan een pb met je e-mailadres, dan ontvangen we ieder €20 van Anderzorg!
Achterom
Geplaatst: 21-11-15 14:58
dorientjuh schreef:
Mocht er overigens iemand willen overstappen naar Anderzorg: stuur me dan een pb met je e-mailadres, dan ontvangen we ieder €20 van Anderzorg!
Hier ook al jaren Anderzorg, bevalt me prima! Dit jaar al hééél wat kosten gehad aan de tandarts, maar met aanvullend pakket "Jong" wordt 80% van alles vergoed, zonder maximum. Met 4 gaatjes en daaropvolgend twee volledige wortelkanaalbehandelingen is dat toch een leuk pakketje . Verder 9 x fysio en ik zag dat ik dit jaar niet omhoog ga met kosten; ik blijf! Alleen nog even naar het pakket kijken, er is nu zoveel aan mijn gebit gebeurd dat ik wel wat lagers aandurf. Fysio vind ik wel fijn, maar moet wel uit kunnen natuurlijk en een béétje tand zou ik ook nog wel willen .
future_vet
Geplaatst: 22-11-15 00:33
Wendy schreef:
dorientjuh schreef:
Haha, dat wilde ik ook al zeggen
Ik ben erover aan het nadenken dus eventueel mag er wel een mailtje naar mij toe
Colien
Geplaatst: 22-11-15 13:16
Wendy schreef:
dorientjuh schreef:
Haha, dat wilde ik ook al zeggen
Ook ik zit hier over te denken. Naar mij mag evt ook een pb.
Als je kijkt bij Zilveren Kruis, dan kan je instappen met de KNHS korting. Wij blijven bij Interpolis zitten. Via de Rabobank krijgen wij bij hun de grootste korting. En nergens anders is de premie lager.
LizMD
Geplaatst: 22-11-15 17:28
Ik was afgelopen jaar (alleen basis) verzekerd bij DSW. 2x naar de huisarts geweest voor iets kleins, dus weinig met ze te maken gehad.
Nu komt De Friesland verzekeringen bij mij naar boven (lagere premie, maar ook vrije zorgkeuze). Dus nu maar daar naartoe overgestapt!
Ik heb bij Anderzorg afgelopen jaar de "Jong" aanvulling gehad en daar ook heel wat tandartskosten mee gehad. Het is bij hen openbaar wat er precies vergoed wordt, misschien is het handig om eens bij de tandarts te informeren wat er precies gedaan moet worden (incl codes), dan kan jij weer opzoeken of dat bij jouw gewenste verzekering vergoed wordt. Ik ben bij Anderzorg zeker tevreden over de vergoedingen, maar ik hoefde, gelukkig, geen half nieuw gebit . Zij hebben bij "Jong" 80% vergoeding en dan onbeperkt.
germie
Geplaatst: 22-11-15 19:30
Ik zie dat mijn tandartsverzekering naar 21 euro per maand gaat en dan vergoeden ze max 500 euro. Dus die gaat er mooi uit. Misschien nog wel tandheelkundige zorg na een ongeval, maar dat is weer een aparte module.