janderegelaa schreef:De eerste hulp bij het Radboud stuurt je niet weg. Ziekenhuizen hebben een zorgplicht.
Dus dat.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Miryamk schreef:Ik heb voorgesteld naar de seh in de buurt te rijden met haar of naar nijmegen maar ze ziet het niet zitten...
Soms moet je het heft in eigen hand nemen. Maar het ZKH had haar helemaal niet moeten laten gaan maar zelf met een ambulance moeten brengen.
Quir schreef:janderegelaa schreef:Ja? Die is bij TS haar dochter ondertussen wel op hoor.
Heeft niks maar dan ook helemaal niks met nee eigen risico te maken.
Zonder verwijzing moet je voor de seh gewoon betalen. Hap niet en met verwijzing ook niet, zonder wel. Eigen risico verbruikt of niet
Hilary schreef:*kruipt onder meeleessteen vandaan*
Wat een stelletje slomes in Sneek zeg! Lief dat ze de CD-rom gelijk willen meesturen, maar de brief vast vooruit faxen was wel fatsoenlijk geweest. Eerlijk gezegd vind ik dat de HA zich hier best wel wat meer in had mogen mengen; ook die kan het Radboud bellen en vast overleggen daar.
*kruipt weer onder meeleessteen*
Quir schreef:Dat is niet wat ik bedoel. T is dat ik nu zelf veel te slecht ben en in t ziekenhuis lig, anders had ik t even opgezocht.
Natuurlijk wil je maar een ding, maar die kosten kunnen best er even in hakken. Zeker als je t niet weet en/of verwacht.
Yvank_ schreef:Bel het UMCG.... die zijn minstens zo goed en volgens mijn neefje zelfs beter met koorts... Hij gaat daar ook altijd heen en zij konden er toen zo terecht.