Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Novalues schreef:Super leuk! Djilan zie ik dan daar.Ik ben er dan namelijk als trainer!
Zweden is natuurlijk ook mooi om te lopen, althans, als je ietsje Noorderlijker zit. Mijn Zweden-avontuur van vorig jaar vond ik iets minder geslaagd.
kirri schreef:Novalues schreef:Super leuk! Djilan zie ik dan daar.Ik ben er dan namelijk als trainer!
Zweden is natuurlijk ook mooi om te lopen, althans, als je ietsje Noorderlijker zit. Mijn Zweden-avontuur van vorig jaar vond ik iets minder geslaagd.
Dat is jammer want je hebt hier prachtige natuur
Ik ren hier veel op de berg met mijn honden. Heerlijk genieten!
Sting schreef:Ik heb me, met mijn vriend, opgegeven voor de Sixty60. Eerst ga ik 20 km trailen, dan springt hij op de MTB voor 40 km fietsen. Je kan hem ook individueel doen. Voor de liefhebbers.
Fleury schreef:Sting schreef:Ik heb me, met mijn vriend, opgegeven voor de Sixty60. Eerst ga ik 20 km trailen, dan springt hij op de MTB voor 40 km fietsen. Je kan hem ook individueel doen. Voor de liefhebbers.
Oh kan dat echt zo? Ik had begrepen dat je echt in duo's moest gaan! En dus beide moest doen. Want anders wil ik ook meedoen met mn vader! Had wel run bike run gevonden maar dat is maar een paar km.