Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nontie schreef:Ik heb hem ook gehad, en ben er bang voor dat ik dus onvruchtbaar ben nu.
Ik ben er ook niet ziek van geweest, alleen een lamme arm daarna (waar de prik in kwam).
Kan je vruchtbaarheid bij huisarts laten testen?
Ik heb namelijk wel een spiraaltje en daarvoor aan de pil geweest (ben nog wel eens de pil vergeten maar dus niet zwanger geraakt, kan ook stom geluk geweest zijn natuurlijk).
nontie schreef:Ik heb hem ook gehad, en ben er bang voor dat ik dus onvruchtbaar ben nu.
Ik ben er ook niet ziek van geweest, alleen een lamme arm daarna (waar de prik in kwam).
Ik heb hem overigens zelf besloten wel te halen, omdat mijn moeder BMHK heeft gehad..
Ik heb namelijk wel een spiraaltje en daarvoor aan de pil geweest (ben nog wel eens de pil vergeten maar dus niet zwanger geraakt, kan ook stom geluk geweest zijn natuurlijk).
Resistance schreef:nontie schreef:Ik heb hem ook gehad, en ben er bang voor dat ik dus onvruchtbaar ben nu.
Ik heb hem overigens zelf besloten wel te halen, omdat mijn moeder BMHK heeft gehad..
Waarom denk je in godsnaam zomaar dat je onvruchtbaar bent? Omdat een paar mensen onvruchtbaarheid zonder enig bewijs met deze vaccinatie in verband brengen?
Als je de pil een keer vergeet is de kans alsnog heel groot dat je niet zwanger wordt. Doe jezelf een lol en roep alsjeblieft niet zomaar zonder aanleiding dat je "waarschijnlijk onvruchtbaar" bent. Alsjeblieft zeg...
Ik snap overigens wel waarom je bang bent. Dit is een perfect voorbeeld van de gevolgen van al dat angstzaaien. Mensen concluderen zonder enig of na matig onderzoek gelijk dat al hun kwaaltjes door een bepaald prikje komen. Resultaat: Andere mensen die ook bang worden terwijl dat helemaal nergens voor nodig is. In België is dat toch ook niet het geval? Ik vind het kwalijk.
Resistance schreef:Ik trap jou nergens de grond in?Misschien dat je de toon van het bericht verkeerd begrijpt, maar ik bedoelde het als in: laat je niet gek maken, je hebt momenteel echt geen reden om je bezorgd te maken. Ik zie nu in je bericht dat je die wel hebt, maar dat kwam uit je eerder bericht niet goed naar voren.
Ik snap dat je er bang voor bent. Zeker als je moeder zoveel moeite had met zwanger worden. Maar echt, aan deze prik zal het niet liggen. Er zijn meerdere mensen die het roepen, maar daar is geen enkele aanleiding voor.
Sorry als het bericht boos overkwam, dat was niet de bedoeling. Het was meer als geruststelling bedoeld.
Janine1990 schreef:Eloya schreef:Ik ben ook tegen mijn zin geënt en ben heel erg bang dat ik straks ook onvruchtbaar blijk te zijnMijn moeder kon al niet makkelijk zwanger worden en deze prikken maken het er denk ik ook niet beter op
Ik gok zomaar dat er procentueel gezien meer vrouwen om andere redenen niet zwanger kunnen worden dan vanwege die prik.