[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

testebeest

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:24

Ziet er mooi uit.

mijn tattoo heeft wel een betekenis. Mijn broer is overleden toen ik 13 was en wij waren beide monty python fan. De tekst vind ij passend voor mij vanwege hele boel hobbels in mijn leven. Hoe ik hem.wou heb ik nu 9maanden geleden pas echt besloten en links omdat de tekst mij aan mijn hart gaat :)

Maar ik zie ook heel vaak gewoon ook mooie tattoos dus of er ooit nog 1 bijkomt gewoon omdat die mooi is kan maar zo :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:39

Wauw mooie tattoos komen hier voorbij! Zelf wil ik ook al een tijdje een tattoo, het heeft een paar betekenissen gecombineerd maar hoe het ontwerp moet worden weet ik nog niet. Ik ga dat denk ik door de tatoeëerder laten ontwerpen adhv mijn ideeën, tenzij ik zelf ineens voor me zie hoe ik hem wil hebben. Het gaat wel nog een lange tijd duren voor ik de tattoo wil gaan zetten, ik ben pas 17 jaar en ik wil pas sinds een kleine anderhalf jaar een tattoo en daarom wil ik er nog zeker een aantal jaren over nadenken :j.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:07

Die van de groene tattoo ziet er netjes gezet uit! Viel het zetten je mee?

De tattoo shop die ik op het oog heb kan begin november al haha! Eerst maar eens laten schetsen en dan geef ik mezelf een maand bedenktijd :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:11

Selina schreef:

De tattoo shop die ik op het oog heb kan begin november al haha! Eerst maar eens laten schetsen en dan geef ik mezelf een maand bedenktijd :P

Ja het viel me zeker mee! Het stukje groen inkleuren bij de linker 'sliersel' deed even wat meer zeer maar verder had ik er niet echt last van.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:26

_Linn_ schreef:
Selina schreef:

Ja het viel me zeker mee! Het stukje groen inkleuren bij de linker 'sliersel' deed even wat meer zeer maar verder had ik er niet echt last van.

Oh mooi!
Viel bij mij ook mee met m'n eerste, had me op het ergste voorbereid maar de pijn vond ik zeurderig. Dus 'dit is vervelend' maar niet 'oh oliebol ik wil heel hard wegrennen'-vervelend.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:33

Aha ja dit is nu mijn tweede, heb ook nog een symbool op de binnenkant van mijn pols. Ook die viel me mee, ik heb gewoon wel een prima pijngrens denk ik haha.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:44

Ik ben ook nog steeds ontzettend blij met mijn tattoo!

Het was m'n eerste, en tot nu toe enige, maar krijg er nog bijna dagelijks leuke reacties op. Hij staat voor m'n familie, vader, moeder en broertje. En omdat ik gewoon verliefd ben op de winterperiode/sneeuwvlokken. :brr: :D

Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:07

Wauw, mooie kleur blauw ook! :)

Mandy had vanmiddag een nieuwe FB post met wolvenkoppen, heb besloten mijn wolvenkop ook bij haar te laten doen :+ So pretty <3

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 00:13

Ja en ik wilde hem eerst in black/grey.. Zo blij dat ik me heb laten overhalen door de tattooerder! :') Hij zei toen, Natas, dat wordt echt niet mooi. Laat mij m'n ding doen. Prima, go ahead.. _O-

Hij staat nu 4,5 jaar geloof ik, kleuren zijn nog steeds top! Al zijn ze natuurlijk niet meer zó fel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 00:28

Heeft er hier iemand ervaring met blacklight tattoo's? Ben gister achter het bestaan van deze tattoo's gekomen en wow, dat is apart! Bijvoorbeeld deze Cheshire (kat van Alice in Wonderland) vind ik echt heel creatief gevonden!
Zijn er shops in Nederland die dit zetten?

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 00:31

Op zich een heel tof idee, maar vraag me af of dat eeuwig blijft werken. En kan me voorstellen dat die 'onzichtbare' tattoo's er in normaal licht niet zo mooi uit zien.

Op deze manier vind ik dan wel weer gaaf, zou ik zelf ook wel willen hebben:
Afbeelding

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 01:44

Een vriend van mij heeft een sleeve met alleen maar black light tattoos maar die heeft hij volgens mij in de uk laten zetten :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 09:27

Ik wist helemaal niet dat dat bestond! Sommige tattoos zijn best wel tof :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 09:31

Courses schreef:
Wauw, mooie kleur blauw ook! :)

Mandy had vanmiddag een nieuwe FB post met wolvenkoppen, heb besloten mijn wolvenkop ook bij haar te laten doen :+ So pretty <3

Ik zag hem ook, inderdaad prachtig en heel sprekend!

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 09:35

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb twee tat's. Die op mijn rug, heeft een kleine betekenis: het diamantje onderin heeft mijn zus ook. Voor de rest zit er geen betekenis in/aan.

Binnenkort naar south-side-tattoo om een nieuw ontwerp te laten maken voor mijn linker onderarm. Ik wil al heel lang een hoefijzer en een hondenpoot, maar een ontwerp krijg ik niet voor elkaar. Dus dan maar samen met de artist iets verzinnen!

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 09:40

Afbeelding
Ik heb er ook een die nodig moet worden bijgewerkt..Maar omdat ik zwanger ben moet dit nog een tijd wachten. Hij loopt over mijn ruggengraat en het is een stuk tekst van bob marley.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:02

Faelivrin schreef:
Volgens mij ben jij fan van Vincent, of niet Joolien? :D

Fan is een groot woord, maar ik vind hem goed, en hij kan echt heel veel. En zit ook nog bij haar in de buurt :P
En Vincent is een vriend van me, en gewoon een hele fijne vent :D

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:25

leuk een nieuw topic :) ik ben ook weer van de partij (vooral als meelezer zoals bij de eerdere topics)

Afgelopen april een begin gemaakt voor mijn (halve) sleeve bij Marsha van Point blank in Weert en in Maart gaan we weer verder.

Afbeelding

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:29

dit is mijn tattoo ik heb deze laten zetten bij desanka tattoo in blokker vlak bij hoorn .
hierbij de link en wabesite : http://www.desankatattoo.com/

Afbeelding

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:38

Wauw jongens wat een drukte :D

Mooie tattoo's komen er voorbij! :j

chantalboes schreef:
Wow! Een nieuw topic alweer. Ook hier blijf ik zoveel mogelijk onder mij leeststeen liggen, gheheh. Maar ik ben wel aanwezig.

Vind de arabier van 2 pagina's terug trouwens niet zo mooi. Hij klopt niet helemaal ofzo. Die wolf is wel helemaal mijn ding! Heel gaaf! Net als dat minimalistische schildpadje heel leuk!

Is die Simba trouwens jou ontwerp Tessa?

Jep :j

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:50

Joolien schreef:
Faelivrin schreef:
Volgens mij ben jij fan van Vincent, of niet Joolien? :D

Fan is een groot woord, maar ik vind hem goed, en hij kan echt heel veel. En zit ook nog bij haar in de buurt :P
En Vincent is een vriend van me, en gewoon een hele fijne vent :D

Heb inmiddels een andere op het oog :P Wel iets verder weg haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:59

kim345 schreef:
Ik blijf dit heel mooi vinden, een wereldkaart op je voet...
Geometrische tattoo's vind ik ook heel vet maar vraag me af of dit dan wel zou kunnen? de lijnen worden zo wel minder precies...

[ Afbeelding ]

Vind het jammer dat je er nauwelijks een wereldkaart in ziet haha. Zou daar persoonlijk niet voor kiezen.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:35

Chans, super gaaf!

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:47

Wauw Chans wat is die super mooi gedaan zeg!

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 12:25

astra4 schreef:
Mandy staat niet in de openingspost vermeld! :oo

Bumblehorse schreef:
Ook een tinkerbell tattoo spreekt mij enorm aan, maar nog niet iets gezien wat me echt trok om op m'n lijf te zetten.
Ik heb ook een zwak voor Tinkerbell....Ik vind deze versie van Shennaki wel erg leuk!
[ Afbeelding ]

Hij is leuk, maar het is niet echt wat ik wil. haha :D Moet er nog eens goed over nadenken geloof ik :D