ipv zo lomp als de vorige keer. En excuus aangeboden voor vorige bezoek. Fijn, dan is mijn klacht toch overgekomen.
Vandaag weer veel fotos van knie gemaakt, zonder tape au vanaf 90 graden buigen steeds 10 graden vlakker tot gestrekt. over twee weken belafspraak. Knie wordt voor die tijd besproken in groepsoverleg tussen de orthopeden.
Pff hij vond verschil tussen wel of geen tape ook teveel worden. En voelde ook hoe de boel knerpt zonder. Nog steeds geen duidelijkheid of het geduld hebben en trainen is of toch openmaken wordt voor onderzoek. Tot die tijd kan ik niks zeker doen. Opereren betekend een heel lange revalidatie van mogelijk een half jaar of meer.
En ik moet heel flink terug in beweging, mag tot pijngrens en geen stukje verder de komende twee weken. Niet opbouwen dus maar hooguit op peil houden. Kan zijn dat opbouw sneller gaat dan beschadigde band aan kan.
Ik hoop zo dat ze niet knieschijf moeten gaan polijsten, dan ben ik zo heel erg de pineut met herstellen. Daar staat minstens een half jaar voor. Als dat al ooit helemaal hersteld.
ga woensdag overleggen of ik bv een week van te voren mag besluiten schuif de boel maar op. De rust die ik nu neem verplicht doet mijn knie goed. Belastbaarheid neemt verder toe, pijn verder af. En ook zonder tape (douchen en bad jaaa ik kom er weer in en uit) doet het minder zeer en kan ik van badkamer naar slaapkamer lopen zonder zwikken of doorschieten.
maar het feit dat ik eraan denk. Wel met tape en gefixeerde brace was wel een goed teken.