ieuw.. balen!! Hoop dat de schade beperkt is gebleven. Smerig he.
Ik ben echt helemaal happy!!! Okee ik was er wel om 4 uur uit, maar ben er rond half 6 weer ingedoken met een nieuwe zak. Dan maar zo, maar t is tenminste geen vieze bende.
Ik ben nog steeds blij.. geen lekkages meer gehad! Ohh wat kan een mens zich dat gelukkig voelen. Gister de pasta binnen gekregen en gebruikt. Denk dat dat prettiger is dan de ringen. T is even kliederen, maar dat komt ook vast wel goed. Doet inderdaad wel even zeer met opbrengen door de alcohol, maar dat is snel weer weg.
Jaa gereden.. alleen gestapt, maar dat is niet erg, mijn knollie is een drammertje dus ik ben hartstikke trots op ons alle 2. Weer iets op mn lijstje wat ik weer kan
Geen ervaring met stoma's. Maar heb je topic gelezen en heb bewondering voor je dat je zo positief blijft. Ben dan ook blij voor je dat het nu zo goed gaat en wat heerlijk dat je vandaag even heb kunnen rijden op je paard.
Hee, ik ben nu wel echt tevreden met hoe het gaat. Haast geen kledderzooi meer, zo heel af en toe nog eens. Zo is het goed te doen. Tuurlijk zijn er kleine dingen zoals bukken wat niet zo handig gaat. Maar op deze manier is het goed te doen! Hoop dus echt dat het zo blijft.
Gooiske.. weet jij al meer??
Kaatje
Geplaatst: 08-10-15 12:56
Fijn , goede berichten nu.
Knap om zo door te zetten en toch nog vriendelijk en gezellig te zijn.
Gooiske
Geplaatst: 08-10-15 14:40
Top dat het nu zo goed met je gaat. Hier ook alles prima, behalve dat ik telkens moet kokhalzen , zodra ik het zakje leeg. Heb gisteren de thuiszorg gezegd dat ze niet meer hoeven komen, doe toch alles zelf en dat gaat me goed af.
Ik tel de dagen af, volgende week foto's maken van de darmen, hopen dat alles dan dicht is, als het goed is word er dan meteen een datum geprikt voor de hersteloperatie, je begrijpt dat ik me daar enorm op verheug
Vervelend dat je zo moet kokhalzen.. Dan zie je er tegenop om het te gaan doen lijkt me.
Hier ook de thuiszorg opgezegd. Met dit systeem gaat het prima. Was even kliederen met die pasta, maar ook dat went snel. Ze zijn al ruim een week niet meer geweest en daarvoor 1 x per week. Heb ook zoiets van hoeft niet meer. Vond het heel erg fijn de backup van die dames en heer... En de hulp met het zoeken naar wel passende zakjes. Maar ze kunnen hun tijd nu beter aan anderen geven.
Vandaag voor het eerst dagen gedaan met mijn huidplak!! Zo blij! Strakjes een verwen je buiksessie uitvoeren. Lekker even douchen en dan insmeren en even een kwartiertje laten luchten zeg maar.. hoop dat dat m word vandaag. Zal mn velletje blij mee zijn. Ohh zo dom he dat je met zoiets kleins zo blij kan zijn!!