Bokkers met acryl/gel nagels.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:44

Tazzey schreef:
Dat je de nagel gaat zien als de witte rand uitgroeit vind ik toch een bijzondere uitspraak voor iemand die mij ervan beticht nagelstylisten zwart te maken. _O-

Goed lezen blijft lastig he. Als de orginele nagel doorgroeid komt het wit/roze in een betere verhouding te staan. En verder ben jij zelf degene die het werk van een nagelstyliste die hier niet eens op het forum zit al weer aan het afbranden over de rug van een 14 jarige. Lekker chique.

Armitage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:53

Voor mij niet meer. Binnen 4 weken alles eraf. Ik had bewust korte gekozen. Maar met pony's en honden en huishouden is het niks. Paar nagels flink zeer gedaan. Zonde van mijn geld. en de ellende niet waard.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:08

Doef

Ik vind het een net setje :)

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 17:12

shilady schreef:
Doef

Ik vind het een net setje :)

Dankjewel! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:27

Jennyj01 schreef:
Tazzey schreef:
Dat je de nagel gaat zien als de witte rand uitgroeit vind ik toch een bijzondere uitspraak voor iemand die mij ervan beticht nagelstylisten zwart te maken. _O-

Goed lezen blijft lastig he. Als de orginele nagel doorgroeid komt het wit/roze in een betere verhouding te staan. En verder ben jij zelf degene die het werk van een nagelstyliste die hier niet eens op het forum zit al weer aan het afbranden over de rug van een 14 jarige. Lekker chique.

:') _O- _O-

Ik ga ontstippen. Succes met je nagel TS!! (oprecht gemeend)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:46

Armitage schreef:
Voor mij niet meer. Binnen 4 weken alles eraf. Ik had bewust korte gekozen. Maar met pony's en honden en huishouden is het niks. Paar nagels flink zeer gedaan. Zonde van mijn geld. en de ellende niet waard.

Zoiezo moet je het als je op 3 weken zit even laten bijwerken .

Seltje

Re: Bokkers met acryl/gel nagels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:56

Mijn nagels zijk een drama, ik ben een verschrikkelijke nagelbijter, en als ik niet bij pruts ik wel. Ik heb 3 jaar lang gel laten zetten, maar zelfs toen ben ik er met momenten in geslaagd om door stress los door de gelnagel heen te bijten (en dan zijn je eigen nagels dus ook gigantisch beschadigd) of bij het minste lucht eronder de gel er zelf af te prutsen.

Omdat het prutsen en bijten niet stopte ben ik maar gestopt met gelnagels(en het komt me financieel beter uit). Mijn nagels nu zijn kort, maar netjes, sterker dan voor de gel. Nu hopen dat ik niet terug begin te stressen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:41

Ik vind dat de prijs niks te maken heeft met waar je woont. Ik zit in nunspeet. Dat is een klein boeren gat op de Veluwe. Een nieuwe set French kost bij mij 50 kleur er over 55 en opvullen 30. Mijn klanten zeggen stuk voor stuk dat ze liever dit betalen voor goede kwaliteit als minder voor minder kwaliteit. Het heeft een jaar of 3 geduurd voor ik echt naam kreeg maar inmiddels herkennen mensen mijn werk en word er over me gepraat. En nee ik ben niet de enige waarvan ik het weet zitten er zo'n 10 nagelsalons in nunspeet.

Ts ik vind dat je voor 25 euro een keurig setje hebt. Dat het niet volgens de voorschriften in verhouding is. Ach niks is zo smaakgevoelig als nagels en nagelstylistes. Als jij het mooi vind is het toch goed? Maakt jou het uit wat een ander er van vind.

Ik heb zat prutswerk gezien wat meer moest kosten.

En geen sjablonen maar tips. Tja ik werk wel met sjablonen en niet met tips maar ik werk ook niet voor 25 euro een nieuwe set

En die ene middelvinger. Tja misschien had ze haar dag niet. Daar heb ik ook weleens last van

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:20

Noord is noord friesland en eventueel west groningen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 21:49

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:50

Ik kreeg een aantal pb's met klachten over het slotje. Na bespreken met mijn medemoderator toch besloten om het slotje definitief te laten. Het [MWS] Nagellaktopic deel 9 is een topic die zowel over nagellak als over gel en aanverwanten gaat. Ervaringen kunnen daar prima gedeeld worden.