Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Pfff door dit topic zie ik ze plots ook zitten
Daarvoor waren ze me nooit zo opgevallen haha, maar omdat de ervaringen zo wisselend zijn ga ik me er eerst maar beter in verdiepen voor ik wat ga kopen..! Is dit trouwens ook te gebruiken op andere lichaamsdelen? Zoals bijvoorbeeld een acne-rug of decolleté?
Tanya schreef:Dat stomen, hoe doen jullie dat? Ik heb ze vandaag ook gebruikt, en ik heb echt wel veel grote poriën met mee-eters, maar die kwamen er mooi niet uit.
lor1_1984 schreef:Ik heb laatst een tube besteld, verwacht dat die eerdaags binnen is en dan kan ik ook gaan uittesten.
Gisteren nog zo'n neusstrip van de Action gebruikt en dat viel ook niet tegen, wat een bagger zat erop zeg.
LexLester schreef:Ik de mijne gewoon op pilaten.nl besteld dan heb je een tube voor 12 euro en daar doe je echt heel lang mee. Hij haalt bij mij niet alle mee-eters weg, maar het wordt een stuk minder. Mijn huid voelt zacht aan na gebruik. Ik heb een redelijk gevoelige huid maar heb nergens last van. Na gebruik gewoon goed insmeren met creme.
op lange termijn merk je wel echt verschil. Heb het nu even niet gebruikt en mijn puistjes en mee-eters zijn een stuk erger geworden.
Pas wel op met je gezichtsbeharing, het trekt de haartjes eruit. Het voelt alsof je een pleister er dan aftrekt.
Het wordt aanbevolen bij pilaten.nl om het maximaal twee keer per week te gebruiken.