Blackhead killer masker ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Re: Blackhead kilker masker ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 09:07

Stomen doe ik in een speciaal bakje, kan je water in doen, en dan zit er een kap overheen. Kan ook boven een pan met een laagje het water er in.

Ja, het zijn best wat stipjes, maar lang niet alle mee eters zijn weg. :p

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:16

Ik had bij mij wel het idee dat ze minder diep lagen. Ze kwamen er allemaal veel makkelijker uit.. Misschien niet lang genoeg laten zitten? Ik ben van plan het van de week nog eens te proberen en dan eerst echt boven een bak stomen en dan gelijk dat masker erop. In plaats van douchen en dan het masker haha. Ben benieuwd!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:06

Bij mij is ook echt lang niet alles meegekomen. Ik heb 2 zakjes gebruikt trouwens voor m'n hele gezicht, en laten zitten totdat het helemaal droog was.. Misschien dus nog langer laten zitten?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:26

Maar smeer je het er op of smeer je het er in? Ik smeer echt met een kwast hard op mijn huid. Alsof ik mijn gezicht was. Niet zo als of ik dagcreme aanbreng

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:56

Zijn er mensen met een droge huid die het gebruiken?
Mijn huid is wel gevoelig, zeker met dit weer en ben bang dat ik ook rood en droog erbij loop een week :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 14:26

Mijn huid was ook wat droog toen ik het deed. Na het er af halen wat crème erop en de volgende dag nergens meer last van gehad.

Ik heb het er gewoon op gesmeerd haha. Niet er in zoals jij beschrijft! Werkte het bij jou goed dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:26

Pfff door dit topic zie ik ze plots ook zitten :oo

Daarvoor waren ze me nooit zo opgevallen haha, maar omdat de ervaringen zo wisselend zijn ga ik me er eerst maar beter in verdiepen voor ik wat ga kopen..! Is dit trouwens ook te gebruiken op andere lichaamsdelen? Zoals bijvoorbeeld een acne-rug of decolleté?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 11:55

Shanna schreef:
Pfff door dit topic zie ik ze plots ook zitten :oo

Daarvoor waren ze me nooit zo opgevallen haha, maar omdat de ervaringen zo wisselend zijn ga ik me er eerst maar beter in verdiepen voor ik wat ga kopen..! Is dit trouwens ook te gebruiken op andere lichaamsdelen? Zoals bijvoorbeeld een acne-rug of decolleté?

Decolleté zou je denk best kunnen proberen, huid daar is in principe zelfde structuur als het gezicht. Ben wel beel erg benieuwd of het daar ook helpt! Kan het zelf niet testen daar maar ben nieuwsgierig :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 12:05

Nou ik zal zo ook een poging wagen.. :D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 13:56

Fem schreef:
Brinta12 schreef:
Ik ben heel erg benieuwd naar dit masker. Kan ik van iemand voor een klein prijsje 1 masker overkopen? :)

Stuur maar een pb met je adres... En dan regelen we het verder wel ;)

nog iemand die mij 1 masker wilt verkopen? Even testen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 16:52

Tanya schreef:
Dat stomen, hoe doen jullie dat? Ik heb ze vandaag ook gebruikt, en ik heb echt wel veel grote poriën met mee-eters, maar die kwamen er mooi niet uit.

Bij mij bleef er ook wat zitten, vooral de grotere mee eters, maar dat vind ik niet erg. Als je dit masker 1 of 2x per week gebruikt maak je constant je poriën leeg en schoon, dus dan krijgen toekomstige mee eters en pukkels geen kans om te ontstaan. En zo krijg je dan over een paar weken heen een gladdere huid.

Het masker heeft wel meteen effect en resultaat bij de meesteb, maar het grootste resultaat krijg je met een aantal weken, met constant gebruik.

Ik heb wel de dag na gebuik altijd een vettere huid dan normaal, ik heb normaal een droge huid. Maar met wassen is dat vet zo weer weg en is mijn huid over de dag heen weer prima. Dus op zich niets ernstigs, maar vroeg me af of anderen daar ook last van hadden?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 18:58

Mocht er nog iemand zijn die nog een zakje kwijt wilt, dan hou ik me aanbevolen (tegen vergoeding uiteraard)!
Wil t graag testen, maar vind het zonde om gelijk 5 zakjes te kopen.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:03

Hier hetzelfde, mocht je nog een zakje over hebben voor een klein prijsje dan doe maar pb! :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:16

Ik heb genoeg zakjes, mogen weg voor 1 euro inclusief verzenden dus bij interesse graag even een pb sturen :) verstuur en 10 voor 7 euro ;)

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 20:13

Ik wil ook wel een zakje proberen kaygee, stuur je even een pb!

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 20:29

Ik heb die dingen al 100 keer voorbij zien komen maar had er altijd een beetje hard hoofd in, maar bleef wel nieuwsgierig. Nu ik heel dit topic door heb gelezen wil ik het eigenlijk wel proberen!

Kan ik ook een zakje van iemand anders overnemen of heb je er nog genoeg toevallig kaygee ? ☺☺

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 15:20

Ik heb mijn maskertje van Kaygee binnen, dus ga het van het weekend ook eens proberen. Ben echt benieuwd!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 15:38

Ik heb laatst een tube besteld, verwacht dat die eerdaags binnen is en dan kan ik ook gaan uittesten.
Gisteren nog zo'n neusstrip van de Action gebruikt en dat viel ook niet tegen, wat een bagger zat erop zeg. :oo

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:00

lor1_1984 schreef:
Ik heb laatst een tube besteld, verwacht dat die eerdaags binnen is en dan kan ik ook gaan uittesten.
Gisteren nog zo'n neusstrip van de Action gebruikt en dat viel ook niet tegen, wat een bagger zat erop zeg. :oo

Die neusstrips werken bij mij ook goed! Alleen die maskers doen niets... -O- alleen wel een zachte huid :)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:47

Ik heb er nu een op, voor het eerst. Ben benieuwd

Update.
Oke hij is er vanaf. Ik denk dat ik hem iets langer had moeten laten zitten, want t was nog heel elastisch.
Er kwam wel veel troep uit, vooral bij m'n kin.

Ohja wangen en kaaklijn zijn niet aan te raden: pijnlijk!!

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 13:13

Ik de mijne gewoon op pilaten.nl besteld dan heb je een tube voor 12 euro en daar doe je echt heel lang mee. Hij haalt bij mij niet alle mee-eters weg, maar het wordt een stuk minder. Mijn huid voelt zacht aan na gebruik. Ik heb een redelijk gevoelige huid maar heb nergens last van. Na gebruik gewoon goed insmeren met creme.

op lange termijn merk je wel echt verschil. Heb het nu even niet gebruikt en mijn puistjes en mee-eters zijn een stuk erger geworden.

Pas wel op met je gezichtsbeharing, het trekt de haartjes eruit. Het voelt alsof je een pleister er dan aftrekt.

Het wordt aanbevolen bij pilaten.nl om het maximaal twee keer per week te gebruiken.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:36

Ik ben aan het intrekken! :D

Ben benieuwd!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:41

Goede ervaringen zo te lezen! Heeft iemand een goede ebay link of waar je het goedkoper kan kopen. Wil het ook eens testem :D

Edit: Inmiddels een zakje besteld voor €0,20
Laatst bijgewerkt door Saaams op 24-02-16 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:47

LexLester schreef:
Ik de mijne gewoon op pilaten.nl besteld dan heb je een tube voor 12 euro en daar doe je echt heel lang mee. Hij haalt bij mij niet alle mee-eters weg, maar het wordt een stuk minder. Mijn huid voelt zacht aan na gebruik. Ik heb een redelijk gevoelige huid maar heb nergens last van. Na gebruik gewoon goed insmeren met creme.

op lange termijn merk je wel echt verschil. Heb het nu even niet gebruikt en mijn puistjes en mee-eters zijn een stuk erger geworden.

Pas wel op met je gezichtsbeharing, het trekt de haartjes eruit. Het voelt alsof je een pleister er dan aftrekt.

Het wordt aanbevolen bij pilaten.nl om het maximaal twee keer per week te gebruiken.

In de tube zit 60ml en er zit 10ml in de kleine pakjes... Dus in de tube, dat zijn 6 behandelingen voor 12,-.. Plus de verzendkosten van 3,50 maken 60ml gelijk aan 6 pakjes 15,50.. 10 pakjes kosten daar 15,- plus 3,50 verzendkosten = 18,50. Dan bestel ik ze liever ergens anders, want op pilaten is het wel erg duur.

Voordeel van pilaten is wel dat je de andere bijbehorende verzorgingsproducten kan kopen, namelijk het reinigen om ervoor te gebruiken en de verzorgende creme voor erna, en een kwast. Dan heb je alles in 1. Het masker is eigenlijk maar 1 stap van de officiële 3 stappen verzorging. Maar bij mij werkt het masker prima zonder de bijbehorende producten, dus koop ik ze los liever ergens anders. Veel goedkoper. Heb ze nu besteld via alieexpres. Dan zijn ze onder een euro per stuk. Lang wachten, maar heb een hele stapel daar besteld en tot ze er zijn blijf ik bestellen via de link die ik eerder had gepost. 10 voor 10,- en geen verzendkosten.

https://www.24dealstore.nl/blackhead-ki ... AsLi8P8HAQ

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:35

Nou mijn huid is aardig schoongetrokken geloof ik. De echte meeëters zijn niet weg, maar de dingetjes op mijn kin zijn veel minder. Ben benieuwd wat het op lange termijn doet met 1x in de week. Nu met tea tree nachtcreme op en dan kijken hoe het morgen is.