En hoe noemen we dat dan..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:46

Sheran schreef:
'Gespleten weidegronden van Aphrodite'. Bij Latijn. NOOIT meer vergeten :')

_O-

Maar is Venus niet de romeinse versie? :+

Sheran

Re: En hoe noemen we dat dan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:50

Ja, maar dat klinkt toch minder leuk, dan kom je alweer in de range van 'Venusheuvel' enzo :P Misschien was het ook wel bij het KCV-deel van Latijn, het liep in mijn hoofd wat door elkaar :P

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:03

Bij ons was het gewoon piemel en plasser, dat is ook waar die voor dient..

Dit doet me wel denken aan een geweldig hilarisch verhaal. Was een meisje die zei tegen haar moeder "kijk, dat is mijn clitje." Waarop de moeder zei: "nee joh, klitjes zitten in je haar!" :') had het meiske dus weer ergens opgepikt..

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:05

san4nie schreef:
Bij ons was het gewoon piemel en plasser, dat is ook waar die voor dient..

Dit doet me wel denken aan een geweldig hilarisch verhaal. Was een meisje die zei tegen haar moeder "kijk, dat is mijn clitje." Waarop de moeder zei: "nee joh, klitjes zitten in je haar!" :') had het meiske dus weer ergens opgepikt..

_O- _O- _O- _O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:17

saddledancer schreef:
Il snap niet wat daar zo daar aan klinkt hoor, zo heet t nou eenmaal, niets Om je voor Te schamen toch?.. Daarbij heb ik liever dat mijn kind vraagt of ik haar vagina kan afvegen Dan dat ze begint over haar poesje, doos, voorbillen, koffieboontje, of wat Dan ook :')
ik denk dat ik mijn kind maar gewoon leer zeggen 'mum I'm done!' Dan weet ik ook wel dat ik moet Komen toch.

Ik was er juist ontzettend blij mee _O-
Heb de nodige problemen gehad ermee vroeger, en als ik dan moest uitleggen aan mijn lerares waarom ik weer naar de dokter moest kon ik het gewoon hebben over mijn koffieboontje, ik was dan de enige die het snapte (met mijn lerares natuurlijk) :')

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:22

Vriendinnetje bij mij op de basisschool zei altijd tum :') Mijn moeder zei altijd voorbips en dat vind ik nog steeds een achterlijk woord :')

Goed topic dit hahaha

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 09:42

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 09:51

kimberly1995 schreef:
Bij ons was het mossel. :p

Bij ons ook. met een pareltje. :D

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 09:52

Jongetjes hebben een piemel, meisjes een plasser.... Klaar!. hier altijd zo geweest.
Niet eens over na gedacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 09:59

Waarom kan je bij jongens dan wel gewoon piemel zeggen eigenlijk, maar moet je bij meisjes het een plasser (of koffieboon, of voorbips, of whatever) noemen? Waarom dan niet bij beide geslachten het een 'plasser' noemen totdat andere functies ooit ter sprake komen?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 10:03

WildWings schreef:
Waarom kan je bij jongens dan wel gewoon piemel zeggen eigenlijk, maar moet je bij meisjes het een plasser (of koffieboon, of voorbips, of whatever) noemen? Waarom dan niet bij beide geslachten het een 'plasser' noemen totdat andere functies ooit ter sprake komen?

Het pas 'piemel' noemen als de functie ter sprake komt maakt toch niet uit. Het woord 'Piemel' houdt toch geen verband met seks, dus houdt geen verband met een andere functie.
Kinderen weten prima dat er tussen jongens en meisjes uiterlijke verschillen zijn, waarom het dan geen andere naam geven ook?

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:10

Hahaha heerlijk topic! :D
It made my day..

Hier werd het vroeger ook piemel en plassertje genoemt. :j