Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alani schreef:Nog even een aanvulling. Deze behandeling duurt 17 maanden en ik moet dagelijks een digitaal dagboek bijhouden die dagelijks uitgelezen wordt door het lumc. Mijn trickers heb ik in al die jaren niet kunnen achterhalen.
rocymax schreef:Ik heb een tijd lang in een migrainetopic gezeten, maar dat kan ik helemaal niet meer terugvinden. Ik vroeg me zo af of er nog steeds zoveel bokkers zijn die zulke lange migraineaanvallen hebben. Ik heb unu al een week last van migraine, het komt zet zich vast aan mijn rechterkant en soms schiet het ook door naar mijn linkerkant. Ik ben kotsmisselijk, heb ontzettende last van mijn nekspieren en Word gek van de pijn. De medicijnen die ik tot un toe geslikt heb werken niet echt, immigran, tonopan, maxalt, flurpax en zo nog wel heel veel meer. Af en toe helpt hemicraneal, maar dat wil de neuroloog niet echt voorschrijven, want het schijnt heel slecht voor je hart te zijn. Ik vroeg me zo af of een osteophaat of misschien zelfs acupunctuur zou kunnen helpen. Wie nog meer?
Soraya10 schreef:rocymax schreef:Ik heb een tijd lang in een migrainetopic gezeten, maar dat kan ik helemaal niet meer terugvinden. Ik vroeg me zo af of er nog steeds zoveel bokkers zijn die zulke lange migraineaanvallen hebben. Ik heb unu al een week last van migraine, het komt zet zich vast aan mijn rechterkant en soms schiet het ook door naar mijn linkerkant. Ik ben kotsmisselijk, heb ontzettende last van mijn nekspieren en Word gek van de pijn. De medicijnen die ik tot un toe geslikt heb werken niet echt, immigran, tonopan, maxalt, flurpax en zo nog wel heel veel meer. Af en toe helpt hemicraneal, maar dat wil de neuroloog niet echt voorschrijven, want het schijnt heel slecht voor je hart te zijn. Ik vroeg me zo af of een osteophaat of misschien zelfs acupunctuur zou kunnen helpen. Wie nog meer?
Hoi,
Ik weet hoe vervelend het is.
Ik heb t vaak tijdens mijn menstruatie.
Wat bij mij wel voor verminderde klachten heeft gezorgd is elke 2 weken naar de fysio en glutenvrij eten.
Vooral bij dat gluten vrij eten heb ik veel baat gehad,
Ik heb geen allergie, maar toch helpt het.
Misschien het proberen waard.
Succes en sterkte