Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleur_yen schreef:Backing soda hebben we hier nog in van die kleine zakjes de kast staan (volgens mij over datum maar dat kan vast geen kwaad), kan ik ook wel eens proberen, hoeveel gebruiken jullie daarvan?
Maaikevdk schreef:Ik ben nu vanaf dinsdag bezig, maar heb nou niet het idee dat citroensap werktIk was mijn haar elke dag met water, eerst normale temperatuur, dan wat citroensap uit zo'n flesje erop, even masseren en laten inwerken, daarna uitspoelen, m'n haar met heet water doorborstelen en daarna nog een keer met koud water. Doe ik wat verkeerd? Want mijn haar is behoorlijk (lees heel erg) vet...
Suusie22 schreef:Ik meldt me ook aan in dit topic!
Als ik mijn haar was, is het de 1e 2 dagen echt altijd ontzettend pluizig en ziet het er niet uit.
Pas na de 2e dag gaat het mooier zitten. Ik was op het moment na de 2e dag omdat ik dan ook begin te merken dat mijn haar vettig word. Mijn plan is om vanaf nu alleen nog met water mijn haar af te spoelen, ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
Zijn er meer bokkers die alleen met water afspoelen? of gebruiken jullie allemaal wel een 'vervangend' product ipv shampoo?
furtje schreef:Suusie22 schreef:Ik meldt me ook aan in dit topic!
Als ik mijn haar was, is het de 1e 2 dagen echt altijd ontzettend pluizig en ziet het er niet uit.
Pas na de 2e dag gaat het mooier zitten. Ik was op het moment na de 2e dag omdat ik dan ook begin te merken dat mijn haar vettig word. Mijn plan is om vanaf nu alleen nog met water mijn haar af te spoelen, ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
Zijn er meer bokkers die alleen met water afspoelen? of gebruiken jullie allemaal wel een 'vervangend' product ipv shampoo?
Ik spoel mijn haar alleen maar met water, dit sinds maandag. En ik merk nu al een heel mooi resultaat!