Greetje63 schreef:Deze uitspraak zegt meer over jouzelf dan mijn manier van reageren. Voor mij mag een ieder zo veel roken als die wil (maar wel graag serieus aangepaste zorgpremies) zolang ze een ander daar maar niet lastig mee vallen. Enkel in hun eigen huis mogen ze zelf beslissen. Maar op een terras, busstation ed mag je een ander er niet mee belasten. Zou raar zijn als ik een terras moet verlaten omdat een ander overlast veroorzaakt. En overlast is meeroken al trekken sommige hier wereldwijde onderzoeken in twijfel. En ja ik kan opstappen als ik niet naast een roker wil zitten (maar dat is natuurlijk niet de manier, dat zou het zeflde zijn als niet de straat op gaan in de nacht in de stad als je niet lastig gevallen wil worden), maar de bediening kan dat niet en die zit dus in werktijd verplicht in rooklucht. En was de overheid het daar nu juist over eens dat dat een oneerlijke arbeidssituatie is. En ja je kunt je baan opzeggen maar of je ook een andere baan vind? En je zult toch moeten werken als is het alleen al om de torenhoge ziektepremies te betalen die nog eens extra hoog zijn door oa rokende mensen.
Greetje er is al vaker een opmerking gemaakt over de manier waarop je reageert dus ik denk toch echt dat je even een moment van zelfreflectie zou moeten hebben
.En als je last hebt van de rook, ga je toch lekker IN het café zetten
. Daar heeft de anti rook brigade de rokers toch al uit verbannen?
.
. Of men maakt aparte rokersterassen, lijkt me sowieso veel gezelliger
alhoewel ik het wel apart vind dat dat nodig zou zijn
.