Hoe laat heb je die echo? die was toch vandaag? Kan heel goed zijn dat je [bijna] alle blaasgruis uitgeplast hebt. Dat zou alleen maar fijn zijn,ben je eindelijk van die pijn verlost.
Ja klopt, vanmiddag om half 3. Zij zegt ook dat er misschien nog iets is achter gebleven, dat zou dan te zien zijn op de echo. Ik ben op dit moment heel dankbaar voor alle plasjes
gohya
Geplaatst: 19-05-15 11:35
Idd. er kan zeker nog wat klein gruis in je blaas zitten. Heel veel drinken,moet je vaker plassen.
bowena_84
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-15 11:54
Ik ben idd liters water en thee aan het tanken haha Nog nooit zo blij geweest om te plassen
Jij trouwens hartstikke bedankt Goyha voor het meedenken, zonder jou was ik daar waarschijnlijk dus noooit opgekomen
Heel graag gedaan hoor. Hoe meer mensen mee denken,hoe meer je kan voorleggen aan de arts. Ook al is Bokt geen dokter,je kan ook medische dingen leren via internet, t.v. en boeken.
Succes straks! Ja dat ophouden is dan echt een drama pffff
Anoniem
Geplaatst: 19-05-15 14:06
bowena_84 schreef:
Ik zit momenteel een liter water op te houden voor de echo. Wat is dat toch een hel Ben blij als het kwart voor 3 is
Schrik niet, je kan je hier echt goed ziek van voelen. De ene persoon doet het zonder slag of stoot, de ander voelt zich echt flink naar. Hoop voor jou natuurlijk het eerste, maar schrik niets als je je nu toch even weer flink naar voelt. Een volle blaas is echt cruciaal om de echo goed te doen, maar kan flink naar worden. Nog even volhouden en dan mag je straks alles uitplassen.
bowena_84
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-15 14:24
Voel me niet zo zeer naar maar ook niet bepaald toppie. Heb een vrij zwakke blaas en heb wel eens een ongelukje gehad waardoor ik een beetje spastisch word van plasdrang g en niet kunnen/mogen plassen. Nog even volhouden ben bijna aan de beurt!
Echo bevestigd blaasgruis. Wie had dat gedacht... Ben zo blij om te weten wat de oorzaak is. Moet morgen weer even langs de huisarts. Voor nu veeeeel water en veeeeel en goed uitplassen en pijnstilling. Super bedankt voor het mee leven!
Wat 'fijn' dat het blaasgruis is en je dus blijkbaar het ergste al kwijt bent. Hopelijk komt het niet terug en ben je van de ellende af nu. Hebben ze nog een oorzaak genoemd (kan me voorstellen dat je in de toekomst hier niet weer op zit te wachten).
Al met al dus gelukkig een goede afloop. Wat een ellende zeg.
Dus idd. Blaasgruis. Fijn dat het niets iets ernstigers is,toch? Heel graag gedaan voor het meedenken hoor.Ben blij dat je nu voor 100% weet wat het is.
Verona2000
Geplaatst: 19-05-15 18:05
Wat naar! Hoop dat ze snel iets weten en je de juiste hulp krijgt om weer minder pijn te krijgen!
Eerste waar ik eigenlijk aan dacht was een blindedarm-ontsteking? Maar dat zal het wel weer niet zijn. Heb het altijd fout
Edit: lees nu dat het blaasgruis is. Gelukkig maar! Maar alsnog vervelend! Sterkte en hopelijk knap je snel op!
bowena_84
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-15 18:16
Okee dames ik ben blond en stom en kan duidelijk ook niet goed luisteren. De assistente van de arts die de echo had gemaakt zei dat het goed kon dat het blaasgruis was. Ik heb daarna mijn huisarts gebeld en ook die zei dat dat heel goed mogelijk was. Dat ik veel moest drinken en plassen. Nu belde ze om kwart voor 5 dat ze de uitslag van de echo had en alles wat in orde, alles was schoon en de urine was ook schoon. Ik dacht dat ik gek werd. Ik zeg dus toch geen blaasgruis. Ik zei waarom zeiden jullie dat dan?! Omdat het gezien mijn klachten heel aannemelijk was.
Ik voel me zo dom en blond, ik heb overal verteld dat het blaasgruis was. Ik voel me een leugenaar Ik wilde zo graag dat het een oorzaak had. Ik dacht dat de oorzaak eindelijk gevonden was en ik de oplossing had. Ik kan nog steeds niet zitten. Sorry sorry sorry bokkers dat ik te voorbarig was en misschien niet goed geluisterd had. Zou kunnen is natuurlijk geen bevestigende diagnose.
Ik baal als een stekker. Nu heb ik nog steeds pijn en weten nog niet wat het is. Morgenvroeg maar weer bellen. Net te horen gekregen dat een van mijn broertje misschien leukemie heeft. Ik weet het allemaal even niet meer.
Bedankt voor het meedenken lieve bokkers. Ik ga even afstand nemen van alles want ik verlies mezelf er helemaal in. Voor vanavond probeer ik het los te laten. Als ik eventueel meer weet laat ik jullie wel even wat weten.
Ik moet leren luisteren en niet zo snel dingen aannemen. Voor nu blijf ik goed drinken en plassen. Misschien is de boel nu gewoon geïrriteerd ik weet het niet.
Het voelt alsof ik jullie valse informatie gegeven heb en gelogen heb. Dat was absoluut niet mijn bedoeling.