Tot 13 mei, controledag, ga ik helemaal geen hoop hebben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Crypto schreef:Billy schreef:naar ongelukje, maar als je het allemaal beter weet dan het ziekenhuis, zou ik de breuk de volgende keer zelf behandelen, dan hoef je ook niet lelijk te doen over de mensen die je nu helpen.
Ik schrok trouwens toen ik in je profiel keek, ik dacht dat een puberende 16/17 jarige dit geschreven had.......jeetje Billy (alweer) zo'n empathieloos antwoord
![]()
en @Ayasha vaak als ik je lees snap ik wel n beetje hoe je iets bedoeld maar vindt je nu toch best bot overkomen ik weet dat je daar niet mee zit maar geef t toch even aan:)
Mensen met veel pijn worden snelller kribbig als diegene dan ook onbegrepen word is dat dubbelop
als de zorg van (te drukke) verpleegsters niet goed is mag ze dat best zeggen
@ts waarom had je geen morfine pomp? zoals de broer van Ayasha ?
sterkte en neem je rust te herstellen
edit aanpassing
Crypto schreef:@ayasha sorry dan heb ik dat verkeerd gelezen excuus
suikermeisje schreef:Klopt zeker ayasha, was al een paar weken met een jongen aan het afspreken, niet in datevorm maar wist dat er meer was tussen ons dan alleen gezelligheid.
Gister dus voor het eerst weer even het huis uit geweest, hij haalde me op, bij hem gegeten en toen veel te laat weer naa4 huis.
daarin zit dus ook weer verbetering in met wat wel en niet kan
En legaal daten in trainingsbroek![]()
![]()
Ik pas goed op voor de morfine, geestelijk ben ik alles behalve verslaafd, maar mijn lichaam kan er ook aan verslaafd raken en daar heb je zelf geen invloed op...
uiteindelijk wel goed geslapen nog.
mijn benen waren altijd erg gespierd, dat wordt nu wat minder, opzich nog niet zo erg haha.
Leprycorn schreef:Heel veel sterkte ermee
@crypto: ze probeert juist de morfine te minderen. Ze probeert juist zonder te slapen. Vind het knap van je hoor suikermeisje!!
magriet schreef:Denk er wel om dat je voldoende rust pakt want ook dat is erg belangrijk