Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Grit schreef:Ik heb in elk geval het "klein-Zwitserland" van Joyce onthouden, maar dan voor een weekendje weg.
is dat je goed moet kijken naar de afwikkeling van je voet.
.
.
. We hadden ook gelukkig droog weer! En we hebben dit jaar sneller gelopen dan vorig jaar. Vorig jaar precies 5 uur over gedaan, dit jaar in 4 uur en 40 minuten 

capopjekop schreef:Vandaag de route gelopen, op een fikse plensbui na heerlijk wandelweer. We hadden er toevallig de tijd voor, paarden hebben gisteren een flinke rit gemaakt, dus die mogen vandaag vrij zijn en zelf rond scharrelen
, mooie uitkijkjes en genoeg variatie. De klimstukken zijn goed te doen.
Lalidan schreef:Ik had vanochtend om half vijf de wandelaars van de tocht Amsterdam-Leeuwarden voor de brug staan, ik stond echt wel even raar te kijken. We hebben er eigenlijk nooit wandelaars, zelfs fietsers komen er redelijk weinig, 30 km afsluitdijk met de weg naast je is voor de meesten niet echt aantrekkelijk. Laat staan om half vijf in de ochtend.
Ik vind wandelen erg leuk, ook graag wat langere afstanden, maar dat is mij echt te gek hoor!
. Daarna mag je op eigen tempo verder lopen vanaf de start van de afsluitdijk.. De snelle groep van 7 km/h zag ik al helemaal niet zitten lol.
)
ik loop samen met m'n vriend graag, zowel in Nederland als net over de grens in Duitsland. Ook de vakanties zijn vaak van het soort rugzak op en rondtrekken (O.a. Schotland, Zweden, Noorwegen), heerlijk! We gaan kijken of het lukt om volgend jaar de Fjällraven Classic te lopen, een toch van 110 km in 5-7 dagen door noord-Zweden zonder enige vorm van beschaving onderweg. Lijkt me heel gaaf!