Sem_ schreef:Bedenk wel dat zij ook veel in de sportschool staat.
Klopt maar ondanks dat zie je alsnog verschil met voordat ze begon met hoelahoepen.
Ik heb er trouwens nu toch maar een besteld heb hem als het goed is morgen in huis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jessie schreef:Misschien is hij te licht voor je _Nelleke_?
hoopityourself schreef:Waarom een Hoop It Yourself hoelahoep en niet eentje van de speelgoedwinkel?
Hoepels uit de speelgoedwinkel zijn gemaakt voor kleine kinderen en hebben daarom een kleine diameter en ze zijn heel licht. Hoe kleiner de diameter, hoe sneller de hoepel om je heen draait en hoe moeilijker het is om de hoepel hoog te houden. Hetzelfde geldt voor het gewicht: hoe lichter de hoepel, hoe minder weerstand en hoe moeilijker het is. Daarom hebben wij gekozen voor een hoepel met een diameter waarmee je de tijd hebt om te bewegen en waarbij je weerstand voelt die niet te zwaar is om leuke oefeningen mee te doen.
Waarom een Hoop It Yourself hoelahoep en geen verzwaarde hoepel met ribbels?
Onze ervaring is dat een hoepel niet zwaar hoeft te zijn en geen pijnlijke ribbels hoeft te hebben om goede resultaten te behalen. Juist doordat onze hoepels lichter zijn, zijn er meer mogelijkheden qua oefeningen en kun je iedere dag zo lang hoelahoepen als je wil. Hoe kleiner en lichter je hoelahoep, hoe moeilijker het wordt en hoe meer het op een goede techniek aankomt. Wij kiezen ervoor oefeningen zwaarder of moeilijker te maken door ze uit te breiden in plaats van gewicht en of ribbels aan de hoepel toe te voegen.
Eleionomae schreef:Gekke is ook dat mijn andere heup helemaal niet blauw isnouja. T heeft nu een week om te herstellen want ik ga morgen op vakantie en dan laat ik m thuis haha
_Nelleke_ schreef:Ik heb ook m'n Bodyhoop binnen. Eerste indruk?
Ik hou 'm makkelijk hoog beide kanten op. Vind het echt alles behalve intensief eigenlijk. Ik heb ook niet het idee dat dit echt iets doet voor je buikspieren omdat het ding zo makkelijk hoog te houden is. Het enige wat ik wel merk is dat de doorbloeding redelijk omhoog gaat, voelt een beetje na een paar minuten alsof je zo'n massage-waterstraal op je hebt gehad.
Maar intensief, spierkracht verhogend en vetverbrandend? Nee, daar geloof ik niet in.