Hup, neem een pijnstiller, sta op en stel je niet zo aan. Ik denk dat jouw ouders prima kunnen inschatten hoe erg het echt met je gesteld is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drawerlover schreef:Wat is dat?? hypochondrie??
ja ik heb veel pech. Maar ik doe ook veel. Vergis je daar niet in hoor. Ik vind het wel jammer dat ik altijd maar dit en dat heb. En misschien vraag ik ook wel om aandacht zonder dat ik dat zelf in de gaten heb. Maar ik heb altijd veel aandacht gemist (weer een ander topic dat erover gaat) dus dat zou best kunnen. Dat geef ik toe. Maar het is dus zo stom dat ik zovaak iets heb want zoals al is gezegd bijna niemand van mijn klas gelooft dat als ik dat nu ga zeggen. En dat snap ik ook wel. Misschien dat ik me wel aanstel maar dan doe ik dat niet expres want alles wat ik heb is wel echt. Laatst had ik ook al mijn knie gestoten toen zei ik dat doet pijn. Mijn vriendin zei ik voel het niet en dan liggen we samen in een deuk. Dat is eigenlijk ook het soort aandacht wat ik nodig heb. Nu ben ik klaar met poetsen en ik heb denk ik wat teveel gedaan in een keer (dat is ook een ding, ik ga altijd over de grens heen) want ik ga zitten en ik krijg een steek. Nu ligt er een koud doekje op mijn knie dus dat lucht wel op. Maar alsnog mijn knie ligt er niet af XP
ja ik heb veel pech. Maar ik doe ook veel. Vergis je daar niet in hoor. Ik vind het wel jammer dat ik altijd maar dit en dat heb. En misschien vraag ik ook wel om aandacht zonder dat ik dat zelf in de gaten heb. Maar ik heb altijd veel aandacht gemist (weer een ander topic dat erover gaat) dus dat zou best kunnen. Dat geef ik toe. Maar het is dus zo stom dat ik zovaak iets heb want zoals al is gezegd bijna niemand van mijn klas gelooft dat als ik dat nu ga zeggen. En dat snap ik ook wel. Misschien dat ik me wel aanstel maar dan doe ik dat niet expres want alles wat ik heb is wel echt. Laatst had ik ook al mijn knie gestoten toen zei ik dat doet pijn. Mijn vriendin zei ik voel het niet en dan liggen we samen in een deuk. Dat is eigenlijk ook het soort aandacht wat ik nodig heb. Nu ben ik klaar met poetsen en ik heb denk ik wat teveel gedaan in een keer (dat is ook een ding, ik ga altijd over de grens heen) want ik ga zitten en ik krijg een steek. Nu ligt er een koud doekje op mijn knie dus dat lucht wel op. Maar alsnog mijn knie ligt er niet af XP

dat wordt hier thuis altijd gezongen als er iemand zeurt. jessdaniels schreef:Olafgek; Bahbah, wat een sneue reactie!
TS er word in meerdere van jouw topics gesuggereerd dat je hulp moet gaan zoeken. Als iemand zegt dat je over je thuissituatie/pijntjes moet vertellen tegen iemand van buiten je gezin (oom/tante/ouders van vrienden) reageer je daar nooit op, heb je dit al eens gedaan?

Maar goed, ik vind die dingen die je noemt niet heel erg. drawerlover schreef:Ik heb veel gehad. Mijn beide knieen gekneusd en dus eentje (met nu erbij) 3x en een keer ontstoken. En even om precies te zijn de eerste keer was een pees, de 2e keer met ontsteking en nu met niks. Mijn arm gekneusd, was ook de ergste en mijn allereerste kneuzing op mijn 10e. Mijn enkels regelmatig gekneusd. Nouja ik heb ook al van jongs af aan slappe enkels. Mijn duimen allebei licht gekneusd. Hersenschudding gehad en iets met mijn ribben wat ik nooit heb geweten (ik denk ook gewoon gekneusd). Ik heb pfeiffer gehad. Een paar keer flink de griep. Meestal als ik ziek thuis blijf van school ben ik ook echt ziek ziek. Want ik ga vaak zat 'ziek' naar school. En dat was het wel. Ik heb alleen nog nooit iets gebroken en dat wil zo houden.
Dit heeft toch iedereen wel eens gehad
De halve wereld heeft Pfeiffer en kneuzingen, ontstekingen en botbreuken ook. Zeker als je paarden hebt
melody7 schreef:Ik vind het ook allemaal niet echt noemenswaardig... Het is natuurlijk balen en niet fijn, Pfeiffer is wat heftiger, maar verder? Ik zou graag met je ruilen![]()
Kijk eens naar mensen die ongeneeslijk ziek zijn, dat is pas erg.
Als het eten heel erg vies is (mijn broers plak spaghetti die te lang heeft opgestaan en grauw is) dan vind ik het niet opeens lekker omdat 'kinderen in afrika geen eten hebben'
drawerlover schreef:Ik heb veel gehad. Mijn beide knieen gekneusd en dus eentje (met nu erbij) 3x en een keer ontstoken. En even om precies te zijn de eerste keer was een pees, de 2e keer met ontsteking en nu met niks. Mijn arm gekneusd, was ook de ergste en mijn allereerste kneuzing op mijn 10e. Mijn enkels regelmatig gekneusd. Nouja ik heb ook al van jongs af aan slappe enkels. Mijn duimen allebei licht gekneusd. Hersenschudding gehad en iets met mijn ribben wat ik nooit heb geweten (ik denk ook gewoon gekneusd). Ik heb pfeiffer gehad. Een paar keer flink de griep. Meestal als ik ziek thuis blijf van school ben ik ook echt ziek ziek. Want ik ga vaak zat 'ziek' naar school. En dat was het wel. Ik heb alleen nog nooit iets gebroken en dat wil zo houden.