moeder wil (weer eens) niet meewerken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:57

Tja, TS, wat sommigen hier zeggen, dat mensen je uiteindelijk niet meer geloven als je om elk pijntje begint te piepen, is bij mij al gebeurd. Ken je nog van verschillende topics (die soms niet eens over jou gingen,) maar je alle aandacht naar jezelf probeerde te trekken. Ik geloof intussen niet meer dat de pijn in je knie zo afschuwelijk is. Dan had je namelijk wel actie ondernomen. Dit riekt gewoon (weer) naar aandachttrekkerij.
Hup, neem een pijnstiller, sta op en stel je niet zo aan. Ik denk dat jouw ouders prima kunnen inschatten hoe erg het echt met je gesteld is :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:59

drawerlover schreef:
Wat is dat?? hypochondrie??

ja ik heb veel pech. Maar ik doe ook veel. Vergis je daar niet in hoor. Ik vind het wel jammer dat ik altijd maar dit en dat heb. En misschien vraag ik ook wel om aandacht zonder dat ik dat zelf in de gaten heb. Maar ik heb altijd veel aandacht gemist (weer een ander topic dat erover gaat) dus dat zou best kunnen. Dat geef ik toe. Maar het is dus zo stom dat ik zovaak iets heb want zoals al is gezegd bijna niemand van mijn klas gelooft dat als ik dat nu ga zeggen. En dat snap ik ook wel. Misschien dat ik me wel aanstel maar dan doe ik dat niet expres want alles wat ik heb is wel echt. Laatst had ik ook al mijn knie gestoten toen zei ik dat doet pijn. Mijn vriendin zei ik voel het niet en dan liggen we samen in een deuk. Dat is eigenlijk ook het soort aandacht wat ik nodig heb. Nu ben ik klaar met poetsen en ik heb denk ik wat teveel gedaan in een keer (dat is ook een ding, ik ga altijd over de grens heen) want ik ga zitten en ik krijg een steek. Nu ligt er een koud doekje op mijn knie dus dat lucht wel op. Maar alsnog mijn knie ligt er niet af XP

Iedereen heeft wel eens iets, maar je hoeft niet overal een -aandachttrekkend- topic over te starten?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:00

drawerlover schreef:

ja ik heb veel pech. Maar ik doe ook veel. Vergis je daar niet in hoor. Ik vind het wel jammer dat ik altijd maar dit en dat heb. En misschien vraag ik ook wel om aandacht zonder dat ik dat zelf in de gaten heb. Maar ik heb altijd veel aandacht gemist (weer een ander topic dat erover gaat) dus dat zou best kunnen. Dat geef ik toe. Maar het is dus zo stom dat ik zovaak iets heb want zoals al is gezegd bijna niemand van mijn klas gelooft dat als ik dat nu ga zeggen. En dat snap ik ook wel. Misschien dat ik me wel aanstel maar dan doe ik dat niet expres want alles wat ik heb is wel echt. Laatst had ik ook al mijn knie gestoten toen zei ik dat doet pijn. Mijn vriendin zei ik voel het niet en dan liggen we samen in een deuk. Dat is eigenlijk ook het soort aandacht wat ik nodig heb. Nu ben ik klaar met poetsen en ik heb denk ik wat teveel gedaan in een keer (dat is ook een ding, ik ga altijd over de grens heen) want ik ga zitten en ik krijg een steek. Nu ligt er een koud doekje op mijn knie dus dat lucht wel op. Maar alsnog mijn knie ligt er niet af XP

Hypochondrie is dat als je bijvoorbeeld hoofdpijn hebt je een tumor hebt. Dat je achter elk klein pijntje die je hebt het grote zoekt. Ik zeg niet dat je dat hebt maar je gaat wel die kant op.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:01

Zo, zes pagina's aandacht gehad en nu over naar de orde van de dag. Gewoon blijven bewegen dan trekt dat blauwe plekje het snelst weg.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:01

drawerlover schreef:

Ik heb eigenlijk het idee dat je jezelf gewoon te zielig vind.. Want veel pech, wat is veel pech? Dat je wel eens wat aan je knie hebt?
En een steek is ook niks mis mee, dat hoort nou eenmaal bij iets stoten. Het wordt dik, drukt, steekt en na een paar dagen is het gewoon weer over.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:03

Je hebt gewoon af en toe last van aanstelleritus :j

Goed dat je ouders er iig niet in meegaan! En fijn dat je het zelf ook inziet; heb je in je latere leven plezier van. Iedereen heeft wel iemand in de omgeving (of het nou privé is of werk) die chronisch last heeft van de zeurspier en die zijn nou niet bepaald geliefd :')

Lieve meid, ik ben ook van nature onhandig en stond achteraan toen de gezondheid werd uitgedeeld dus er overkomt mij genoeg. Echter het is hoe je ermee omgaat en daar heb je wél invloed op.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 11-04-15 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Vero

Re: moeder wil (weer eens) niet meewerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:05

Ik heb al 3 weken last van steken in mijn lies. Ben nog niet naar de dokter geweest :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:07

Nou, nu vind ik wel dat jouw ouders hulp voor jou moeten zoeken. Dat ze niet de pijntjes maar wel jouw gedrag serieus moeten nemen. :)

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:11

Olafgek; Bahbah, wat een sneue reactie!

TS er word in meerdere van jouw topics gesuggereerd dat je hulp moet gaan zoeken. Als iemand zegt dat je over je thuissituatie/pijntjes moet vertellen tegen iemand van buiten je gezin (oom/tante/ouders van vrienden) reageer je daar nooit op, heb je dit al eens gedaan?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:11

En ach, bij de puberteit hoort vaak wel melodrama :')
De 1 heeft het om dat lange rooster dat zooooooo oneerlijk is, de ander om de moeder die zoooooo uit de middeleeuwen stamt en weer een ander heeft het om een pijntje en hoe durft die klasgenoot dezelfde schoenen als jou te kopen! Schande!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:13

drawerlover schreef:

https://m.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00

:') dat wordt hier thuis altijd gezongen als er iemand zeurt.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 11-04-15 11:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:13

jessdaniels schreef:
Olafgek; Bahbah, wat een sneue reactie!

TS er word in meerdere van jouw topics gesuggereerd dat je hulp moet gaan zoeken. Als iemand zegt dat je over je thuissituatie/pijntjes moet vertellen tegen iemand van buiten je gezin (oom/tante/ouders van vrienden) reageer je daar nooit op, heb je dit al eens gedaan?

en wat is er daar dan zo sneu aan? het eerste deel is exact hetzelfde wat iedereen zetgt alleen anders verwoord (misschien snapt TS het dan eens). en kom op zeg, het 2e deel is gewoon een grapje..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:17

Ik vind de post niet zo sneu eigenlijk hoor.

koetjeboe

Aanstelleritus. Ik scheurde 5 weken geleden me knieband. Had flinke kneusing en letsel aan het kraakbeen. En op mijn manier liep ik gewoon.
zal allemaal wel mee vallen denk ik zo. Als je over een week nog niet kan lopen zou ik je huisarts maar eens bellen

vuurneon

olafgek schreef:
en wat is er daar dan zo sneu aan? het eerste deel is exact hetzelfde wat iedereen zetgt alleen anders verwoord (misschien snapt TS het dan eens). en kom op zeg, het 2e deel is gewoon een grapje..

C'est le ton qui fait la musique.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:19

Ts als je een keer écht pijn hebt gehad of écht ziek bent geweest dan piep je wel anders, ik was eerder ook echt een piepert en sinds ik op mijn 14e een maand lang ziek ben geweest hoor je mij niet zo snel meer. :)

Misschien wat vaker even op je tanden bijten in plaats van zeggen dat dit en dat zeer doet.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 11:33

Ik heb veel gehad. Mijn beide knieen gekneusd en dus eentje (met nu erbij) 3x en een keer ontstoken. En even om precies te zijn de eerste keer was een pees, de 2e keer met ontsteking en nu met niks. Mijn arm gekneusd, was ook de ergste en mijn allereerste kneuzing op mijn 10e. Mijn enkels regelmatig gekneusd. Nouja ik heb ook al van jongs af aan slappe enkels. Mijn duimen allebei licht gekneusd. Hersenschudding gehad en iets met mijn ribben wat ik nooit heb geweten (ik denk ook gewoon gekneusd). Ik heb pfeiffer gehad. Een paar keer flink de griep. Meestal als ik ziek thuis blijf van school ben ik ook echt ziek ziek. Want ik ga vaak zat 'ziek' naar school. En dat was het wel. Ik heb alleen nog nooit iets gebroken en dat wil zo houden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:34

Tja niks ergs dus, behalve pfeiffer.

Ik had toen de mexicaanse griep, daarna keelonsteking en toen heel erge voohoofd en bijholte ontsteking waarvoor ik eigenlijk naar het ZH moest ivm de koorts maar dat kon niet ivm de mexicaanse griep! :') Maar goed, ik vind die dingen die je noemt niet heel erg.

En trouwens, als je gekneusde ribben hebt gehad dan weet je dat wel zeker hoor. Dan kun je nog geen plak cake oppakken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:35

Hemel, dat je dat allemaal onthoudt :=
Alleen de echt serieuze ongelukken weet ik nog, maar alle kneuzingen? Geen 1 :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:37

drawerlover schreef:
Ik heb veel gehad. Mijn beide knieen gekneusd en dus eentje (met nu erbij) 3x en een keer ontstoken. En even om precies te zijn de eerste keer was een pees, de 2e keer met ontsteking en nu met niks. Mijn arm gekneusd, was ook de ergste en mijn allereerste kneuzing op mijn 10e. Mijn enkels regelmatig gekneusd. Nouja ik heb ook al van jongs af aan slappe enkels. Mijn duimen allebei licht gekneusd. Hersenschudding gehad en iets met mijn ribben wat ik nooit heb geweten (ik denk ook gewoon gekneusd). Ik heb pfeiffer gehad. Een paar keer flink de griep. Meestal als ik ziek thuis blijf van school ben ik ook echt ziek ziek. Want ik ga vaak zat 'ziek' naar school. En dat was het wel. Ik heb alleen nog nooit iets gebroken en dat wil zo houden.

Maar serieus... Ga je nou opnoemen wat je allemaal al hebt gehad := Dit heeft toch iedereen wel eens gehad :? De halve wereld heeft Pfeiffer en kneuzingen, ontstekingen en botbreuken ook. Zeker als je paarden hebt :+

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:40

Ik vind het ook allemaal niet echt noemenswaardig... Het is natuurlijk balen en niet fijn, Pfeiffer is wat heftiger, maar verder? Ik zou graag met je ruilen :Y)

Kijk eens naar mensen die ongeneeslijk ziek zijn, dat is pas erg. Jij kunt gewoon alles he, verkijk je daar niet op. Je moet wat positiever denken!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:43

melody7 schreef:
Ik vind het ook allemaal niet echt noemenswaardig... Het is natuurlijk balen en niet fijn, Pfeiffer is wat heftiger, maar verder? Ik zou graag met je ruilen :Y)

Kijk eens naar mensen die ongeneeslijk ziek zijn, dat is pas erg.

1 tip, gebruik nooit het vergelijk met mensen die het erger hebben. Daar heb je geen hol aan namelijk. Als ik door de zwnagerschap zo gruwelijk misselijk ben, dan ben ik dat. Helpt niet dat iemand zegt; 'er zijn mensen die het erger hebben". Misselijkheid verdwijnt niet :') Als het eten heel erg vies is (mijn broers plak spaghetti die te lang heeft opgestaan en grauw is) dan vind ik het niet opeens lekker omdat 'kinderen in afrika geen eten hebben' :')
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 11-04-15 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:43

Meid,gaat wel weer over.
Stop met klagen want daardoor blijf je er last van hebben.

Ik heb patella femoraal pijnsyndroom in mijn knieën en dus eigenlijk constant pijn.
Mag niet meer hardlopen,paardrijden of andere dingen waarbij mijn knieën belast worden.

Weet je wat ik gedaan heb?
Ik negeer de pijn en zoek dingen die ik wel kan doen zoals mennen.

Ik zeg altijd maar...zolang ik nog adem gaat het wel over.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:44

drawerlover schreef:

He wat vervelend je knieën ontstoken. Ik wil niet vervelend zijn maar lees even goed door wat ik nu ga typen.

Ik heb heel dichtbij iemand die zeer kleinzerig is. Ik hou verschrikkelijk veel van diegene maar neem niks meer serieus.

Het is altijd au ik dit au ik dat. Toen ik een pees ontsteking had in mijn pols en jankend gewoon ging werken want ik geef niet gauw op was het direct o dat heb ik ook gehad en dat was veeeel erger.
Ik kan je vertellen dat als je echt een keer iets hebt niemand je meer serieus neemt.

Toen ik een jaar of 6 was schreeuwde ik moord en brand bij ieder wondje plekje enz. 2 jaar lang volgehouden. Totdat ik met mijn enkel vast kwam te zitten en die op 3 plaatsen brak.ik heb een kwartier lang liggen schreeuwen totdat mijn ouders kwamen. Want in schreeuwde immers wel vaker als er niks was. Toen ze eindelijk kwamen dachten ze ook ah zal wel meevallen totdat ze zagen dat mijn hele voet de andere kant op stond....

Ts alsjeblieft hou op met zeiken zeuren en klagen voordat er echt iets gebeurd en niemand je meer serieus neemt !

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 11:46

Ja daar ken ik een meisje van 5 van die nu al een paar weken er niet meer is. Dat is erger. Dat snap ik Best. Maar in mijn klas hebbem veel mensen maar 1 of 2 kneuzingen in hun hele leven gehad of zelfs geen. Mijn vriendin heeft een vreselijke loopknie en mijn andere vriendin heedt migraine. Heel erg zelfs en weer een andere vriendin heeft heupproblemen. Die hebben daar ook ongeloofwaardig veel last van. Bijvoorrbeeld om de week 2 weken ziek zijn van de.migraine of bij bijna elk ding van gym niet mee kunnen doen.