Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:34

Tsja, het vervelende is dat meiden die wat voller zijn over het algemeen alles zouden geven voor een super slank figuur, en meiden die super slank zijn zouden juist graag weer wat voller zijn. Ik vind persoonlijk dat slank sommige mensen heel mooi staat, mits het niet uitgemergeld slank is. Als je goed eet ben je imo niet uitgemergeld slank. Heb dan weer een heel dun vriendinnetje en zij vertelt me met zeer veel regelmaat dat ze bijna een moord zou plegen voor mijn figuur :=

Fearlien

Re: Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:37

Ik ben mooi slank, niet dun of dik, alhoewel, misschien weeg ik ietsjes te wenig. Maar het is ook bij mij het geval dat hoeveel ik ook eet, dikker zal ik niet worden. Dat is bij wel meer meiden het geva;/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:41

_Forgetten schreef:
Ik ben mooi slank, niet dun of dik, alhoewel, misschien weeg ik ietsjes te wenig. Maar het is ook bij mij het geval dat hoeveel ik ook eet, dikker zal ik niet worden. Dat is bij wel meer meiden het geva;/

Kind, je bent 13 := Misschien dat je het er nu nog niet aan kan eten, maar geloof mij als ik zeg dat er weinig 13-jarigen zijn die dat kunnen. Ik was tot m'n 15e ook echt een stokje en bij 90% van de vrouwen komt het daarna echt wel hoor..

Al vind ik het heel verfrissend en prettig om te lezen dat er ook 13-jarigen zijn die wél een goed zelfbeeld hebben, je komt het niet vaak tegen +:)+

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:00

Emmaa_ schreef:
_Forgetten schreef:

Kind, je bent 13 := Misschien dat je het er nu nog niet aan kan eten, maar geloof mij als ik zeg dat er weinig 13-jarigen zijn die dat kunnen. Ik was tot m'n 15e ook echt een stokje en bij 90% van de vrouwen komt het daarna echt wel hoor..

Al vind ik het heel verfrissend en prettig om te lezen dat er ook 13-jarigen zijn die wél een goed zelfbeeld hebben, je komt het niet vaak tegen +:)+

Tot mijn 15e was ik ook echt aan beide kanten plat en had ik geen eens heupen. :) Mijn borsten zijn daarna pas begonnen met groeien en tot mijn 18/19 nog sowieso veranderd.
Eerst was ik altijd aan de dunne kant, nu mag er eigenlijk best een paar kilo vanaf.

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:03

Emmaa_ schreef:
_Forgetten schreef:

Bij mij is het 'groeien' allang begonnen, meerdere delen en ook in lengte :+ Ik word vaak 17 geschat, terwijl ik toch echt geen make-up draag, behalve vaseline voor mijn lippen dan.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:07

Geryon schreef:
Goh wat zijn er toch veel vrouwen die geen idee hebben wat beha maten inhouden. Een 65c is vergelijkbaar met wat mensen een 'a cup' noemen.

Helaas heb jij dus ook geen idee van bh maten. Mijn nichtje heeft kledingmaatje 32/34 en bh maat 65D, nou in een cup van haar kunnen die 2 van mij samen in en is er nog ruimte over en ik heb 75B en A

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:10

Lieve ts, toen ik jouw leeftijd had (Jaja, oma spreekt) had ik ook dat figuur.
Mijn borsten kwamen ooit toen ik 20 was en de rest een pietsje later.
Geniet ervan het komt vanzelf :)

ellissofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:20

Lieve TS, ik heb de foto's van de shoot gezien en ik wil even zeggen dat ik je prachtig vind!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:22

Ik heb net ook je shoot gezien en meid, je bent hartstikke mooi en je figuur zou menig vrouw een
moord voor doen! Ik vind je er ook absoluut niet jonger uitzien dan je bent op de foto's.
Echt hoor, niks om onzeker over te zijn. :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:27

Het is inderdaad lastig, want 1000 mensen kunnen tegen je zeggen hoe mooi je bent, maar als je het zelf niet voelt zal het nooit iets helpen. En daar kan bijna niemand echt mee helpen..
Maar ik ga heel erg mijn best doen :D Wij gaan gewoon een top dagje hebben en shooten, en dan ga ik mijn uiterste best doen om jou in te laten zien hoe mooi je bent :):)

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:47

Haha, ik ben juist niks veranderd sinds mijn 14e, ik pas al mijn kleren uit die tijd ook nog :+ kreeg ook al erg vroeg borsten en heupen. Ik voelde me altijd zo dik met al die vormen tussen meisjes die dat nog niet hadden. Ondertussen kan ik nog steeds niet accepteren dat ik eigenlijk gewoon slank ben, ik zie mezelf als veeeel dikker dan anderen, terwijl dat allang weer rechtgetrokken is. Een beetje hetzelfde probleem als jij, maar dan omgekeerd :D

Ik was ook wel benieuwd naar je foto's en eerlijk, ik vind je ook een prachtfiguur en een leuk koppie hebben :j De ellende is dat iedereen in dit topic dat wel kan herhalen, daar ga jij je niet beter van voelen. Dat bezig zijn met wat mannen mooi vinden is iets dat gewoon echt niet hoeft... 'de media' doet wel alsof mannen simpele wezens zijn die alleen aan seks met welgevormde dames kunnen denken, maar dat valt in de praktijk echt mee hoor :)) Mensen hebben vaak een scala aan wat ze aantrekkelijk vinden en dat kan echt zó ver uiteen lopen dat je altijd wel aan iemands beeld voldoet. Of dat er nou 1 is of 100...

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:56

Geryon schreef:
Jasmijn159 schreef:
Jeetje, wat een lompe opmerkingen van je vriend! Geen wonder dat je onzeker wordt! Hier zou ik echt niet van gecharmeerd zijn en dit zal jou ook eeecht niet helpen met je zelfbeeld. Hij zou sowieso geen opmerkingen moeten maken over de borsten van andere vrouwen waar jij bij zit, en al zeker helemaal niet als hij weet dat je er al onzeker over bent. Dan vind ik echt een rotstreek! En zeggen dat je geen billen hebt?! Kom nou, dat zou die ook niet moeten zeggen! Hij zou juist moeten benadrukken hoe mooi je billen zijn en hoe mooi je hele lijf is en hoe gek hij daar op is!

Nou daar ben ik het niet mee eens. Dat is niet 100% eerlijkheid en daar ben ik wel voor. Het gaat om de manier waarop hij het zegt en wat hij daarnaast zegt.

Hoezo niet eerlijk? Hij hoeft toch niet te zeggen: je hebt geen kont. Hij kan ook zeggen: je hebt mooie billen en ik hou van je kont zoals ie is. (Tenzij TS aan hem vraagt: he vind je dat ik geen billen heb? Maar ik neem aan dat ze dat niet doet..) Dit heeft toch niets met niet eerlijk zijn te maken? En ZEKER als vriendlief weet dat TS onzeker is dan ga je iemand toch niet bevestigen in haar onzekerheid? Ik vind dat echt raar, maar dat zal wel aan mij liggen dan..

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 00:02

Oh ja, ik herken dit zeker. Ik ben 22, wordt binnenkort 23 maar mensen schatten me vaak een jaar of 17. Zelf ben ik ook heel dun en dat maakt inderdaad dat je snel jonger geschat wordt. Ze kijken raar op als ze mij in een auto rond zien rijden of als ik gewoon zeg dat ik 22 ben. Laat staan als ik een fles drank wil kopen :')
Maar je bent mooi zoals je bent :(:) door te eten/eiwittenshakes etc. te nemen, maak je daar jezelf gelukkiger mee? Of wil je voldoen aan het verwachtingspatroon van anderen, dat ze jou ouder gaan schatten?

En het kan inderdaad best lastig zijn, maar ik ben bang dat je er weinig aan kan veranderen (althans, ik heb ook nog niet ontdekt hoe). Mensen hebben vaak niet in de gaten dat het ook vervelend kan zijn als de nadruk wordt gelegd hoe dun je wel niet bent, terwijl ze het wel kwetsend vinden als iemand dik wordt genoemd (iemand mag wel graatmager genoemd worden, maar niet moddervet). Maar dat is een andere discussie ;)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 07:04

nuscaniels schreef:
Geryon schreef:
Goh wat zijn er toch veel vrouwen die geen idee hebben wat beha maten inhouden. Een 65c is vergelijkbaar met wat mensen een 'a cup' noemen.

Helaas heb jij dus ook geen idee van bh maten. Mijn nichtje heeft kledingmaatje 32/34 en bh maat 65D, nou in een cup van haar kunnen die 2 van mij samen in en is er nog ruimte over en ik heb 75B en A

Nou ze heeft wel een beetje gelijk. Een 65C = 70B = 75A.
Enkel de omtrek is anders maar de cups zijn over het algemeen gelijk.
En aangezien 75 gezien wordt als standaard omtrek is het een A cup

Ik heb een 70D maar een 75C zit vaak ook goed.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:12

Beste TS, ik was vroeger (tot mijn 23e) ook zo. Dan wel met een mooie C-cup (was echt heel mooi in verhouding). Tot ik zwanger raakte... Sindsdien (en dat is nu 15 jaar geleden) is er weinig meer terug te vinden van mijn vroegere modelletje. Ik heb een D-cup aan borstvoeding overgehouden en pas absoluut niet meer in maatje 34/36. Nu zou ik dat ook niet meer willen, maar een maatje 40 zou ik toch wel erg waarderen. Helaas kan ik trainen wat ik wil, maar zolang ik niet voldoende eet (volgens de diëtiste eet ik overdag te weinig, zowel in aantal keer als hoeveelheid), zal ik niet afvallen. Maar dat is een ander verhaal. Ik denk dat je nog even moet afwachten en tot die tijd genieten van je omvang. Reken maar dat een hoop vrouwen met weemoed naar de tijd terug verlangen toen ze nog net zoals jij waren qua bouw. ;)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:45

Jasmijn159 schreef:
Hoezo niet eerlijk? Hij hoeft toch niet te zeggen: je hebt geen kont. Hij kan ook zeggen: je hebt mooie billen en ik hou van je kont zoals ie is. (Tenzij TS aan hem vraagt: he vind je dat ik geen billen heb? Maar ik neem aan dat ze dat niet doet..) Dit heeft toch niets met niet eerlijk zijn te maken? En ZEKER als vriendlief weet dat TS onzeker is dan ga je iemand toch niet bevestigen in haar onzekerheid? Ik vind dat echt raar, maar dat zal wel aan mij liggen dan..

Geen kont klopt natuurlijk ook gewoon niet :n Dan zou ze een stuk van haar lichaam missen, namelijk :')
Ze zal een klein strak kontje hebben wellicht. Om dat 'geen kont' te noemen is in mijn ogen onnodig beledigend.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:19

Fira schreef:
@Arc_En_Ciel ik ben begonnen met squaten! Alleen doe ik het volgens mij helemaal verkeerd want mijn knieën en onderrug doen ontzettend pijn.
Had het veel effect bij jou?

Vervelend dat het pijn doet, dat hoort er niet bij nee! Belangrijk is wel dat je je rug recht houdt en op ongeveer schouderbreedte gaat staan met je voeten, dan hoort het goed te gaan :) en anders zijn er heel veel filmpjes te vinden van hoe het moet, misschien dat je daar iets aan hebt :) ik heb het zelf niet echt uitgeprobeerd op de lange duur maar ik hoor en lees er echt heel veel mensen over en je ziet ook weleens van die instagram accounts voorbijkomen met vrouwen die van kleine billen naar grote billen zijn gegaan door squats.

Ik heb ook de foto's gezien en volgens mij draaien alle mannen zich om als jij op straat loopt, maar zie jij dat zelf niet :) je bent namelijk heel erg mooi en dat zeg ik niet om aardig te zijn!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:35

Er zijn veel betere oefeningen voor je billen dan squaten..vooral omdat squat vaak niet goed uitgevoerd word...

Kijk eens naar glute bridges en hip thrusts

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:41

Laat je niet inpraten of inbeelden hoe je eruit zou moeten zien. Ik was altijd hetzelfde als jij, dunne spillepootjes, uitstekend heupbeen, puntige schouders, geen kont en voor mijn gevoel ook te kleine borsten. Had altijd een 75B en ik vond het echt te klein. Toen ging ik bij mijn schoonouders wonen en die hebben een heel andere stijl van koken.. binnen no time had ik 10 extra kilo's aan mijn lijf waar ik een paar jaar eerder dacht heel blij mee te zijn. Mijn billen werden dikker, mijn borsten groter (80C) en helaas bracht het ook wat buikvet met zich mee. M'n kleding pastte niet meer en mijn geliefde rijlaarzen zaten zo strak dat mijn onderbeen begon te kloppen en te tintelen en na verloop van tijd had ik er geen gevoel meer in. Goed passende bh's vinden werd een ramp, het zat allemaal niet lekker en ik droeg alleen nog sportbh's omdat dit het enige was wat echt comfortabel zat. Ik vond mezelf dik, terwijl iedereen zei dat ik er goed uit zag. Mijn schoonouders hebben me net geen eetstoornis aangepraat. Die vertelden mij continue dat ik dik was en dat ik een surinaams kontje kreeg en weet ik het allemaal. Daar werd ik zo verdrietig van, ze bleven er maar grappig over doen terwijl ik me steeds ellendiger ging voelen. En dat allemaal Door hun toedoen want ik eet hun eten en snoep amper tot niet tussendoor. Ik stopte met eten en at alleen nog wasa crackers en sla en sportte me helemaal suf. Ik werk als postbezorger dus ik heb zat beweging. Na het avondeten zat ik gemiddeld 1,5 tot 2 uur op de hometrainer om die extra kilo's maar weer kwijt te raken, en ik ging hardlopen. Op het 'ergste' moment woog ik 69 kilo met mijn 1.64m. Na een half jaar van weinig eten en heel veel beweging woog ik 48 kilo en werd er om me heen geklaagd dat ik nou toch echt een keer moest gaan eten en dat ik te mager werd. Inmiddels is er weer 5 kilo bij en ben ik weer op mijn normale gewicht. Ik heb weer mijn normale 75B en ik ben er nog nooit zo blij mee geweest. Ik zou mijn oude kleding weer passen maar die heb ik allemaal weggegooid. Mijn laarzen had ik verkocht maar heb van mijn vriend nieuwe gekregen.

Meisje, maak je niet druk om Hoe je eruit ziet. Ik deed dat ook, ik kreeg wat ik wilde en voelde me doodongelukkig in mijn eigen lijf. Nu ben ik weer op mijn oude gewicht en voel me zo fijn, ik ben gewoon weer mezelf en daar laat ik door niets of niemand wat aan veranderen.

Blijf bij jezelf :) Ga een beetje sporten voor wat meer spier en meer zelfvertrouwen maar laat je niet leiden door een ideaalbeeld van Internet of uit een blad, dat is toch allemaal photoshop. Die meiden hebben echt niet allemaal van die mooie ronde billen hoor.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:37

Herkenbaar, ik zou beginnen met krachttraining. Dan worden je billen en dijen ronder. Door het trainen heb ik een middel gekregen... Normaal liep het rechtdoor via mijn benen naar beneden en nu heb ik een taille omdat ik een rondere bil partij heb!

Dus veel gewicht en weinig herhalingen!

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 12:51

Intussen alweer drie maandjes verder, en nog niet iets verder gekomen met mezelf :')
Ik mis structuur en regelmaat en daar gaat het fout.
Mijn gewicht blijft hangen rond de 50 kilo (al krijg ik volgens mijn vriend dikkere billen <<) ) en de motivatie is er gewoonweg niet om extra te gaan sporten.

De dip die ik heb duurt nu al een paar maanden lang, en ik kom er niet echt uit.
Mijn opleiding gaat slecht, mede ook door motivatie en omdat ik niet echt op m'n plek zit daar.
Ik maak er dit jaar gewoon echt een zooitje van en stel mezelf verschrikkelijk teleur.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:55

Ik zit aan de andere kant van het verhaal maar mijn ervaring is dat als je bewust zwaarder wil worden dat het niet gebeurd op de plekken waar je het wilt. Mijn dunne vriendinnen kregen buikjes en love handles. Je hebt een vriend dus dat is het probleem niet, ik denk dat als je tegen de 30 loopt je wel 'ui zal zwaren' dat zie ik bij anderen.

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:58

Zolang je gezond bent zou ik er niet mee zitten. Ik woog heel lang onder de 50 kilo. Vanaf zo'n beetje midden 20 begon er wat vorm aan te komen en nu ik 30 ben heb ik zelf een vetje :+

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:02

Misschien toch verstandig om (via de huisarts?) op zoek te gaan naar wat begeleidende gesprekken?!
Een psycholoog of andere coach kan je soms een duw in de goede richting geven.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:05

Ik weet hoe je je voelt ben 21 1,76m weeg 58 kilo en heb een kleine 70B (bikini is zelfs 70A..) Maar weetje zijn ook genoeg mannen die dat mooi vinden en het is ook zeker niks om onzeker over te zijn. (En grote borsten brengen ook weer gedoe met zich mee:p)