Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Forgetten schreef:Ik ben mooi slank, niet dun of dik, alhoewel, misschien weeg ik ietsjes te wenig. Maar het is ook bij mij het geval dat hoeveel ik ook eet, dikker zal ik niet worden. Dat is bij wel meer meiden het geva;/
Misschien dat je het er nu nog niet aan kan eten, maar geloof mij als ik zeg dat er weinig 13-jarigen zijn die dat kunnen. Ik was tot m'n 15e ook echt een stokje en bij 90% van de vrouwen komt het daarna echt wel hoor..Emmaa_ schreef:_Forgetten schreef:Ik ben mooi slank, niet dun of dik, alhoewel, misschien weeg ik ietsjes te wenig. Maar het is ook bij mij het geval dat hoeveel ik ook eet, dikker zal ik niet worden. Dat is bij wel meer meiden het geva;/
Kind, je bent 13Misschien dat je het er nu nog niet aan kan eten, maar geloof mij als ik zeg dat er weinig 13-jarigen zijn die dat kunnen. Ik was tot m'n 15e ook echt een stokje en bij 90% van de vrouwen komt het daarna echt wel hoor..
Al vind ik het heel verfrissend en prettig om te lezen dat er ook 13-jarigen zijn die wél een goed zelfbeeld hebben, je komt het niet vaak tegen
Mijn borsten zijn daarna pas begonnen met groeien en tot mijn 18/19 nog sowieso veranderd.Emmaa_ schreef:_Forgetten schreef:Ik ben mooi slank, niet dun of dik, alhoewel, misschien weeg ik ietsjes te wenig. Maar het is ook bij mij het geval dat hoeveel ik ook eet, dikker zal ik niet worden. Dat is bij wel meer meiden het geva;/
Kind, je bent 13Misschien dat je het er nu nog niet aan kan eten, maar geloof mij als ik zeg dat er weinig 13-jarigen zijn die dat kunnen. Ik was tot m'n 15e ook echt een stokje en bij 90% van de vrouwen komt het daarna echt wel hoor..
Al vind ik het heel verfrissend en prettig om te lezen dat er ook 13-jarigen zijn die wél een goed zelfbeeld hebben, je komt het niet vaak tegen
Ik word vaak 17 geschat, terwijl ik toch echt geen make-up draag, behalve vaseline voor mijn lippen dan. Geryon schreef:Goh wat zijn er toch veel vrouwen die geen idee hebben wat beha maten inhouden. Een 65c is vergelijkbaar met wat mensen een 'a cup' noemen.
Wij gaan gewoon een top dagje hebben en shooten, en dan ga ik mijn uiterste best doen om jou in te laten zien hoe mooi je bent
kreeg ook al erg vroeg borsten en heupen. Ik voelde me altijd zo dik met al die vormen tussen meisjes die dat nog niet hadden. Ondertussen kan ik nog steeds niet accepteren dat ik eigenlijk gewoon slank ben, ik zie mezelf als veeeel dikker dan anderen, terwijl dat allang weer rechtgetrokken is. Een beetje hetzelfde probleem als jij, maar dan omgekeerd
De ellende is dat iedereen in dit topic dat wel kan herhalen, daar ga jij je niet beter van voelen. Dat bezig zijn met wat mannen mooi vinden is iets dat gewoon echt niet hoeft... 'de media' doet wel alsof mannen simpele wezens zijn die alleen aan seks met welgevormde dames kunnen denken, maar dat valt in de praktijk echt mee hoor
Mensen hebben vaak een scala aan wat ze aantrekkelijk vinden en dat kan echt zó ver uiteen lopen dat je altijd wel aan iemands beeld voldoet. Of dat er nou 1 is of 100... Geryon schreef:Jasmijn159 schreef:Jeetje, wat een lompe opmerkingen van je vriend! Geen wonder dat je onzeker wordt! Hier zou ik echt niet van gecharmeerd zijn en dit zal jou ook eeecht niet helpen met je zelfbeeld. Hij zou sowieso geen opmerkingen moeten maken over de borsten van andere vrouwen waar jij bij zit, en al zeker helemaal niet als hij weet dat je er al onzeker over bent. Dan vind ik echt een rotstreek! En zeggen dat je geen billen hebt?! Kom nou, dat zou die ook niet moeten zeggen! Hij zou juist moeten benadrukken hoe mooi je billen zijn en hoe mooi je hele lijf is en hoe gek hij daar op is!
Nou daar ben ik het niet mee eens. Dat is niet 100% eerlijkheid en daar ben ik wel voor. Het gaat om de manier waarop hij het zegt en wat hij daarnaast zegt.
door te eten/eiwittenshakes etc. te nemen, maak je daar jezelf gelukkiger mee? Of wil je voldoen aan het verwachtingspatroon van anderen, dat ze jou ouder gaan schatten?
nuscaniels schreef:Geryon schreef:Goh wat zijn er toch veel vrouwen die geen idee hebben wat beha maten inhouden. Een 65c is vergelijkbaar met wat mensen een 'a cup' noemen.
Helaas heb jij dus ook geen idee van bh maten. Mijn nichtje heeft kledingmaatje 32/34 en bh maat 65D, nou in een cup van haar kunnen die 2 van mij samen in en is er nog ruimte over en ik heb 75B en A
Jasmijn159 schreef:Hoezo niet eerlijk? Hij hoeft toch niet te zeggen: je hebt geen kont. Hij kan ook zeggen: je hebt mooie billen en ik hou van je kont zoals ie is. (Tenzij TS aan hem vraagt: he vind je dat ik geen billen heb? Maar ik neem aan dat ze dat niet doet..) Dit heeft toch niets met niet eerlijk zijn te maken? En ZEKER als vriendlief weet dat TS onzeker is dan ga je iemand toch niet bevestigen in haar onzekerheid? Ik vind dat echt raar, maar dat zal wel aan mij liggen dan..
Dan zou ze een stuk van haar lichaam missen, namelijk 
Fira schreef:@Arc_En_Ciel ik ben begonnen met squaten! Alleen doe ik het volgens mij helemaal verkeerd want mijn knieën en onderrug doen ontzettend pijn.
Had het veel effect bij jou?
en anders zijn er heel veel filmpjes te vinden van hoe het moet, misschien dat je daar iets aan hebt
ik heb het zelf niet echt uitgeprobeerd op de lange duur maar ik hoor en lees er echt heel veel mensen over en je ziet ook weleens van die instagram accounts voorbijkomen met vrouwen die van kleine billen naar grote billen zijn gegaan door squats.
je bent namelijk heel erg mooi en dat zeg ik niet om aardig te zijn!
Ga een beetje sporten voor wat meer spier en meer zelfvertrouwen maar laat je niet leiden door een ideaalbeeld van Internet of uit een blad, dat is toch allemaal photoshop. Die meiden hebben echt niet allemaal van die mooie ronde billen hoor. 
) en de motivatie is er gewoonweg niet om extra te gaan sporten.